Montako ei-seurustellutta sinkkua?
Ilmoittautukaa tänne te jotka ette ole koskaan seurustelleet ollenkaan ja ette ole harrastaneet seksiä kenenkään kanssa. Itse olen 31v (ruma?) mies joka oli aina liian ****** neitojen mielestä.
Kommentit (51)
23 v nainen. Olisihan se pariutuminen helpompaa, jos olisi vähän nätimpi.
N33, as good as virgin vaikka joku sähellys aikanaan oli. En itse ikinä uskaltaisi lähestyä miestä huonon itsetunnon vuoksi. Jostain syystä nuorena mua iski vain vanhat ukot, nykyisin ei iske kukaan.
Sinkku 27 v. Viihdyn melko hyvin itsekseni, ja parisuhde jonkun sinne päin sopivan kanssa tuntuu ajatuksena vain kuormittavalta. Seksiä saan jos haluan, yleensä pärjään ilman.
Kuulostaa harmittavan tutulta, mutta minkäs teet.
m41
Mies 30v. Liian nössö ja hitaasti tutustuva pärjätäkseen nykyajan hektisessä treffailukuttuurissa. Kaiken kukkuraksi kokemattomuudesta johtuva epätoivo ja jännitys varmasti paistaa kilometrien päähän. Tietyllä tavallahan tämä tilanne ruokkii itseään. Kun takana on pelkkiä epäonnistumisia, niin jokainen mahdollisuus tavata kumppani muodostuu vähän liian suureksi asiaksi. Vaikea rentoutua kun joskus harvoin päätyy tilanteeseen josta voisi kehkeytyä jotain. "Älä nyt mokaa tätä" vaan jyskyttää takaraivossa.
Pikkuhiljaa olen alkanut hyväksyä tilanteeni. Teen töitä, koitan harrastella jotain ja täyttää elämääni jollain muilla asioilla.
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 23:13"]Sinkku 27 v. Viihdyn melko hyvin itsekseni, ja parisuhde jonkun sinne päin sopivan kanssa tuntuu ajatuksena vain kuormittavalta. Seksiä saan jos haluan, yleensä pärjään ilman.
[/quote]
Naisena seksin saaminen olisi helppoa, ei mitenkään kovin kummoisena miehenä saan tyytyä vain omaan käteen.
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 23:17"]Mies 30v. Liian nössö ja hitaasti tutustuva pärjätäkseen nykyajan hektisessä treffailukuttuurissa. Kaiken kukkuraksi kokemattomuudesta johtuva epätoivo ja jännitys varmasti paistaa kilometrien päähän. Tietyllä tavallahan tämä tilanne ruokkii itseään. Kun takana on pelkkiä epäonnistumisia, niin jokainen mahdollisuus tavata kumppani muodostuu vähän liian suureksi asiaksi. Vaikea rentoutua kun joskus harvoin päätyy tilanteeseen josta voisi kehkeytyä jotain. "Älä nyt mokaa tätä" vaan jyskyttää takaraivossa.
Pikkuhiljaa olen alkanut hyväksyä tilanteeni. Teen töitä, koitan harrastella jotain ja täyttää elämääni jollain muilla asioilla.
[/quote]
Kannattas hakea maksullisista vähän kokemusta, niin saisit vähän lisää itseluottamusta.
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 23:20"]
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 23:17"]Mies 30v. Liian nössö ja hitaasti tutustuva pärjätäkseen nykyajan hektisessä treffailukuttuurissa. Kaiken kukkuraksi kokemattomuudesta johtuva epätoivo ja jännitys varmasti paistaa kilometrien päähän. Tietyllä tavallahan tämä tilanne ruokkii itseään. Kun takana on pelkkiä epäonnistumisia, niin jokainen mahdollisuus tavata kumppani muodostuu vähän liian suureksi asiaksi. Vaikea rentoutua kun joskus harvoin päätyy tilanteeseen josta voisi kehkeytyä jotain. "Älä nyt mokaa tätä" vaan jyskyttää takaraivossa. Pikkuhiljaa olen alkanut hyväksyä tilanteeni. Teen töitä, koitan harrastella jotain ja täyttää elämääni jollain muilla asioilla. [/quote] Kannattas hakea maksullisista vähän kokemusta, niin saisit vähän lisää itseluottamusta.
