Mikä käsitys teillä on naispuolisista tietotekniikan opiskelijoista?
Laitetaan nyt tämäkin, kun matikasta ja kirjallisuudestakin kysyttiin :) T. kohta kandi
Kommentit (39)
Mua ainakin harmittaa opiskella AMK-inssiksi tietotekniikan puolella kun naiset ovat paria seurustelevaa naista lukuunottamatta sairaalloisen lihavia. Oisin mielellään ottanut samojen harrastuksien parissa viihtyvän naisen itselle. Miehet eivät eroa painossa muusta väestöstä mikä on yllättävää.
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 20:59"]
tietotekniikka != tietojenkäsittelytiede
[/quote]
Minä olen opettanut yhdessä yliopistossa tietotekniikkaa ja toisessa tietojenkäsittelytiedettä. Ihan samoja asioita olen opettanut molemmissa.
13
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 21:03"]Mua ainakin harmittaa opiskella AMK-inssiksi tietotekniikan puolella kun naiset ovat paria seurustelevaa naista lukuunottamatta sairaalloisen lihavia. Oisin mielellään ottanut samojen harrastuksien parissa viihtyvän naisen itselle. Miehet eivät eroa painossa muusta väestöstä mikä on yllättävää.
[/quote]
Amk-puolella naiset on lihavia riippumatta siitä, mitä opiskelevat. Yliopistossa eroja ei tiedekuntien välillä kyllä hahmota.
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 21:03"]
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 20:59"][quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 20:56"] Voi kiesus mitä kommentteja! :D itse tietojenkäsittelytieteitä opiskelen, opinnot loppusuoralla ja naisia mukana alle kolmasosa, onko edes neljäsosaa kaikista opiskelijoista. Yhteistä meille hurtti huumori ja looginen ajattelutapa, jossa miehet yleensä voitolla. Varmaankin siisti sisätyö, jossa saa haastaa itsensä ja jossa saa kunnon liksaa on ainakin minut tälle alalle vetänyt. Meistähän vain osa on koodareita, muiden tehtävien kirjo on laaja, tämä teille tiedoksi, jotka mututuntumalla täällä "faktojanne" heittelette... [/quote] tietotekniikka != tietojenkäsittelytiede [/quote] Tietojenkäsittelytiede siirtyi juuri tieto- ja sähkötekniikan laitoksen alle ainakin täällä Oulussa. Kannattaisiko ottaa asioista selvää ennen ihmettelyjä? Selvästi et ole itse ainakaan tällä alalla...
[/quote]
Niin. Se on silti eri asia ettekä te täällä Oulussakaan ole teekkareita vaikka samaan tiedekuntaan kuuluttekin.
T. tollillakin opiskellut
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 21:07"][quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 21:03"]
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 20:59"][quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 20:56"] Voi kiesus mitä kommentteja! :D itse tietojenkäsittelytieteitä opiskelen, opinnot loppusuoralla ja naisia mukana alle kolmasosa, onko edes neljäsosaa kaikista opiskelijoista. Yhteistä meille hurtti huumori ja looginen ajattelutapa, jossa miehet yleensä voitolla. Varmaankin siisti sisätyö, jossa saa haastaa itsensä ja jossa saa kunnon liksaa on ainakin minut tälle alalle vetänyt. Meistähän vain osa on koodareita, muiden tehtävien kirjo on laaja, tämä teille tiedoksi, jotka mututuntumalla täällä "faktojanne" heittelette... [/quote] tietotekniikka != tietojenkäsittelytiede [/quote] Tietojenkäsittelytiede siirtyi juuri tieto- ja sähkötekniikan laitoksen alle ainakin täällä Oulussa. Kannattaisiko ottaa asioista selvää ennen ihmettelyjä? Selvästi et ole itse ainakaan tällä alalla...
[/quote]
Niin. Se on silti eri asia ettekä te täällä Oulussakaan ole teekkareita vaikka samaan tiedekuntaan kuuluttekin.
T. tollillakin opiskellut
[/quote]
Kuka haluaa teekkariksi? En minä ainakaan. Ja jos olet tollilla opiskellut niin olet varmaan tajunnut, että samaa asiaahan ne meille on kokoajan opettaneet kuin tietotekniikan puolella oleville, vivahde-eroilla. En ymmärrä miksi tietojenkäsittelytiede on alun perinkään lyöty luonnontieteellisen alle.
10: Tässä ketjussahan nimenomaan kysyttiin ihmisten käsityksiä eikä faktoja. :D Kaukanahan osa noista kommenteista varmasti todellisuudesta on. :)
Ulkoisesti ovat kuin Sanna Sillanpää muinoin ja tekemisissä vain kaltaistensa kanssa.
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 21:12"]
10: Tässä ketjussahan nimenomaan kysyttiin ihmisten käsityksiä eikä faktoja. :D Kaukanahan osa noista kommenteista varmasti todellisuudesta on. :)
[/quote]
Tollilaisten luetunymmärtäminen ei perinteisesti ole kovin hyvällä tasolla, joten on ihan odotettavaa että joku tulee tänne valittamaan. Nimitys tollot ei ole tullut tyhjästä...
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 21:03"]
[/quote]
Haha. Kyllähän kaikkien pitäisi tietää minkä tiedekunnan alla tietojenkäsittely on jossain kuolevassa maakuntayliopistossa!
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 21:17"][quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 21:03"]
[/quote]
Haha. Kyllähän kaikkien pitäisi tietää minkä tiedekunnan alla tietojenkäsittely on jossain kuolevassa maakuntayliopistossa!
