Tunnetko ihmisiä, jotka voivat syödä vaikka mitä lihoamatta?
Kommentit (98)
Sellaisia ihmisiä ei ole.Luulevat syövänsä paljon mutta todellisuudessa syövät max 3000 kckal päivässä.Syö 20000kcal päivässä niin lihoat varmasti, ihan sama kuka olet.
Isomies
Eihän siinä ole mitään erikoista, he kuluttavat sen mitä tankkaavat. Ne jotka lihovat tankkaavat enemmän mitä kuluttavat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellaiset ihmiset eivät syö paljon kaloreita säännöllisesti.
Olen läpipasko, eikä koskaan paino-ongelmia
Olen tänään syönyt
Kaurapuuroa, sokerilla ja mustikoilla, loraus oliiviöljyä.
Lounas Makkarasoppa ja leipää
Päivällinen lohta, kasviksia ja perunamuusia
2 Runebergin torttua, keksejä, kahvi, jugurttia välipalaksiTuo on ihan normaalin ihmisen ruoka.
Mun mies on yli 20cm pitempi ja syö 30-40% vähemmän ja liikutaan saman verran ja syödään samaa ruokaa ja tehdään molemmat kotona etätöitä ja mies sen kun vaan lihoo ja vaatteet kiristää. Olen jo alkanut syödä välipaloja keittiössä ja mun paino ei vaan nouse. Päinvastoin, tarkkailen painoani, ettei se laske. Eli uskon enemmän geeneihin, koska sukuni hoikkia.
Mun mies. Pitkä ja hoikka ja syö paljon. Ainoa keino millä saa painon nousemaan vähän on liikunta. Lihasmassa kasvaa. Käy kateeksi, itse joudun vahtimaan syömisiäni ettei paino nousee.
On, hormoneista johtuu lihominen ja laihtuminen.
Se on lihomatta, ei lihoamatta,
Ymmärrätkö?
No, joku on ylipainoinen ja joku vaan todella tyhmä…
Tunnen. Noin kolmikymppinen nainen. Hän on ihan perinteinen "läpipasko" (anteeksi ruma termi). Olen kyllä vähän kateellinen kun hän voi oikeasti syödä mitä vain lihomatta; minä taas tunnen lihoavani jopa yhdestä joulukonvehdista.
Tunnen yhden, itseni noin 32-vuotiaaksi asti. Olen ollut lapsesta asti laiheliini. Söin usein pitsaa ja muuta roskaruokaa, ja todella paljon herkkuja, käytännössä joka päivä, suklaata, karkkia, sipsejä, myös alkoholia kului nuorena paljon. Vasta päälle kolmekymppisenä herkut alkoivat näkyä, jos en samalla urheillut paljon. Tai imettänyt, se puuha teki musta ihan luurangon.
Nyt olen 40, syön edelleen paljon herkkuja ja en aina niin terveellistä ruokaa, mutta urheilen tosi paljon ja olen edelleen hoikka, bmi 19. Mutta en voi syödä mitä vaan ilman että se näkyisi. Ja se on muuten raskasta, kun on tottunut ettei tarvii yhtään huolehtia, mitä syö.
Vierailija kirjoitti:
On, hormoneista johtuu lihominen ja laihtuminen.
Onko mitään asiaa mistä ei syytetä hormooneja?
En. Kaikki nämä, jotka ovat mässänneet mitä sattuu, ovat sitten jossain vaiheessa pidemmän aikaa vähällä ravinnolla tai jopa syömättä.?
Olen 38v hoikka nainen, käytän samaa pientä kokoa kuin 19 vuotiaana.
Voin syödä mitä vaan mutta en syö niitä paljon tai säännöllisesti. Tänäänkin söin ensimmäisen kerran vasta klo 15. Nukuin pitkään.
Syön joka päivä suklaata, mutta vain pari palaa.
Olen kuullut että jos rasvasoluja pääsee tulemaan, ne ei enää katoa, vain kutistuvat.
Läski-Lasse kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen läpipasko, eikä koskaan paino-ongelmia
Olen tänään syönyt
Kaurapuuroa, sokerilla ja mustikoilla, loraus oliiviöljyä.
Lounas Makkarasoppa ja leipää
Päivällinen lohta, kasviksia ja perunamuusia
2 Runebergin torttua, keksejä, kahvi, jugurttia välipalaksiOnko tuo paljon? Moni lihava olisi lisäksi syönyt pitsan, kääretortun, sipsipussin ja juoneet 10 sidukkaa. Siitä alkaa läpipaskollekin kertymään kiloja.
Tarkkoja määriä ei tullut. "Keksejä", 20g vai 400g? Joka tapauksessa tuossa on yli 2000 kcal, eli lihottava setti jos syö joka päivä eikä harrasta liikuntaa ja painaa alle 70.
Minä.
Syön mitä haluan eikä paino juurikaan nouse.
Ystävä 45M , voi syödä mitä vaan ei liho. Syö paljon joka ruoalla, syö kunnon ruokaa ja herkkuja päälle. Voi syödä vaikka päivittäin 1l jäätelöä yhdeltä istumalta eikä näy missään. Myös levy suklaata menee tosta vaan. Tekee tosi fyysistä työtä joten varmasti kuluttaa kyllä kaiken ja tämän lisäksi liikkuu vapaa-ajalla.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä syövät, mutta liikkuminen pitää kilot poissa.
Olin itse 44-kiloinen 63-vuotiaaksi ja söin mitä vaan ja paljon. Sitten mieheni sairastui ja liikkuminen jäi pois, niin kiloja yllättäen alkoi kertyä.
Tunnen yhden. Syö paljon, mutta syötyään menee heti WC:hen oksentamaan. On opetellut oksentamaan lähes äänettömästi.
Ne, jotka eivät tiedä hänen taustaansa, päivittelevät, miten hän pysyykin niin hoikkana.
Tiedän. Mutta hän harrastaakin aktiivisesti kestävyysurheilua. Aina vitsailee, että urheilee siksi niin paljon, että voi syödä kuten syö:D Syö siis oikeasti paljon ja herkkuja niin paljon, kuin vain maistuu.
Minä tunnen muutaman henkilön, vanhin heistä on 70v. Kukaan ei ole mikään himourheilija. Kyllä se joillakin on geeneissä. Silloin taas jos on oikein ylilihava niin se on jonkinlainen elimistön sairaustila. Ei se aina ruokailusta johdu.