Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kokemuksia narsisseista?
Kommentit (4)
Joo, kauheita on. Varsinkin pääsiäisenä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Teepä haku "mieheni on narsissi". Pitkä ketju tästä aiheesta - varmasti saat vastauksen kaikkiin mieltäsi askarruttaviin kysymyksiin!
Edelleen olen hänen kanssaan tekemisissä...en kyllä tiedä miksi..kun järjellä miettii en ymmärrä mitä hänessä näen ja miksi tunnesiteen katkaseminen on niin vaikeata
Alue: Aihe vapaa
En tiedä onko mieheni(ex-nykysin) narsisti mutta kovasti sellasia piirteitä on . Saattaa sanoa ja haukkua mua tosi rumasti ja jos saan asian itseni kohdalla toisesta korvasta sisään ja ulos periaattella ohi ja sanon takas samanlailla vetäsee hän heti herneen nenään.mitään hänen tekemisiä ei saa kyseenalaistaa , suuttui heti. Kritiikkiä ei kestäny kuulla yhtään myöskään vaikka olisi toiminu tai käyttäytynyt väärin mua kohtaan.välillä todella ylimielinen.pitää itseään muiden yläpuolella mutta silti se huono itsetunto pilkistää kyllä aina välillä...useasti käynyt kiinni kun olen sanonut jotain väärin...hän siis raivostui helposti...hänellä on kyllä kaksisuuntaisen diagnoosi mutta ei musta käytös mene kyllä sen piikkiin...suhteen alussa tuntui kovin ymmärtäväiseltä, hänen kanssa oli helppo keskustella ja välillä näytti katuvansa kun muisteli miten rumasti joskus nuorena kohteli äitiään..myös äidillensä puhui todella rumasti välillä