Isorintainen nainen, kysymys sinulle
Kommentit (131)
70F/G, 165cm oon ja 63kg joten isot ovat
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 18:04"][quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 14:45"]tästä juuri olikin kysymys ja hauska nähdä että jopa E-kuppiset pitävät itseään isorintaisina.
ap.
[/quote]
Kyllä kuule kaikki pitää mun E-kuppia isona, aina pitää aiheesta jauhaa ja miehet kuolaa. Rintsikat maksaa vähintään 40 euroa. Bikinit yli 60, vaikka pienitissiset saa alle 20 eurolla. Urheilu hankalaa ja kärsin niskakivuista.
[/quote]
Löytyy kyllö ihan normi kaupasta ja 40e on vielä vähän.terv.80I
tästä juuri olikin kysymys ja hauska nähdä että jopa E-kuppiset pitävät itseään isorintaisina.
ap.
No mikä sinun mielestäsi on isorintainen, ap? Mitä kokoa itse käytät? Oletko nainen?
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 14:58"]
No mikä sinun mielestäsi on isorintainen, ap? Mitä kokoa itse käytät? Oletko nainen?
[/quote]85H
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 18:17"][quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 18:12"]
70J, ainoat liivit mitä ikinä löytyy on perus mustia ja valkoisia pitsiliivejä.. :/
[/quote]
Mistä ylipäätään löydät kokoja? Kun olin vielä hoikempi ja kokoni oli 70 DD, niin ei meinannut edes tuolle yhdistelmälle löytyä ympärysmittaa, kun järkiään ympärykset yli 85. T.tuodellinen 80F
[/quote]
Netistä Lumingerieltä löytyy joitain malleja ja Changella on aina tasan 2 vaihtoehtoa. Viime viikolla Changen myymälässä myyjä kysyi "mistä tykkäisit" ja sanoin "kaikki käy, koska yleensä ei ole ollut kuin 2 vaihtoehtoa". Lupasi kuun ja tähdet taivaalta kun vei mut sovituskoppiin. Mutta tuli 5 min päästä takaisin "ei mulla ollutkaan kuin tämä yksi malli kahdessa värissä, käviskö tää?". Siinä ei enää itselläni pitänyt pokka, testasin ja kassan kautta ulos kaupasta 10 minuutissa :D
Hmm. Minun rintani herättivät kiusalliseksi kokemaani kiinnostusta jo nuorempana, kun käytin B-kuppia. Minulla on kylläkin leveät hartiat ja laaja rintakehä, joka ehkä aiheuttaa optisen harhan, että rinnat olisivat isommat kuin ovatkaan. Olen pitänyt itseäni isorintaisena, ja samaa mieltä on tissifriikki miehenikin. Ikävä kyllä en itse tykkää, olisin oikein tyytyväinen A-kuppiin. Terkuin, se 95 D / 90 E tuolta 1-sivulta.
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 14:45"]
tästä juuri olikin kysymys ja hauska nähdä että jopa E-kuppiset pitävät itseään isorintaisina.
ap.
[/quote]
Jep. Itselläni 75F ja rintani eivät ole isot.
Mutta kun emme tiedä minkä kokoinen niiden tissien kantaja on. Jos e-kuppinen on 160cm ja 50kg niin onhan se suhteessa vartaloon isot
F70.
Mutta en minä mitenkään kovin iso ole. Ihan normikokoinen.
70F, ei tosin ole mitenkään iso koko vaan aika perustissit mulla on. Muut kyllä kauhistuvat kun kerron kokoni ja liivejä ei ole aina niin helppo löytää, sen perusteella kommentoin tänne.
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 20:32"]G-kuppia voi jo sanoa isoksi
[/quote]
Riippuu ympäryksestä. 65G ja 100G ovat huomattavasti erikokoisia, vaikka kirjain on sama. Pelkkä kirjain ei kerro mitään!
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 13:04"]95E ja nääkin on vähän liian pienet liivit. En vaan löydä edullisesti isompia mistään. Rintani ovat niin suuret, että pienennykseen olen menossa tänä vuonna.
[/quote]
95 rintojen alta ympärys? Olet vain lihava. :D
Itselläni 70G tai 75H. Ollut jo 15-vuotiaasta asti. Olen 170cm pitkä, 18-vuotias. Rinnat alkoivat jo kasvaa ala-asteella. Olen normaalipainoinen, eikä tämä todellakaan ole mitään herkkua. Juoksemaan en pysty, kun rinnat pomppii vaikka olisi Shock Absorber-liivit päällä. Niska jumissa ja kipeä jatkuvasti. Kumartumiset ilman liivejä esimerkiksi suihkussa tuntuu kamalalta, ja nukkuminenkin ilman liivejä tuntuu nykyään inhottavalta. Liivit pitää ostaa erikoisliikkeistä, ja opiskelijana ei ole vain varaa ostella yli 40-60e liivejä kun tarvitsisi lisää. Mietin pienennysleikkauksen mahdollisuutta, jugulum-mitta (kaulakuopasta nänniin) yli 28cm. Rinnat ovat vielä kuitenkin ihan terhakkaan näköiset, mutta ei varmaan enään muutaman vuoden kuluttua.
Voi ku olisikin pienemmät ja voisi ostella söpöjä liivejä vaikka perus lindexiltä tai henkkamaukasta, isot koot näyttävät lähestulkoon aina mummomaisilta.
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 20:32"]
G-kuppia voi jo sanoa isoksi
[/quote]
G-kuppi ei ole koko. 65G on kupiltaan samankokoinen kuin 85C.
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 15:09"]
80C. Isot nää mun mielestä on, mieheni ja äitipuoleni mielestä myös. Outoa kun jotkut, joiden rinnat on silmämääräisesti samankokoiset kuin omani, sanovat yleensä kuppikookseen E tai F. Ei nää siis mitkään jätit oo, mutta huomiotaherättävän suuret omasta mielestäni.
[/quote]
Minulla on nykyisin 70E ja on mielestäni aika normi, nuorena oli C-kuppi ja se oli mielestäni pienehkö. On näköjään arvioijasta kiinni.
60ö