Mitä mieltä olette miesmaustani? (Kuva)
Olen kyllästynyt siihen kun kuulee aina kavereilta että "Sulla on outo miesmaku!!!"
Mitä te olette mieltä? Ja tohon kuvaan vois laittaa vielä lisäks Till Lindemann:in unohdin hänet.
Kommentit (54)
Jonne Aaron oli kyllä söpö aikoinaan :D Ja Ville myös...
Oikein söpöjä poikia. Till on kyllä vähän eri sarjaa, aika helvatasti maskuliinisempi. Mutta multa ainakin peukku sekä söpöläisille että Tillille. Ite toki oon jo sen verran iäkkäämpi, että noita söppiksiä kattelen vaan esteettiseksi iloksi.
Joo no kyllä on todella kaukana omastani :D Tosin muutenkin pidän harvoja miehiä edes hyvännäköisinä tutustumatta.
Sä tykkäät näköjään tommosista kauniista pojista.
Mä taas saan kavereilt monestikin naljailua siitä miten tykkään itseäni paljon vanhemmista miehistä kun kuolaan Bruce Willistä, Robert Downey Jr:a, Mark Ruffaloa yms yms.
Mun kaverit on kanssani suurinpiirtein samaa ikäluokkaa n. 30 ja heidän mielestään mun miesmaku on ihan kamalan outo ja vääristynyt.
Vaan mikäs siinä, kun jokaisella on eri jutut mistä tykkää ja kaikki ei tykkää samoista asioista. :) Eikä onneks tarviikkaan tykätä! :)
Hyvin kaukana mun mausta. Oletko alle 17-vuotias?
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 17:26"]
[/quote]
Mullekin tuli mieleen 14-15-vuotias.
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 17:26"]
[/quote]
25v :D
AP
Ootteko miettineet, minkä takia bändeissä laulaja/vokalisti on lähes aina se kauniskasvoisin eli tyttöjen makuun?
Korreloiko hyvä lauluääni ulkonäön kanssa, vai valitaanko laulajaksi parhaimman näköinen siksi, että hän on keulakuva, eniten esillä? Tai ovatko kauniskasvot eniten narsisteja eli haluavat olla esillä, tyrkyllä?
Ennen kuin joku ehtii ähkäistä bändin, jossa ruma laulaja ja kaunis esim. kitaristi, kerron että tiedän toki tuommoisiakin bändejä. Mutta enimmäkseen asia on niin kuin alussa sanoin.
Kuka toi eka töttö on? Avril Lavingen tunnistin.
Ville valo ja till i menis, muut on hyi v.. ja edellä mainuttu bruce willis AAAAAHH <3 ja jack nickolsson
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 17:15"]
Olen kyllästynyt siihen kun kuulee aina kavereilta että "Sulla on outo miesmaku!!!"
Mitä te olette mieltä? Ja tohon kuvaan vois laittaa vielä lisäks Till Lindemann:in unohdin hänet.
[/quote]
Aika gay, jos minulta kysytään. Muutenkin ihmettelen, että missä helvetin välissä tuli muotiin pukeutua naismaisesti? Miehet käyttää naisten farkkuja ja meikkaa.
Ville ja Jonne on mun makuun. :p
En ole teini.
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 17:33"]
Kuka toi eka töttö on? Avril Lavingen tunnistin.
[/quote]
Andy Biersack
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 17:33"]
Siellä oli pari tyttöäkin?
[/quote]
Vaikka ton ap:n listaamat miehet naiselliselta näyttääkin niillä taitaa silti olla miesten elimet ;)
Meikkipellejä kaikki. Miehen pitää olla miehekäs!
Pidän tuosta ekasta (Andy?), Ville Valosta ja vasemmassa alakulmasta olevasta, MUTTA tuo rokkikukkotyyli on jotenkin ällö. Stailaamalla olisivat hyvännäköisiä. Ville Valo tosin ei vedä sitä niin yli.
Hirveetä sontaa.