Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Montako ei-seurustellutta sinkkua?

Vierailija
12.05.2015 |

Ilmoittautukaa tänne te jotka ette ole koskaan seurustelleet ollenkaan ja ette ole harrastaneet seksiä kenenkään kanssa. Itse olen 31v (ruma?) mies joka oli aina liian ****** neitojen mielestä.

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/51 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 29-vuotias mies ja olen tehnyt koko pariutumisesta niin ison ongelman pääni sisällä, että taidan jäädä yksin koko loppuelämäksi. Elämä olisi ollut paljon helpompaa, jos olisi saanut ensimmäiset seurustelukokemukset nuoruudessa. Pitää yrittää keksiä jotain muuta sisältöä elämään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian mikä? Nössö? Mulle kelpais ihan hyvin kokematonkin mies jos sillä elämä muuten suht OK, niille vaan ei kelpaa nainen jolla on jo kokemuksia.

Vierailija
4/51 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä 36v naissinkku. Ei oo vientiä ollut :) vaikka laittaisin kyltin "pane mua" kaulaan niin tuskin ketään lähestyisi. Ihan kiva 165/55 kroppa, eikä mikään vappunaamari kasvoilla mut miestä en vaan saa.

Vierailija
5/51 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä 54v naissinkku. Miehiä olisi ollut tarjolla

Vierailija
6/51 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

20N en oo koskaa seurustellu. Oma valinta, en usko että suhde toimis koska suorastaan vihaan itseäni. Eikä kukaan jaksa tätä mun masentelua. Pitäs saada elämä ensin jtnkin tasapainosemmaksi

Vierailija
7/51 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovasta yrityksestä huolimatta ei ikinä ole ollut mitään, enää jaksa edes yrittää :(
M26

Vierailija
8/51 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 22:23"]

Kovasta yrityksestä huolimatta ei ikinä ole ollut mitään, enää jaksa edes yrittää :( M26

[/quote]

Kyllä se aurinko vielä paistaa sunkin risukasaan. Hanki työpaikka ja se on siinä.

Vierailija
9/51 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan seurustellut mutta seksiä olen harrastanut. 24/n. Kukaan ei ole koskaan ollut kiinnostunut minusta, ja olen vähän epäsosiaalinen.

Vierailija
10/51 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 22:25"][quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 22:23"]

Kovasta yrityksestä huolimatta ei ikinä ole ollut mitään, enää jaksa edes yrittää :( M26

[/quote]

Kyllä se aurinko vielä paistaa sunkin risukasaan. Hanki työpaikka ja se on siinä.
[/quote]
Eikö yksi työpaikka riitä? Nykyäänkö naiset vaatii mieheltä jo kahta työpaikkaa?
M26

Vierailija
11/51 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

18v/muu, en ole seurustellut mutta eipä ole sen ihmeemmin kiinnostanutkaan ennen kuin viime aikoina. Ei oo kuitenkaan pakkomiellettä olla jonkun kanssa, tulee vastaan jos on tullakseen

Vierailija
12/51 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

30v mies, olen neitsyt enkä ole seurustellut, ala/yläasteen seukkailuja en laske. En ole toivoani menettänyt, mutta olen ehkä itselleni luonut kynnystä jonka yli pitäisi uskaltaa mennä. En todellakaan odota että naisen pitäisi olla neitsyt, saa olla, mutta se ei ole mikään vaatimus.

Vierailija
13/51 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 22:20"]

20N en oo koskaa seurustellu. Oma valinta, en usko että suhde toimis koska suorastaan vihaan itseäni. Eikä kukaan jaksa tätä mun masentelua. Pitäs saada elämä ensin jtnkin tasapainosemmaksi

[/quote]

Mun masenteluun miessuhteen, kevyetkin semmoset on auttanu. On saanu tunnetta kelpaavuudesta. Mutta joo, sä oot nuori ja ehdit vielä, ja ajattelet fiksusti, ei ne miehet mitään oman elämän ongelmia tietenkään korjaa, saattaa vaan parhaassa tapauksessa vähän piristää.

Vierailija
14/51 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, 21v tyttönen.

Vierailija
15/51 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

N35 neitsyt. En osaa olla parisuhteessa, vaan olen tottunut olemaan yksin. Parisuhde ahdistaa. Kokemusta on yhdestä, mutta ei loppuun asti menty. En muistele tuota suhdetta mitenkään lämmöllä. Olisi sekin voinut jäädä kokematta. 

Toisaalta, jos tapaisin miehen, joka todella saisi sukat pyörimään jaloissa, suostuihin tiettyihin kompromisseihin.

Vierailija
16/51 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tunne teistä ketään, mutta kun mietinnomaa keski-ikäistä kokemattomia ystäviä, niin naisilla on yksi yhteinen piirre: tiukat vaatimukset (ei sitä, tätä ja tota). Miehiltä puuttuu taas läsnäolevuus: voivat puhua paljon, mutta siitä mikä itseään kiinnostaa, eivätkä keskity siihen naiseen ja ole läsnä ja kuuntele. Kunpa jokainen mies tajuaisi, että kuuntelu tekee ihmeitä. 

Vierailija
17/51 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 22:50"]

en tunne teistä ketään, mutta kun mietinnomaa keski-ikäistä kokemattomia ystäviä, niin naisilla on yksi yhteinen piirre: tiukat vaatimukset (ei sitä, tätä ja tota). Miehiltä puuttuu taas läsnäolevuus: voivat puhua paljon, mutta siitä mikä itseään kiinnostaa, eivätkä keskity siihen naiseen ja ole läsnä ja kuuntele. Kunpa jokainen mies tajuaisi, että kuuntelu tekee ihmeitä. 

[/quote]

Vika taas miehissä, lol.

Vierailija
18/51 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 22:58"]

[/quote]

Vika taas miehissä, lol.

[/quote]

noooo.... Enkö juuri todennut naisistakin jotain...? Ja eiköhän se ole luonnollista, että naisena ymmärrän miehen "viat" paremmin kuin naisten?

Vierailija
19/51 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolin poikuus tallella ja seurustelemattomana, en vain jaksanut enää.

Vierailija
20/51 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 22:58"]

[/quote]

Vika taas miehissä, lol.

[/quote]

Se auttaa kummasti pariutumisessa, että ymmärtää toisen sukupuolen tarpeet ja osaa vastata näihin tarpeisiin.