Isorintainen nainen, kysymys sinulle
Kommentit (131)
75 FF oli kokoni ennen, luojan kiitos pääsin rintojenpienennysleikkaukseen terveyssyistä. Nyt kokoni 80C.
Katsokaapas täältä https://www.lumingerie.fi/
PIenimmät ympärysmitat 60 cm ja suurin kuppikoko O
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 18:17"]
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 18:12"]
70J, ainoat liivit mitä ikinä löytyy on perus mustia ja valkoisia pitsiliivejä.. :/
[/quote]
Mistä ylipäätään löydät kokoja? Kun olin vielä hoikempi ja kokoni oli 70 DD, niin ei meinannut edes tuolle yhdistelmälle löytyä ympärysmittaa, kun järkiään ympärykset yli 85. T.tuodellinen 80F
[/quote]
65G, imetän... Saa nähä mitkä pienet patakintaat jää jäljelle :D
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 14:16"]Miksi haluat tietää. Onko sulla tissifetissi vai päivätumputus kesken?
[/quote]
Minulla on molemmat !
70J on koko ja olen isorintainen, mutta eipä minun tissini silti mielestäni mitkään jättihinkit ole. Vaatteitakin löytyy mekkoja lukuunottamatta ihan hyvin, vaikka hoikka ja pitkä olenkin muuten.
Olen kokoa 60E, mutta ihan normitissit ovat 159 cm mittaiseksi.
80M ja en ole sadan kilon keijukainen(10kg jäi ylimääräistä).Ennen raskauksia 80I ja voin kertoa ettei liivivaihtoehtoja ole kuin ne yhdet aina mutta olen tyytyväinen että löytyy edes yhdet.Paidat ei istu ja kun tissit sopii paitaan on paita kuin teltta >:(
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 18:22"]
80M ja en ole sadan kilon keijukainen(10kg jäi ylimääräistä).Ennen raskauksia 80I ja voin kertoa ettei liivivaihtoehtoja ole kuin ne yhdet aina mutta olen tyytyväinen että löytyy edes yhdet.Paidat ei istu ja kun tissit sopii paitaan on paita kuin teltta >:(
[/quote]kuva rintsikat päällä olis kiva.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 18:53"]
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 12:25"]
Miksi tänne on vastannut D-kuppilaiset?
[/quote]
No mulla on D-kupit, mutta pieni rinnanympärys ja olen muutenkin pienikokoinen ja hoikka. Joten olen rintava.
95H-tissisillä sotanorsuillako tänne olikin vain lupa vastata?
[/quote]D-kupit on pienet.
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 22:08"]
70E.
[/quote]pienet
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 09:33"]
pienet
[/quote]
E-kuppi ei ole pieni. Aika helvetin painavat rinnat ovat. Jatkuvasti saa kärsiä kivuista.
Sopivia paitoja on vaikea löytää rintojen takia.
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 15:09"]
80C. Isot nää mun mielestä on, mieheni ja äitipuoleni mielestä myös. Outoa kun jotkut, joiden rinnat on silmämääräisesti samankokoiset kuin omani, sanovat yleensä kuppikookseen E tai F. Ei nää siis mitkään jätit oo, mutta huomiotaherättävän suuret omasta mielestäni.
[/quote]ei todellakaan ole isot!
Miksi tänne on vastannut D-kuppilaiset?
75F ja taas se sama tyyppi joka nimittelee rintavia naisia lehmiksi niin toi ympärysmitta kertoo jotain.Voi olla muodokas ja hoikka.Elämä on epäreilua..;)
Mitä pienempi ympärys, sitä isommat ne tissit oikeasti on. 70F on isompi kuin 85F. Kuppikoko on rinnan päältä ja rinnan alta mittojen erotus.