Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millä saan velat maksettua?

Vierailija
12.05.2015 |

Kun ei ole tuloja. :(

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myy jotain vanhaa pois (esim. lapsen vaatteita tai leluja, joita ette enää tarvitse). Älä tilaile enää mitään. Todennäköisesti et oikeasti tarvitse mitään, vaan pärjäät niillä mitä jo omistat.

Sanot irti turhat jäsenyydet ja kanavapaketit. 

Aisoista pitäisi pystyä puhumaan parisuhteessa. 

Vierailija
62/68 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 08:37"]Naurettava provo, ihmisiä toki ärsyttää bimbo-ap ja herättää tunteita.Velkaa on 600-800 ja siitä seuraa 1200 euron kiinteät KUUKAUSImenot, jusst. Ja lapsikin on värkättynä miehen kanssa, jolle ei voi mistään mitään puhuakaan kun ei uskalla. Hei onnee ja parempaa provolykkyä ensi kerralla.
[/quote]

No onpas hauskaa kun toisten ihmisten oikeat ongelmat kuittaat provona! Kiva että sulla on kivaa! Jos ei kiinnosta neuvoa niin anna olla! V*tuttaa jo muutenkin! Onneksi täältä on sentään jotain neuvoja saanut. Nyt menen laskeskelemaan paljonko sitä velkaa on ja mietin vaikka yksin hiljaa mielessäni miten saan maksettua. V*TTU!!!

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 08:38"][quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 07:59"]

[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 07:46"]Vitun itkijä. Ihan 800€ velkaa. Idiootti. [/quote] Ehkä sinulle se ei ole iso summa, sinulla on varmaan tuhansia euroja velkaa. Minä en halua joutua samaan tilanteeseen. Ap

[/quote]

Meillä on puolison kanssa yhteensä noin 200 tonnia velkaa ja ollaan oikein tyytyväisiä elämäämme.
[/quote]

Teillä on varmaan asuntolaina. :D Meillä ei ole. Vielä. Asuntolainaa nyt maksaa siinä missä vuokraakin. Ei ole "ylimääräinen" meno.

Ap

Vierailija
64/68 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan suurin ongelma on se kun sitä velkaa on vähän sinne sun tänne enkä ole edes pitänyt kirjaa mitä kaikkea. Olen aina maksanut osamaksuista sen minimin. Jotain jo tämän ketjun myötä laskeskelin ja sitä oli tosiaan enemmän kuin muistin. Ei kuitenkaan montaa tonnia varmaankaan. Nyt täytyy laskea paljonko noita maksuja oikeasti on. Noi on siis ainoastaan kiinteitä kuukausimaksuja. Ehtiihän niistäkin iso summa kertyä kolmessa kuukaudessa. :/

Ap

Vierailija
65/68 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 08:42"]Myy jotain vanhaa pois (esim. lapsen vaatteita tai leluja, joita ette enää tarvitse). Älä tilaile enää mitään. Todennäköisesti et oikeasti tarvitse mitään, vaan pärjäät niillä mitä jo omistat.

Sanot irti turhat jäsenyydet ja kanavapaketit. 

Aisoista pitäisi pystyä puhumaan parisuhteessa. 
[/quote]

Tämä on hyvä idea. Siinä vain on niin iso vaiva kun pitää kuvailla ja postitella. Mutta kai se on pakko.

Huomasin yhtenä päivänä että sekä omasta että lapsen kaapista löytyi käyttämättömiä vaatteita ja avaamattomia paketteja. :D Aika paljon on lapsella sellaisiakin vaatteita mitä olen tilannut koska näytti ihanalta, mutta aistiyliherkkä lapsi ei pysty niitä pitämään.

Ap

Vierailija
66/68 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huh huh, etta oikein kanavapaketit, salijasenyydet ja miljoona luottotilia josta vaan tilaat kun tarvitset jotain! Sano nyt viela etta kiinteisiin menoihin kuuluu ripsipidennykset ja iphone 6, haha. Olen itse opiskelija ja voisin maksaa velkasi pois melkein 20-kertaisesti, mutta jos tuotit velkasi tuollaisella tyhjanpaivaisella roskalla, niin en todellakaan auttaisi :)

Vierailija
67/68 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo ole summa eikä mikään. Itse sairaslomalla ja käteen sairaspäivärahasta verojen jälkeen jää 930e/kk.

Asumme omakotitalossa vuokralla ja juuri tuli sähkösiirto (yli 400e) ja sähkönkulutus (180e). Lisäksi on oma osuus vuokrasta 400e ja puhelinlaskut ynmt siihen päälle. Eipä tuo sinun velkasin nyt kauhean iso ole.

Toiseksi mieheni tienaa nettona 1400e kuussa että ei täällä hurraamista ole. Maksamme kaiken puoliksi eli noista sähkölaskuista tulee minun osuudeksi puolet. Ei rahani riitä edes asumiskuluihin mutta minkäs teet,turhaan stressaan kokoajan kun rahaa ei ole niin sitä ei vaan ole. Pitäisi kuukausi vielä syödäkkin ja maksaa netti ynmt muut maksut. Tähän kuuhun osui myös liikennevakuutus. Olisinpa työkuntoinen.

Vierailija
68/68 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 08:43"]

[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 08:37"]Naurettava provo, ihmisiä toki ärsyttää bimbo-ap ja herättää tunteita.Velkaa on 600-800 ja siitä seuraa 1200 euron kiinteät KUUKAUSImenot, jusst. Ja lapsikin on värkättynä miehen kanssa, jolle ei voi mistään mitään puhuakaan kun ei uskalla. Hei onnee ja parempaa provolykkyä ensi kerralla. [/quote] No onpas hauskaa kun toisten ihmisten oikeat ongelmat kuittaat provona! Kiva että sulla on kivaa! Jos ei kiinnosta neuvoa niin anna olla! V*tuttaa jo muutenkin! Onneksi täältä on sentään jotain neuvoja saanut. Nyt menen laskeskelemaan paljonko sitä velkaa on ja mietin vaikka yksin hiljaa mielessäni miten saan maksettua. V*TTU!!! Ap

[/quote]

Itse juuri laitoit että lisäansiot 200 e kk ei riitä mihinkään. Neljässä kuukaudessa tuollakin summalla saisit lainat pois mutta se "ei ole mitään". Jos 200 e ylimääräinen kuukausitulo ei ole mitään, niin miten 800 e velka on