Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Montako ei-seurustellutta sinkkua?

Vierailija
12.05.2015 |

Ilmoittautukaa tänne te jotka ette ole koskaan seurustelleet ollenkaan ja ette ole harrastaneet seksiä kenenkään kanssa. Itse olen 31v (ruma?) mies joka oli aina liian ****** neitojen mielestä.

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 23:50"][quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 23:43"]

N32, en ole ikinä seurustellut (en ole kelvannut kenellekään), seksiä harrastanut muutaman kerran (huonoja kokemuksia kaikki). Olen vaatimattoman näköinen, mutta en kuitenkaan mikään rumilus. Kiltti olen myös (ehkä liian kiltti?). Miesten lähestymisyritykset ovat jääneet alle kymmeneen kertaan. Itse olen myös joskus silloin tällöin huonolla menestyksellä yrittänyt lähestyä miehiä. Olen varmaan sellainen surullisen kuuluisa ATN.

[/quote]

Olet aika helvetin oksettava kun olet antanut pillua oksettaville miehille, hyi. Yök Miksi? Miksi? Ei voi ymmärtää..
[/quote]

Siksi kun olen muutaman kerran tyytynyt niihin tarjokkaisiin jotka ovat minua lähestyneet, ja eihän sitä etukäteen voi tietää keneltä ei saa tyydyttävää/huomioivaa seksiä. Mutta enää en tyydy huonoihin miehiin. Olen mieluummin yksin ja tyydytän itse itseni seksuaalisesti (paras seksipartneri ikinä!).

Vierailija
42/51 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lähellä neljääkymmentä oleva mies, jonka elämä on tyhjää ja täysin merkityksetöntä. Nuorempana yritin korjata tilannetta materialla, mutta mitä iloa niistä on? Kaksi autoa, moottoripyörä, mönkijä, moottorikelkka, vene, kesämökki Lapissa ja liian iso omakotitalo yhdelle miehelle. Ei niistä mitään iloa ole. Silmää räpäyttämättä luopuisin kaikesta, kunhan vain olisin saanut jakaa tämän elämän jonkun kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 00:05"][quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 23:25"]

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 23:20"]

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 23:17"]Mies 30v. Liian nössö ja hitaasti tutustuva pärjätäkseen nykyajan hektisessä treffailukuttuurissa. Kaiken kukkuraksi kokemattomuudesta johtuva epätoivo ja jännitys varmasti paistaa kilometrien päähän. Tietyllä tavallahan tämä tilanne ruokkii itseään. Kun takana on pelkkiä epäonnistumisia, niin jokainen mahdollisuus tavata kumppani muodostuu vähän liian suureksi asiaksi. Vaikea rentoutua kun joskus harvoin päätyy tilanteeseen josta voisi kehkeytyä jotain. "Älä nyt mokaa tätä" vaan jyskyttää takaraivossa.  Pikkuhiljaa olen alkanut hyväksyä tilanteeni. Teen töitä, koitan harrastella jotain ja täyttää elämääni jollain muilla asioilla. [/quote] Kannattas hakea maksullisista vähän kokemusta, niin saisit vähän lisää itseluottamusta.

[/quote]

Pakko sanoa näin sivusta että ei todellakaan kannattais. Itse en ainakaan ottais ikinä miestä joka on käynyt maksullisissa. Mua kalvais koko loppuelämän se ajatus siitä että mies on maannut jonkun naisen kanssa, jolla on satoja ellei tuhansia seksikumppaneita, yäk. Ties mitä ikuisia bakteerikantoja sekin tartuttaa. (pelkkä kortsu ei siinä paljon auta) Neitsyt sen sijaan kelpais hyvin.

-33vee seurusteleva nainen

[/quote]

No mistäs sitä tietää onko toinen käynyt maksullisilla vai ei? Suuri osa tuntemistani maksullisia käyttäneistä miehistä on parisuhteessa. Tuskin naisilleen sitä ovat mainostaneet, mutta jossain miesten saunaillassa saattavat asian paljastaa muutaman oluen jälkeen. Sillä onko käyttänyt maksullisia ei ainakaan oman kokemukseni mukaan ole mitään yhteyttä siihen kuinka paljon naiset kyseisestä henkilöstä kiinnostuvat. Eihän sitä mihinkään otsaan tatuoida. Et sinäkään voi mitenkään tietää vaikka miehesti olisi joskus käynyt maksullisilla.

Suurempi syy miksi en käy maksullisella on ehkä juuri tuo itseluottamus/itsetunto. En usko, että se tekisi kovin hyvää itsetunnolle. Ei ole hirveän mairittelevaa, että ainoa kerta kun jonkun kanssa on ollut intiimisti, niin olisi se tapahtunut rahasta. Vielä 18 vuotiaana ajattelin, että menen maksulliselle ennen kuin täytän 20. Parikymppisenä mietin, että menen ennen kuin 25 tulee täyteen. Sittemmin olen tajunnut, että tuskinpa tulee mentyä. Ehkä sitten kun täyttää 40 ja jos mitään ei ole tapahtunut niin voisi käydä katsomassa, että mistäs siinä kaikessa vouhotuksessa on kyse. Tällä vuosien vierimistahdilla ei tuohonkaan ole kovin pitkä aika.

[/quote]
Minä ajattelin, kun kolmekymmentä tulee täyteen ja jos mitään ei ole siihen mennessä tapahtunut tehdä itsarin. Omatunto ja itseluottamus ei kestä käydä huorissa.

