Yksinäiset, ärsyttääkö muita "mites loma meni" kyselyt jos ollut vähän tylsää
No joo siinähän se sohvan reunasta toiseen siirtymällä
Kommentit (15)
Kävin siellä sun täällä...enimmäkseen siellä.
Ei yksinäisyys tarkoita sitä, että on invalidi. Reissasin yksin ympäri Suomea ja kerrottavaa riittää.
Vierailija kirjoitti:
Ei yksinäisyys tarkoita sitä, että on invalidi. Reissasin yksin ympäri Suomea ja kerrottavaa riittää.
Luetunymmärtämistä kannattaa kuitenkin vähän petrata.
Ei ärsytä. Tuli tehtyä kaikkea jännä yksin, kuten retkeilyä, mökeiltyä, valokuvailtua ja kävin jopa ratsastamassa. M34
Kun kysytään miten loma meni sanon suoraan ettei mitään maininnan arvoista.
Vituttaa kyselyt olitko reissussa jne. Niinkuin kenen kanssa? En lähde yksin johonkin ulkomaille tylsistymään, menee hukkaan koko kokemus kun ei ole ketään kenen kanssa se jakaa, jutella, ihastella, kommentoida.
Ei, en osaa ystävystyä tuosta vain joidenkin toisten lomalaisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vituttaa kyselyt olitko reissussa jne. Niinkuin kenen kanssa? En lähde yksin johonkin ulkomaille tylsistymään, menee hukkaan koko kokemus kun ei ole ketään kenen kanssa se jakaa, jutella, ihastella, kommentoida.
Itselleni jää aina paikallisia ystäviksi vaikka suomalaiset ei arvosta seuraani
Olen tehnyt muutakin kuin istunut sohvalla. Se kyllä ärsyttää että oletetaan että lomalla tietysti matkustetaan ja mieluiten ulkomaille, kotimaassa omalle mökille.
Oon tänä vuonna tehnyt paljon juttuja yksin, mm. käynyt useilla keikoilla. Ei seuran puute ole loppupeleissä syy jättää asioita tekemättä. N
Vierailija kirjoitti:
Itse olen huomannut että reissuamien yksin on hauskempaa kuin porukassa, tai pitää olla aika samanlainen persoona. M34
Jos multa kysyy, joudun keksimään omiani, koska olen työtön. Työttömällä ei ole lomaa edes työnhaussa.
Ei. Vastaan, että kiitos, oikein hyvin. Otin rennosti. Miten sinun lomasi meni?
Ei ärsytä. Mulla menee aina loma hyvin eli siten kuin sen kaikista mieluiten haluankin viettää eli nimenomaan kotona leffoja katsellen,pelaillen saunoen.
Minä leuhkin sillä, että en tehnyt mitään enkä nähnyt ketään. Ja että jo kolmannella lomaviikolla tunsin pientä elämänhalua nukuttuani ja tuijotettuani seinää ensimmäiset kaksi viikkoa.
Sote-ala.
En koskaan lomalla suorita. Löhöän ja lepään.