Suomen eurovisio edustaja, mikä myötähäpeä..
sitä ei muualla ymmärretä ollenkaan, minkä toki arvasi etukäteen. Oli niin huono idea tuommonen edustaja sinne lähettää.
Kommentit (28)
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 16:31"]
Vaikka Suomessa vammaisia kohdellaan hyvin, en usko trendin leviävän, miks Suomi on aina joku edelläkävijä maailmalla kiusalliseksi koetuissa asioissa, sit suomalaiset kysyy et mitäköhän muut ajattelee suomalaisista? Voin kertoa et pidetään pääasiassa outoina.
[/quote]Minusta on ihan hauskaa, jos pitävät meitä outoina. Tervetuloa vain turistit ihmettelemään tämän omituisen maan outouksia, tuokaa paljon rahaa tullessanne!
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 16:27"]
Voi mahoton, kehtaako sitä näköradiosta laisikaan seurata, kun meidän edustaja siellä nolaa itsensä, kun ei olekaan vaalea lettipäinen Liisa kokopitkässä koltussa laulamassa puhelinlangoista. Mitä ne nyt meistä ajatteleekaan. Ei sitä uskalla Kanarijan saarillekaan kesällä mennä Sepon paariin syömään liha pullia, kun kaikki arvaa, että suomalainen kehitys vammainenhan se siinä.
Itävaltaan en ainakaan matkusta, kun siellä kaikilla naisilla on parta vai oliko se niin, että kaikilla partaisilla miehillä on mekko?
[/quote]
...eikä liha pullia kaan uskalla enää syödä, kun on kehitys vamma
eikä itä vallassa varsinkaan...
OPETTELE hyvä ihminen, mikä on YHDYSSANA! ja kirjoita vasta sitten viisauksiasi!!!
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 16:35"][quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 16:22"]
Minä olen ylpeä siitä, että Suomella on munaa lähettää sinne valtavirrasta poikkeava edustaja. Puuduttavasta hajuttomien, mauttomien ja yhdentekevien viisujen kavalkadista tämä erottuu edukseen. Veikkaan, että ensi vuonna joku muukin keksii lähettää edustajiksi punkkareita (mutta siistityn kaupallisina versioina).
[/quote]
Ongelma on vaan siinä, että valinta on pahemman luokan teeskentelyä. Punk on tarkoituksella räkäinen ja yksinkertainen musiikkityyli, joka lähtökohtaisesti vastustaa euroviisujen (ym. idolsien) muovista kaupallisuutta ja jenkkihypeä, jolla yritetään muokata nopeasti mahdollisimman paljon paskaa myyviä teini-idoleita.
Lordi oli sentään ihan häpeilemättä muovinen ja mukarankka poppihevibändi huomiohuoraavissa pelleasuissaan ja siten sopi hyvin eurosiivujen muoviseen meininkiin. Tämä valinta on menee taas tahattomassa koomisuudessaan samaan kategoriaan jeesushevin kanssa.
[/quote]
? En ymmärrä. Ei se mitään. Kanssasi on varmasti raskasta keskustella.
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 16:42"]
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 16:27"]
Voi mahoton, kehtaako sitä näköradiosta laisikaan seurata, kun meidän edustaja siellä nolaa itsensä, kun ei olekaan vaalea lettipäinen Liisa kokopitkässä koltussa laulamassa puhelinlangoista. Mitä ne nyt meistä ajatteleekaan. Ei sitä uskalla Kanarijan saarillekaan kesällä mennä Sepon paariin syömään liha pullia, kun kaikki arvaa, että suomalainen kehitys vammainenhan se siinä.
Itävaltaan en ainakaan matkusta, kun siellä kaikilla naisilla on parta vai oliko se niin, että kaikilla partaisilla miehillä on mekko?
[/quote]
...eikä liha pullia kaan uskalla enää syödä, kun on kehitys vamma
eikä itä vallassa varsinkaan...
OPETTELE hyvä ihminen, mikä on YHDYSSANA! ja kirjoita vasta sitten viisauksiasi!!!
[/quote] Luulisin, että noissa kommentoiduissa "yhdys sana virheissä" on kyse sarkasmista.
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 16:24"]
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 16:18"]No oliko se Laura Vuotilainen aikoinaan jotenkin vähemmän häpeällinen edustaja? Aikoinaan kun hänet valittiin olin sitä mieltä että pohja on nyt saavutettu. Edelleen olen samaa mieltä vaikka kyllä lähellä on käyty senkin jälkeen (esim. Waldo's People). [/quote] Aina kun Suomella on joku huono edustaja niin vedetään Laura Vuotilais -kortti esiin. Ei se tee Suomen kappaleesta yhtään parempaa jos joskus yli kymmenen vuotta sitten on ollut vielä kamalampi.
[/quote] öööh, jos toinen on ollut kamalampi niin tottakai se tekee toisesta paremman, daa =D
PKN jää kyllä lähes viimeiseksi. Ei kukaan katsoja heitä äänestä, kun tarjolla on oikeasti hyviä kappaleita samassa semifinaalissa, eikä asiantuntijoilta tule ääniä joten finaaliin pääsy MAHDOTONTA.
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 16:28"]
Minä en ainakaan ole yhtään ylpeä siitä että suomelle nauretaan..mitä määkimistä, huonoin kappale ikinä, kyllä tästä maasta löytyy jokunen hyväkin esiintyjä. Joku taso voisi olla.
[/quote]
Minä taas en voi olla ylpeä tästä epätoivoisesta yrityksestä kerätä säälipisteitä. Kun ei muuten menestytä, lähetetään keharit laulamaan, jotta saataisiin myötätuntopisteitä. Seuraavana varmaan terminaalivaiheessa oleva syöpäpotilas, jos ei muuten pääse suomi voittoon.