Vierailija
44/51 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 23:39"]

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 23:35"][quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 23:18"] [quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 23:13"]Sinkku 27 v. Viihdyn melko hyvin itsekseni, ja parisuhde jonkun sinne päin sopivan kanssa tuntuu ajatuksena vain kuormittavalta. Seksiä saan jos haluan, yleensä pärjään ilman. [/quote] Naisena seksin saaminen olisi helppoa, ei mitenkään kovin kummoisena miehenä saan tyytyä vain omaan käteen. [/quote] Aika vähän tuota on sittenkin tullut harrastettua. Pitää olla kyse riittävän mukavasta ihmisestä (sekä henkisesti että ulkoisesti) mutta ei kuitenkaan niin kivasta että alkaisi seurustella. Yksi syy sinkkuuteeni on varmaan se, että olen aika älykäs mutta ulkonäöltäni tavallinen. Ihastun vain miehiin, jotka ovat vähintään yhtä älykkäitä kuin itse olen. Yleensä tällaiset ovat kuitenkin omissa oloissa viihtyviä introvertteja kuten minäkin, eli heitä ei tapaa missään, tai sitten menestyjiä jotka haluavat edustusvaimon (jollaista minusta ei saa). [/quote] Siltikin paljon enemmän mitä minä, vaikka yritystä on ollut.

[/quote]

Auttaako jos sanon että olen muuten tähänastisessa elämässä aika "epäonnistunut"? Myönnetään, että naiseudesta on tässä asiassa vähän etua.

Vierailija
45/51 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

27v ja menetin neitsyen 26v. Seurutelusuhteet oli kaikki ennen sitä nettisuhteita

Vierailija
46/51 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 00:17"]

Olen lähellä neljääkymmentä oleva mies, jonka elämä on tyhjää ja täysin merkityksetöntä. Nuorempana yritin korjata tilannetta materialla, mutta mitä iloa niistä on? Kaksi autoa, moottoripyörä, mönkijä, moottorikelkka, vene, kesämökki Lapissa ja liian iso omakotitalo yhdelle miehelle. Ei niistä mitään iloa ole. Silmää räpäyttämättä luopuisin kaikesta, kunhan vain olisin saanut jakaa tämän elämän jonkun kanssa.

[/quote]

Jep, ovat huonoja korvikkeita.

m41

Vierailija
47/51 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 00:22"][quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 23:39"]

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 23:35"][quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 23:18"] [quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 23:13"]Sinkku 27 v. Viihdyn melko hyvin itsekseni, ja parisuhde jonkun sinne päin sopivan kanssa tuntuu ajatuksena vain kuormittavalta. Seksiä saan jos haluan, yleensä pärjään ilman. [/quote] Naisena seksin saaminen olisi helppoa, ei mitenkään kovin kummoisena miehenä saan tyytyä vain omaan käteen. [/quote] Aika vähän tuota on sittenkin tullut harrastettua. Pitää olla kyse riittävän mukavasta ihmisestä (sekä henkisesti että ulkoisesti) mutta ei kuitenkaan niin kivasta että alkaisi seurustella. Yksi syy sinkkuuteeni on varmaan se, että olen aika älykäs mutta ulkonäöltäni tavallinen. Ihastun vain miehiin, jotka ovat vähintään yhtä älykkäitä kuin itse olen. Yleensä tällaiset ovat kuitenkin omissa oloissa viihtyviä introvertteja kuten minäkin, eli heitä ei tapaa missään, tai sitten menestyjiä jotka haluavat edustusvaimon (jollaista minusta ei saa). [/quote] Siltikin paljon enemmän mitä minä, vaikka yritystä on ollut.

[/quote]

Auttaako jos sanon että olen muuten tähänastisessa elämässä aika "epäonnistunut"? Myönnetään, että naiseudesta on tässä asiassa vähän etua.
[/quote]
Ei se oikein auta, kun ei minunkaan elämä mitään ruusuilla tanssimista ole ollut. Tuo "vähän etua" on helvetin suuri vale. Naisena saat seksiä, jos olet alle 200kg, käyt kerran viikossa suihkussa ja sinulla on toimiva pillu.

Vierailija
48/51 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

N27, seksiä olen harrastanut ja tapaillut ihmisiä, mutten tyttöystävän titteliä ole saanut tähän mennessä..

Vierailija
49/51 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

21v nainen. Olen ihan nätti, mutta hirvittävän ujo.

Vierailija
50/51 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 23:27"]Minä, 24-vuotias nuori nainen, joka ei ole koskaan harrastanut seksiä. Huvittavinta tässä on se, että monet uudet tuttavuudet luulee minulla olevan vientiä jonoksi asti ja harrastavan pokailua ties kenen kanssa. Heh, totuus kuitenkin ihan muuta. Harmittaa vaan, kun monet esim. läheiset ystävät ja ihmiset työpaikalla kehuu ulkonäköä, mutta silti ei minua ole koskaan lähestynyt kukaan miespuolinen vakavasti.
[/quote]

Kuulostaa tutulta. T. 22v nainen

Vierailija
51/51 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

35 vuotias mies, ei koskaan seurustellut ja yhden yön jututkin voi laskea yhden käden sormilla. Luulen että suurin syy on pitkälti siinä että minulla ei ole naiselle mitään mainittavaa tarjottavaa. En tosiaan pysty ostelemaan naiselle timantteja:D  En ole mikään ns. mielenkiintoinen tyyppi mistä saisi lisäpisteitä, eikä minulla ole mitään nousujohteista uraa. Olen toki joskus käynyt treffeillä ja joku nainen on ollut kiinnostunutkin mutta ei kuitenkaan ole sitten halunnut jatkaa tapailua.