Mitä mieltä olette miesmaustani? (Kuva)
Olen kyllästynyt siihen kun kuulee aina kavereilta että "Sulla on outo miesmaku!!!"
Mitä te olette mieltä? Ja tohon kuvaan vois laittaa vielä lisäks Till Lindemann:in unohdin hänet.
Kommentit (54)
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 19:01"]
Kuka toi namu on vasemmalta keskeltä?
[/quote]
sauli koskinen
Eikö tää muka ole sun aloitus, ap? Ainakin kaikki speksit mätsää.
http://www.vauva.fi/keskustelu/4359144/ketju/onko_muka_mun_miesmaku_niin_outo
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 19:13"]
Eikö tää muka ole sun aloitus, ap? Ainakin kaikki speksit mätsää.
http://www.vauva.fi/keskustelu/4359144/ketju/onko_muka_mun_miesmaku_niin_outo
[/quote]
Ei oo,en kyllä muista edes törmänneeni tuollaiseen ketjuun.
Ap
Teinimäinen maku. Itsekin olisin vastaavan kollaasin voinut tehdä 15-vuotiaana. Nyt yli 10 vuotta myöhemmin maku on täysin eri.
Ainoa noista on Jonne Aaron. En tiedä mikä hänessä viehättää, mutta tykkään.
Saulilla on ruma nenä. Ällöttävä porsasnenä
Ei vastaa täysin omaa makua, mutta ei minun ole myöskään vaikea ymmärtää että joku tykkää. Oletko itse taiteellinen/rock-henkinen?
Ylä-oikea ja ylhäältä keskimmäinen, ala-vasen ja ala -oikea. Siinä minun silmääni miellyttävät miehet. Jotenkin kuvista ja tyyleistä välittyy boheemius, itsevarmuus, lievähkö renttuus ja oman tiensä kulkija - henkisyys. Oma miestyyppini on enemmänkin sellainen Hugh Jackman- cowboy, mutta ymmärrän kyllä ap:nkin makua ;) N24
Mäkin tykkäsin tuollaisista poikamaisista ja näteistä miehistä parikymppisenä, ehkä vielä 25-vuotiaanakin. Nyt kolmikymppisenä varsinkin tuo nuori Jonne näyttää liian nuorelta, ja makuni on muutenkin muuttunut hieman miehekkäämpään suuntaan. Tosin Till Lindemann nyt poikkeaa aika paljon noista muista eikä sovi tuohon kuvaukseen.
Minäkin ihastuin 15-18-vuotiaana tuon tyylisiin poitsuihin. Nyt ei kyllä enää maku ole samanlainen! Toisaalta kivahan näin "vanhana tätinä" on nättejä poikia katsella. Seksuaalisesti tuollainen laiha, naismainen tyyppi ei todellakaan sykähdyttäisi. Kauniista miehistä tulee mieleen eräs poikkeus, joka on mielestäni hyvinkin seksikäs ja miehekäs, nimittäin Adam Lambert! Hänessä on Sitä Jotakin!!!
Juu, Adam Lambert on hot! Panisin...jos ei olis gay-boy...
Ihan nättei likkoi kuvassa