Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuttavani raivostuttava läskivaino

Vierailija
28.06.2015 |

Olen siis tutustunut vanhempaan naiseen ja hänestä on paljastunut sellainen piirre, että aina kun hän kertoo minulle tapaamistaan ihmisistä, niin hän näyttää käsillä minkä kokoisesta ihmisestä on kyse, yleensä he ovat kuulemma hirrrrrveän lihavia. Jos hän on tavannut laihan ihmisen, niin hän kertoo kuinka tämä laiha oli ennen hirveän lihava myöskin. Näitä hän jankuttaa ja välillä muistaa mainita, että hän pitää lihavia jotenkin alhaisina eikä voi sietää heitä.
Minulle tulee näistä kommenteista oksettava olo, enkä ole koskaan ennen tavannut ihmistä joka koko ajan arvostelee rumasti muita. Onko tämmöinen käytös yleistäkin ja onko vain tuuria etten ole ennen törmännyt moisiin?
Olen sanonut naiselle oman kantani, että minua ei kiinnosta ihmisen koko ja että lihavuuteenkin voi olla niin monta syytä ja ei pitäisi arvostella kun ei tiedä. Sen jälkeen hän yleensä lopettaa sen haukkumisen, mutta taas kun tavataan, niin hän aloittaa näillä läskijutuillaan tuttavistaan.
Mitä tässä pitäisi tehdä ja sanoa tuolle ihmiselle? Jos hän olisi normaali tuttu niin lopettaisin vain yhteydenpidon, mutta kun hän on tullut riippuvaiseksi minusta kun olen auttanut häntä kauppa-asioissa, tietokonejutuissa ja muutenkin hän on jo vanha ja pohjimmiltaan yksinäinen, niin yhteydenpidon lopettaminen tuntuu julmalta. Olisiko neuvoja?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihota itseäsi ja katso mitä tapahtuu. Ehkä pääset hänestä eroon sillä tavoin.

Vierailija
2/7 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varmaan syynsä siihen että on yksinäinen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tutustunut, ovat joko poikkeuksellisen tyhmiä tai syömishäiriöisiä. Näillä on huono itsetunto. Lopeta seurustelu, teillä on eri arvot

Vierailija
4/7 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 16:34"]Lihota itseäsi ja katso mitä tapahtuu. Ehkä pääset hänestä eroon sillä tavoin.
[/quote]
Heh, hyvä vinkki, täytyypä kokeilla :)

Vierailija
5/7 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ilmeisesti tavannut anoppini ;)

Vierailija
6/7 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko vanhalle ihmiselle sanoa tylysti takaisin, vai pitääkö kaikkea sietää ja ajatella, että vanha ei enää muuta tapojaan? Tekis meinaan mieli joskus sanoa, että kannattais vähän katsoa peiliin ennen kuin muiden ulkonäköä arvostelee.

Vierailija
7/7 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 16:49"]Olet ilmeisesti tavannut anoppini ;)
[/quote]
Hirveä anoppi sulla :/