[/quote]
Pakko sanoa näin sivusta että ei todellakaan kannattais. Itse en ainakaan ottais ikinä miestä joka on käynyt maksullisissa. Mua kalvais koko loppuelämän se ajatus siitä että mies on maannut jonkun naisen kanssa, jolla on satoja ellei tuhansia seksikumppaneita, yäk. Ties mitä ikuisia bakteerikantoja sekin tartuttaa. (pelkkä kortsu ei siinä paljon auta) Neitsyt sen sijaan kelpais hyvin.
-33vee seurusteleva nainen
Minä, 24-vuotias nuori nainen, joka ei ole koskaan harrastanut seksiä. Huvittavinta tässä on se, että monet uudet tuttavuudet luulee minulla olevan vientiä jonoksi asti ja harrastavan pokailua ties kenen kanssa. Heh, totuus kuitenkin ihan muuta. Harmittaa vaan, kun monet esim. läheiset ystävät ja ihmiset työpaikalla kehuu ulkonäköä, mutta silti ei minua ole koskaan lähestynyt kukaan miespuolinen vakavasti.
N30, seksiä olen kyllä harrastanut. Ei edes kiinnosta seurustella, yksin on paljon mukavampaa.
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 23:25"][quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 23:20"]
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 23:17"]Mies 30v. Liian nössö ja hitaasti tutustuva pärjätäkseen nykyajan hektisessä treffailukuttuurissa. Kaiken kukkuraksi kokemattomuudesta johtuva epätoivo ja jännitys varmasti paistaa kilometrien päähän. Tietyllä tavallahan tämä tilanne ruokkii itseään. Kun takana on pelkkiä epäonnistumisia, niin jokainen mahdollisuus tavata kumppani muodostuu vähän liian suureksi asiaksi. Vaikea rentoutua kun joskus harvoin päätyy tilanteeseen josta voisi kehkeytyä jotain. "Älä nyt mokaa tätä" vaan jyskyttää takaraivossa. Pikkuhiljaa olen alkanut hyväksyä tilanteeni. Teen töitä, koitan harrastella jotain ja täyttää elämääni jollain muilla asioilla. [/quote] Kannattas hakea maksullisista vähän kokemusta, niin saisit vähän lisää itseluottamusta.
[/quote]
Pakko sanoa näin sivusta että ei todellakaan kannattais. Itse en ainakaan ottais ikinä miestä joka on käynyt maksullisissa. Mua kalvais koko loppuelämän se ajatus siitä että mies on maannut jonkun naisen kanssa, jolla on satoja ellei tuhansia seksikumppaneita, yäk. Ties mitä ikuisia bakteerikantoja sekin tartuttaa. (pelkkä kortsu ei siinä paljon auta) Neitsyt sen sijaan kelpais hyvin.
[/quote]
Samat bakteerikannat on miehellä joka on pannut vaikka kymmentä naista joilla on ollut yhteensä vaikka sata seksikumppania. Mistä tietää saako ikinä ketään? Minkä ikäisenä kokematon mies saa mennä huoriin vai hautaan asti poikuus tallella?
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 23:18"]
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 23:13"]Sinkku 27 v. Viihdyn melko hyvin itsekseni, ja parisuhde jonkun sinne päin sopivan kanssa tuntuu ajatuksena vain kuormittavalta. Seksiä saan jos haluan, yleensä pärjään ilman. [/quote] Naisena seksin saaminen olisi helppoa, ei mitenkään kovin kummoisena miehenä saan tyytyä vain omaan käteen.
[/quote]
Aika vähän tuota on sittenkin tullut harrastettua. Pitää olla kyse riittävän mukavasta ihmisestä (sekä henkisesti että ulkoisesti) mutta ei kuitenkaan niin kivasta että alkaisi seurustella.
Yksi syy sinkkuuteeni on varmaan se, että olen aika älykäs mutta ulkonäöltäni tavallinen. Ihastun vain miehiin, jotka ovat vähintään yhtä älykkäitä kuin itse olen. Yleensä tällaiset ovat kuitenkin omissa oloissa viihtyviä introvertteja kuten minäkin, eli heitä ei tapaa missään, tai sitten menestyjiä jotka haluavat edustusvaimon (jollaista minusta ei saa).
29v mies ja neitsyt olen. Ikinä ei ole kukaan nainen ollut kiinnostunut musta.
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 23:35"][quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 23:18"]
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 23:13"]Sinkku 27 v. Viihdyn melko hyvin itsekseni, ja parisuhde jonkun sinne päin sopivan kanssa tuntuu ajatuksena vain kuormittavalta. Seksiä saan jos haluan, yleensä pärjään ilman. [/quote] Naisena seksin saaminen olisi helppoa, ei mitenkään kovin kummoisena miehenä saan tyytyä vain omaan käteen.