[/quote]
Amitsun on siellä helppo huudella kun ainoa meriitti on asua tsadissa... :D
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 21:25"]
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 21:17"][quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 21:03"] [quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 20:59"][quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 20:56"] Voi kiesus mitä kommentteja! :D itse tietojenkäsittelytieteitä opiskelen, opinnot loppusuoralla ja naisia mukana alle kolmasosa, onko edes neljäsosaa kaikista opiskelijoista. Yhteistä meille hurtti huumori ja looginen ajattelutapa, jossa miehet yleensä voitolla. Varmaankin siisti sisätyö, jossa saa haastaa itsensä ja jossa saa kunnon liksaa on ainakin minut tälle alalle vetänyt. Meistähän vain osa on koodareita, muiden tehtävien kirjo on laaja, tämä teille tiedoksi, jotka mututuntumalla täällä "faktojanne" heittelette... [/quote] tietotekniikka != tietojenkäsittelytiede [/quote] Tietojenkäsittelytiede siirtyi juuri tieto- ja sähkötekniikan laitoksen alle ainakin täällä Oulussa. Kannattaisiko ottaa asioista selvää ennen ihmettelyjä? Selvästi et ole itse ainakaan tällä alalla... [/quote] Haha. Kyllähän kaikkien pitäisi tietää minkä tiedekunnan alla tietojenkäsittely on jossain kuolevassa maakuntayliopistossa! [/quote] Amitsun on siellä helppo huudella kun ainoa meriitti on asua tsadissa... :D
[/quote]
Mistäs lähtien TTY on ollut Helsingissä?
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 21:28"][quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 21:25"]
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 21:17"][quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 21:03"] [quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 20:59"][quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 20:56"] Voi kiesus mitä kommentteja! :D itse tietojenkäsittelytieteitä opiskelen, opinnot loppusuoralla ja naisia mukana alle kolmasosa, onko edes neljäsosaa kaikista opiskelijoista. Yhteistä meille hurtti huumori ja looginen ajattelutapa, jossa miehet yleensä voitolla. Varmaankin siisti sisätyö, jossa saa haastaa itsensä ja jossa saa kunnon liksaa on ainakin minut tälle alalle vetänyt. Meistähän vain osa on koodareita, muiden tehtävien kirjo on laaja, tämä teille tiedoksi, jotka mututuntumalla täällä "faktojanne" heittelette... [/quote] tietotekniikka != tietojenkäsittelytiede [/quote] Tietojenkäsittelytiede siirtyi juuri tieto- ja sähkötekniikan laitoksen alle ainakin täällä Oulussa. Kannattaisiko ottaa asioista selvää ennen ihmettelyjä? Selvästi et ole itse ainakaan tällä alalla... [/quote] Haha. Kyllähän kaikkien pitäisi tietää minkä tiedekunnan alla tietojenkäsittely on jossain kuolevassa maakuntayliopistossa! [/quote] Amitsun on siellä helppo huudella kun ainoa meriitti on asua tsadissa... :D
[/quote]
[/quote]
Voi etkö olekaan tsadista?! Oletko tiennyt, ettei siinä yliopiston vieressä ole pakko asua vaan voi opiskella asuen vähän kauempanakin.
Helsingissä asuminen ei ole mikään meriitti. Muuta voi väittää ainoastaan maalainen, joka on Helsinkiin itse muuttanut.
t. Helsingissä syntynyt, muualle muuttanut
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 21:28"][quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 21:25"]
[/quote]
[/quote]
Kuka opiskelee tty:ssä? Sinäkö? Kun Oulunyo:ta kutsuu kuolevaksi maakuntayo:ksi niin oletin ilman muuta että on tsadista.
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 21:38"]Helsingissä asuminen ei ole mikään meriitti. Muuta voi väittää ainoastaan maalainen, joka on Helsinkiin itse muuttanut.
[/quote]
Onhan se ollut aina se ainoa meriitti niille, jotka haukkuu kehäkolmosen ulkopuolella sijaitsevia paikkakuntia. Muuta niillä ei tunnu olevankaan.
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 21:38"]Helsingissä asuminen ei ole mikään meriitti. Muuta voi väittää ainoastaan maalainen, joka on Helsinkiin itse muuttanut.
[/quote]
Onhan se ollut aina se ainoa meriitti niille, jotka haukkuu kehäkolmosen ulkopuolella sijaitsevia paikkakuntia. Muuta niillä ei tunnu olevankaan.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 20:59"][quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 20:56"]
Voi kiesus mitä kommentteja! :D itse tietojenkäsittelytieteitä opiskelen, opinnot loppusuoralla ja naisia mukana alle kolmasosa, onko edes neljäsosaa kaikista opiskelijoista. Yhteistä meille hurtti huumori ja looginen ajattelutapa, jossa miehet yleensä voitolla. Varmaankin siisti sisätyö, jossa saa haastaa itsensä ja jossa saa kunnon liksaa on ainakin minut tälle alalle vetänyt. Meistähän vain osa on koodareita, muiden tehtävien kirjo on laaja, tämä teille tiedoksi, jotka mututuntumalla täällä "faktojanne" heittelette...
[/quote]
tietotekniikka != tietojenkäsittelytiede
[/quote]
Tietojenkäsittelytiede siirtyi juuri tieto- ja sähkötekniikan laitoksen alle ainakin täällä Oulussa. Kannattaisiko ottaa asioista selvää ennen ihmettelyjä? Selvästi et ole itse ainakaan tällä alalla...