Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihanko totta, että kaikki illat pitäisi laulaa, leikkiä ja seurustella lapsen kanssa?????? Ja pöh!

Vierailija
20.09.2006 |

Olen yksinhuoltaja ja käyn töissä. Lapsi on hoidossa. Kun töistä tulen niin ensin laitan kiireellä ruokaa, sitten järjestelen huollan ja siivoan. Teen omakotitalossa siihen liittyviä pikkuremppoja ym.

Olisi todella kivaa viettää lapsen kanssa kaikki illat MUTTA KUN EN PYSTY. Kun kaikki muukin pitää tehdä että arki pyörisi. Ei ole sitä ylellisyyttä että pyytäisi toista tekemään kun on pakko tehdä itse.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
20.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...että lapsen ottaminen mukaan kodin askareisiin on ihan hyvää varhaiskasvatusta? Älä ota paineita, ihan rennosti vaan.

Vierailija
2/10 |
20.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsi leikkii varmasti tarhassa ja sinä leikit kun ehdit, esim. viikonloppuisin. Tuo lapsen mukaan ottaminen arkiaskareisiin on ihan hyvä homma myös, meillä parivuotias pyyhkii pölyjä ja järjestelee leluja kun on siivouspäivä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
20.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei paljoa vie aikaa, jos teet viikon ruuat vaikka sunnuntaina... ja otat pakastimesta aamusta ja lämmität illalla. Jää reippaasti aikaa viikolle. Kerralla hommat sujuu nopeemmin, kun joka päivä

Vierailija
4/10 |
20.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi myös nauttii arjessa auttamisessa. Ja kyllä iltasatu on ihan kiva joka ilta+ yhdessä syöminen jne. Ei koko iltaa voi lapsen kanssa yhdessä tehdä, mutta osan siitä kyllä.

T. yh- opiskelija

Vierailija
5/10 |
20.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan vain siksi että en kertakaikkiaan jaksa tapella. Kuitenkin kinaa tulisi. Tiedän että saatan tehdä karhunpalveluksen lapsellekin kun korjaan hänen jälkiään, mutta kun olen itsekin iltaisin niin tolkuttoman väsynyt niin kertakaikkiaan ei enää jaksaisi lapsen kanssa taistella enää mistään.

Tuossa ruokapuolessa olisi parantamisen varaa, mutta tällä hetkellä on sen verran pieni pakastin käytössä, jonne ei mahdu suuria ruoka-annoksia (marjoja täynnä).

ap

Vierailija
6/10 |
20.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tehdään normaaleja kotitöitä joihin lapsi osallistuu ja välillä leikkii sitten itsekseen. Eilen leivottiin pullaa yhdessä. Kaikilla oli hauskaa ja sain pakastimeen vähän vierasvaraa tehtyä. Kai lapsenkin pitää oppia, että arki on ihan hauskaa, vaikka silloin ei ehditä/jakseta/viitsitä järjestää mitään erityisohjelmaa, joka sopisi lapsen kulloiseenkin kehitystasoon?

Vierailija
7/10 |
20.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On elin tärkeää että lapsi tuntee olevansa tarpeellinen, ja tärkeä osa teidän perhettä. Se haluaa tehdä sitä mitä sinäkin. Ja kun hommat tehty, istutte sohvaan ja molemmille lasi käteen missä jääpaloja, ja jotain juomaa. Te olette maailman paras voimakaksikko, nauttikaa siitä.

Vierailija
8/10 |
20.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

viestisi oli herttainen ja sait minut ajattelemaan. Väsymys on asia joka vain saa yliotteen välillä, varsinkin kun pieni on todella uhmainen. Ehkä täytyy yrittää osallistaa lasta enemmän.

ap

Vierailija
9/10 |
20.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen SUPERonnellinen noista kahden vietetyistä vuosista, meillä on pojan kanssa todella läheinen suhde!

T. entinen yh

Vierailija
10/10 |
20.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla tosin on se tilanne että tuskinpa voin koskaan katsoa taaksepäin ja ajatella että olisin onnellinen kaksin vietetyistä vuosista koska lapseni isä on kuollut. Mutta toivottavasti olen poikani kanssa läheinen tulevaisuudessa. Hän on ainoani.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme neljä