[/quote]
Aika vähän tuota on sittenkin tullut harrastettua. Pitää olla kyse riittävän mukavasta ihmisestä (sekä henkisesti että ulkoisesti) mutta ei kuitenkaan niin kivasta että alkaisi seurustella.
Yksi syy sinkkuuteeni on varmaan se, että olen aika älykäs mutta ulkonäöltäni tavallinen. Ihastun vain miehiin, jotka ovat vähintään yhtä älykkäitä kuin itse olen. Yleensä tällaiset ovat kuitenkin omissa oloissa viihtyviä introvertteja kuten minäkin, eli heitä ei tapaa missään, tai sitten menestyjiä jotka haluavat edustusvaimon (jollaista minusta ei saa).
[/quote]
Siltikin paljon enemmän mitä minä, vaikka yritystä on ollut.
N32, en ole ikinä seurustellut (en ole kelvannut kenellekään), seksiä harrastanut muutaman kerran (huonoja kokemuksia kaikki). Olen vaatimattoman näköinen, mutta en kuitenkaan mikään rumilus. Kiltti olen myös (ehkä liian kiltti?). Miesten lähestymisyritykset ovat jääneet alle kymmeneen kertaan. Itse olen myös joskus silloin tällöin huonolla menestyksellä yrittänyt lähestyä miehiä. Olen varmaan sellainen surullisen kuuluisa ATN.
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 23:31"]
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 23:25"][quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 23:20"] [quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 23:17"]Mies 30v. Liian nössö ja hitaasti tutustuva pärjätäkseen nykyajan hektisessä treffailukuttuurissa. Kaiken kukkuraksi kokemattomuudesta johtuva epätoivo ja jännitys varmasti paistaa kilometrien päähän. Tietyllä tavallahan tämä tilanne ruokkii itseään. Kun takana on pelkkiä epäonnistumisia, niin jokainen mahdollisuus tavata kumppani muodostuu vähän liian suureksi asiaksi. Vaikea rentoutua kun joskus harvoin päätyy tilanteeseen josta voisi kehkeytyä jotain. "Älä nyt mokaa tätä" vaan jyskyttää takaraivossa. Pikkuhiljaa olen alkanut hyväksyä tilanteeni. Teen töitä, koitan harrastella jotain ja täyttää elämääni jollain muilla asioilla. [/quote] Kannattas hakea maksullisista vähän kokemusta, niin saisit vähän lisää itseluottamusta. [/quote] Pakko sanoa näin sivusta että ei todellakaan kannattais. Itse en ainakaan ottais ikinä miestä joka on käynyt maksullisissa. Mua kalvais koko loppuelämän se ajatus siitä että mies on maannut jonkun naisen kanssa, jolla on satoja ellei tuhansia seksikumppaneita, yäk. Ties mitä ikuisia bakteerikantoja sekin tartuttaa. (pelkkä kortsu ei siinä paljon auta) Neitsyt sen sijaan kelpais hyvin. -33vee seurusteleva nainen [/quote] Samat bakteerikannat on miehellä joka on pannut vaikka kymmentä naista joilla on ollut yhteensä vaikka sata seksikumppania. Mistä tietää saako ikinä ketään? Minkä ikäisenä kokematon mies saa mennä huoriin vai hautaan asti poikuus tallella?
[/quote]
No ei ne ihan verrannolliset bakteerikannat kyllä ole. Kuvittele tuolla logiikalla kuinka montaa ne maksullisten asiakkaat on panneet ja kuinka montaa maksullista ja mietipä bakteerikantoja uusiksi
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 23:43"]
N32, en ole ikinä seurustellut (en ole kelvannut kenellekään), seksiä harrastanut muutaman kerran (huonoja kokemuksia kaikki). Olen vaatimattoman näköinen, mutta en kuitenkaan mikään rumilus. Kiltti olen myös (ehkä liian kiltti?). Miesten lähestymisyritykset ovat jääneet alle kymmeneen kertaan. Itse olen myös joskus silloin tällöin huonolla menestyksellä yrittänyt lähestyä miehiä. Olen varmaan sellainen surullisen kuuluisa ATN.
[/quote]
Olet aika helvetin oksettava kun olet antanut pillua oksettaville miehille, hyi. Yök Miksi? Miksi? Ei voi ymmärtää..
