Isorintainen nainen, kysymys sinulle
Kommentit (131)
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 15:59"]Jos joku haluaa kysyä mistä löytyy liivejä, kerro speksit, voin ehkä neuvoa. Olen pakosta ns. rintaliiviasiantuntija (lue: oma koko 70H-75G) :-)
[/quote]
Ei hitto, oon toi 83 vastailija mutta kirjotin omatkin kirjaimet väärinpäin.. Siis 70H-75G, huomaa ettei oo taas hetkeen käyty liiviostoksilla.. :D Haluutko kertoa mistä löydät omat liivisi? :) T 83.
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 15:04"]
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 14:58"]
No mikä sinun mielestäsi on isorintainen, ap? Mitä kokoa itse käytät? Oletko nainen?
[/quote]85H
[/quote]
Siis oikeesti sun ympärysmitan täytyy olla aika hemmetin iso eikä nuo hinkitkään ole kovin kummoiset, jos tuo on jonkin Changen tai vastaavan pilipalikoko. T. 74/88 cm, jolla on Changen mukaan 65 cm:n ympärys ja DD-kokoiset kannut. :DDDDD (Mun todellinen koko on kautta historian ollut 70-75 a-b.)
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 16:01"]
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 15:59"]Jos joku haluaa kysyä mistä löytyy liivejä, kerro speksit, voin ehkä neuvoa. Olen pakosta ns. rintaliiviasiantuntija (lue: oma koko 70H-75G) :-) [/quote] Ei hitto, oon toi 83 vastailija mutta kirjotin omatkin kirjaimet väärinpäin.. Siis 70H-75G, huomaa ettei oo taas hetkeen käyty liiviostoksilla.. :D Haluutko kertoa mistä löydät omat liivisi? :) T 83.
[/quote]
No olen kovin nirso, varsinkin kun kunnon liivit tässä koossa maksaa maltaita. Malli, jota ostan on joko plunge tai full cup. Toppaamaton.
Ostan yleensä matkoilta tai netistä Ranskasta eli ranskalaisia merkkejä. Näistä joitakin löytyy myös Suomesta, esim. Chantelle ja Simone Perele (tavaratalot, erikoisliiviliikkeet).
Hyviä (mutta kalliita) ranskalaisia merkkejä ovat myös Antigel, Eprise, Antinea ja Empreinte. Vähän vartalomallista riippuu mikä käy kellekin.
Keskieruooppalaisista merkeistä tässä koossa Suomen kaupoista löytyy eniten Primadonnaa ja sen alamerkkiä Twistiä. (Stockmann ja erikoisliiviliikkeet).
Jos tykkäät balconettemalleista, sitten englantilaiset merkit ovat yksi vaihtoehto. Esim. Fantasie, Freya ja Curvy Kate toimivat näillä mitoilla joillekin. Näitä saa Suomesta esim. Sokos Helsingissä, myös Funky Ladyssä on jotain, yms. liiviliikkeissä.
Netistä löytyy helposti. Englantilaisista nettikaupoista edullisin lienee Brastop, hyvä on Bravissimo myös, nämä siis balconettemalleille sopivat kaupat. Myös Figleaves. Näissä on sellaisia merkkejä kuin Panache ja Elomi, jotka mielestäni sopivat parhaiten jos pitkä selkä eikä kovin kapea ympärys.
Suomessa paras nettikauppa valikoimaltaan lienee Lumingerie. En ole itse ostanut, joten tietoni perustuu ihan merkkivalikoimaan ja kokoihin.
Isorintaisten naisten suosikki on myös Puola. Lumingerie myy joitakin puolalaisia merkkejä, monilla alkaa olla myös omat nettisivut englanniksi, esim. Ewa Michalak, Krisline.
- 90- jatkaa..
Jos pääkapunkiseudulla ei löydä mitään omassa koossa, kannattaa tsekata Sokoksen Marks & Spencer, siellä on kaarituettomia liivejä ja joitakin myös isoissa kuppikoossa. Nämä eivät ole siis huippulaatua, mutta edulliset, ja joillekin voi sopia.
Sokoksella on myös Sokoksen oma rintaliivipuoli, joten valikoima on periaatteessa suuri. Meidän koosta puhuttaessa ei kuitenkaan kummoinen. Mutta ainakin siellä on ollut Fantasien Rebecca-liviä, sellainen lievästi topattu t-paitaliivi, kirkkaita värejä, malli mielestäni istuu kohtuuhyvin. Samaa liiviä on myös Lumingeriellä nettikaupassa.
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 15:09"]80C. Isot nää mun mielestä on, mieheni ja äitipuoleni mielestä myös. Outoa kun jotkut, joiden rinnat on silmämääräisesti samankokoiset kuin omani, sanovat yleensä kuppikookseen E tai F. Ei nää siis mitkään jätit oo, mutta huomiotaherättävän suuret omasta mielestäni.
[/quote]
Sul on varmaan vääränkokoiset liivit
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 13:15"]
Mitä pienempi ympärys, sitä isommat ne tissit oikeasti on. 70F on isompi kuin 85F. Kuppikoko on rinnan päältä ja rinnan alta mittojen erotus.
[/quote]juurinäin 85G
Toimiko sielllä kyselee. Häpeäisit, iso mies.
85F
Tosin se on tosiaan hieman mielipidekysymys onko tuo nyt iso. Minun silmissäni sopusuhtainen.
Olen tyytyväinen. ovat tarpeeksi isot mutta eivät niin isot että aiheuttaisivat ongelmia.
Mitä nää on nää nykyiset liivikoot? Mun lapsuudessa jo D-kuppi oli valtava jättihinkki (äidilläni oli sellaiset), ja tuskin kellään oli sitä isompia. Jotenkin ei mahdu järkeen nämä F-K-kupit: MITEN valtavia ryntäitä näihin vaaditaan ja kellä niitä on? En ole kyllä ainakaan minä edes kuvissa nähnyt kuin jotain pähkähulluja silikonibimboja, joilla voisin kuvitella sellaiset olevan?
Hyppään bandwagoniin ja jatkan, 70G.
70F, 65 esim. olkaimettomissa malleissa olisi parempi mutta aika huonosti löytyy. Tilaan VS:ltä liivit, pirun kalliita mutta ainakin on oikean kokoisia ja nättejä.
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 17:50"]
70H ja sanottakoon, että ne ovat valtaisat muuhun kokooni nähden, olen vain 155 cm pitkä, lapseton nuori nainen.
[/quote]
unelmoin kaltaisistasi naisista <3
95E ja nääkin on vähän liian pienet liivit. En vaan löydä edullisesti isompia mistään. Rintani ovat niin suuret, että pienennykseen olen menossa tänä vuonna.
Jos joku haluaa kysyä mistä löytyy liivejä, kerro speksit, voin ehkä neuvoa. Olen pakosta ns. rintaliiviasiantuntija (lue: oma koko 70H-75G) :-)