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 23:44"][quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 23:31"]
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 23:25"][quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 23:20"] [quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 23:17"]Mies 30v. Liian nössö ja hitaasti tutustuva pärjätäkseen nykyajan hektisessä treffailukuttuurissa. Kaiken kukkuraksi kokemattomuudesta johtuva epätoivo ja jännitys varmasti paistaa kilometrien päähän. Tietyllä tavallahan tämä tilanne ruokkii itseään. Kun takana on pelkkiä epäonnistumisia, niin jokainen mahdollisuus tavata kumppani muodostuu vähän liian suureksi asiaksi. Vaikea rentoutua kun joskus harvoin päätyy tilanteeseen josta voisi kehkeytyä jotain. "Älä nyt mokaa tätä" vaan jyskyttää takaraivossa. Pikkuhiljaa olen alkanut hyväksyä tilanteeni. Teen töitä, koitan harrastella jotain ja täyttää elämääni jollain muilla asioilla. [/quote] Kannattas hakea maksullisista vähän kokemusta, niin saisit vähän lisää itseluottamusta. [/quote] Pakko sanoa näin sivusta että ei todellakaan kannattais. Itse en ainakaan ottais ikinä miestä joka on käynyt maksullisissa. Mua kalvais koko loppuelämän se ajatus siitä että mies on maannut jonkun naisen kanssa, jolla on satoja ellei tuhansia seksikumppaneita, yäk. Ties mitä ikuisia bakteerikantoja sekin tartuttaa. (pelkkä kortsu ei siinä paljon auta) Neitsyt sen sijaan kelpais hyvin. -33vee seurusteleva nainen [/quote] Samat bakteerikannat on miehellä joka on pannut vaikka kymmentä naista joilla on ollut yhteensä vaikka sata seksikumppania. Mistä tietää saako ikinä ketään? Minkä ikäisenä kokematon mies saa mennä huoriin vai hautaan asti poikuus tallella?
[/quote]
No ei ne ihan verrannolliset bakteerikannat kyllä ole. Kuvittele tuolla logiikalla kuinka montaa ne maksullisten asiakkaat on panneet ja kuinka montaa maksullista ja mietipä bakteerikantoja uusiksi
[/quote]
No joo, onhan se tietenkin niin. Mutta tuskin joku 30-40 kokematon mies joka huoriin menee saa ikinä vapaaehtoisesti seksiä eli aivan sama mitä bakteerikantoja kantaa mukanaan.
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 23:25"]
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 23:20"]
[/quote]
[/quote]
No mistäs sitä tietää onko toinen käynyt maksullisilla vai ei? Suuri osa tuntemistani maksullisia käyttäneistä miehistä on parisuhteessa. Tuskin naisilleen sitä ovat mainostaneet, mutta jossain miesten saunaillassa saattavat asian paljastaa muutaman oluen jälkeen. Sillä onko käyttänyt maksullisia ei ainakaan oman kokemukseni mukaan ole mitään yhteyttä siihen kuinka paljon naiset kyseisestä henkilöstä kiinnostuvat. Eihän sitä mihinkään otsaan tatuoida. Et sinäkään voi mitenkään tietää vaikka miehesti olisi joskus käynyt maksullisilla.
Suurempi syy miksi en käy maksullisella on ehkä juuri tuo itseluottamus/itsetunto. En usko, että se tekisi kovin hyvää itsetunnolle. Ei ole hirveän mairittelevaa, että ainoa kerta kun jonkun kanssa on ollut intiimisti, niin olisi se tapahtunut rahasta. Vielä 18 vuotiaana ajattelin, että menen maksulliselle ennen kuin täytän 20. Parikymppisenä mietin, että menen ennen kuin 25 tulee täyteen. Sittemmin olen tajunnut, että tuskinpa tulee mentyä. Ehkä sitten kun täyttää 40 ja jos mitään ei ole tapahtunut niin voisi käydä katsomassa, että mistäs siinä kaikessa vouhotuksessa on kyse. Tällä vuosien vierimistahdilla ei tuohonkaan ole kovin pitkä aika.
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 22:02"]
Liian mikä? Nössö? Mulle kelpais ihan hyvin kokematonkin mies jos sillä elämä muuten suht OK, niille vaan ei kelpaa nainen jolla on jo kokemuksia.
[/quote]
No varmaan olen jotain epämiellyttävää tai rumaa.. En uskalla enää ottaa kontaktia kun aina on haukuttu naisten (tyttöjen) toimesta että olen ruma. Joskus yläasteella ja lukiossa uskalsin, mutta sinne se jäi kun kaikkien mielestä olin oksettava..