Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua ei kehuta facessa tai tykkäillä mutta

Vierailija
12.05.2015 |

"eiminkäännäköisiä" tukevia kavereitani kyllä kehutaan ja tykkäillään profiilikuvista.

Itse olen pieni ja nätti (muidenkin kuin vanhempieni mielestä) mutta minuun reaktio on täysin päinvastainen.

Kertokaa te jotka tiedätte mistä puhun että miksi näin?

Nyt voitte myös aloittaa kivityksen. Kunhan pohdin tätä asiaa.

Kommentit (68)

Vierailija
41/68 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 11:17"]

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 11:13"][quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 11:10"] [quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 11:09"]29 siis Ap [/quote]Kuka hullu kaappasi mun aloituksen? AP [/quote] Mitä? Kävikö niin taas??? Eikö tämäkään trolli onnistunut? Teetko aiheesta kolmannen? Pidä sitten edes vähän taukoa, jos aloitat uuden samoilla minuutteilla kun edellinen menee mönkään, paljastut. Kokeile myäs vaihtaa aihetta. [/quote]Herranjumala mikä sun ongelma on?? Olen tehnyt vain tämän yhden aloituksen?? AP

[/quote]

Yeah right...

Vierailija
42/68 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 11:07"]

Mitä ihmeen valittajia täällä? Toi ap:n ilmio on jännä, tunnen todella kauniita ihmisiä ja heitä ei juuri kehuta. Eräskin Face-kaverini on todella kaunis, mutta hänellä ei tainnut olla yhtään kehua profiilikuvissaan. Sen sijaan vähän taviksemman näkösille sataa usein kymmeniä kaunotar-kommentteja. Joo, kauneus on katsojan silmässä, mutta voiko mun silmät olla niin erilaiset, ettei mun mielestä kauniit olekaan muiden mielestä kauniita. ;O

[/quote]

Saman huomannut. Meille miehen kanssa se "kaunis <3" kommentti onkin hauska läppä - niitä kun näkee AINA mitä hirveimpien meritursaiden kuvissa :D. Se tuntuukin olevan merkitykseltään sama kuin "näytät ihan hirveältä, mutta koska haluan olla kohtelias, niin sanon sulle näin". Oikeasti kauniiden tai edes nättien kuvissa tuota "kaunis <3" -kommenttia ei näe oikeastaan koskaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/68 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 11:18"][quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 11:17"]

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 11:13"][quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 11:10"] [quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 11:09"]29 siis Ap [/quote]Kuka hullu kaappasi mun aloituksen? AP [/quote] Mitä? Kävikö niin taas??? Eikö tämäkään trolli onnistunut? Teetko aiheesta kolmannen? Pidä sitten edes vähän taukoa, jos aloitat uuden samoilla minuutteilla kun edellinen menee mönkään, paljastut. Kokeile myäs vaihtaa aihetta. [/quote]Herranjumala mikä sun ongelma on?? Olen tehnyt vain tämän yhden aloituksen?? AP

[/quote]

Yeah right...
[/quote]Kellähän se ongelma tässä on? AP

Vierailija
44/68 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis ihmettelen vaan miksi tukevia kavereitani ja niitten tunikoita kehutaan, mutta mun kuvia ei? Paitsi miehet kehuu kyllä. Miehet ei sitten kehu noita kavereita ollenkaan. Mun kuviin tulee miehiltä kommenttia "oot kaunein" "sexy lady!" "Panisin!!!" Hassua haluisin ymmärtään ajatuksen tossa takana?? AP

Vierailija
45/68 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 11:23"]Niin siis ihmettelen vaan miksi tukevia kavereitani ja niitten tunikoita kehutaan, mutta mun kuvia ei? Paitsi miehet kehuu kyllä. Miehet ei sitten kehu noita kavereita ollenkaan. Mun kuviin tulee miehiltä kommenttia "oot kaunein" "sexy lady!" "Panisin!!!" Hassua haluisin ymmärtään ajatuksen tossa takana?? AP
[/quote]Hei nyt oikeasti suksi v*ttuun mun aloituksesta sekopää! t.Oikea AP

Vierailija
46/68 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 11:23"]Niin siis ihmettelen vaan miksi tukevia kavereitani ja niitten tunikoita kehutaan, mutta mun kuvia ei? Paitsi miehet kehuu kyllä. Miehet ei sitten kehu noita kavereita ollenkaan. Mun kuviin tulee miehiltä kommenttia "oot kaunein" "sexy lady!" "Panisin!!!" Hassua haluisin ymmärtään ajatuksen tossa takana?? AP
[/quote]Tämän kirjoittaja on taatusti joku 14vuotias poika..

Vierailija
47/68 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt hei oikeesti!! Haluisin asiallista keskusteluu tästä? Mun kuvat on otettu yläviistosta ja tissivako näkyy, kiusaako se naisia? Miehet tykkää. Oikea Ap

Vierailija
48/68 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 11:07"]

Mitä ihmeen valittajia täällä? Toi ap:n ilmio on jännä, tunnen todella kauniita ihmisiä ja heitä ei juuri kehuta. Eräskin Face-kaverini on todella kaunis, mutta hänellä ei tainnut olla yhtään kehua profiilikuvissaan. Sen sijaan vähän taviksemman näkösille sataa usein kymmeniä kaunotar-kommentteja. Joo, kauneus on katsojan silmässä, mutta voiko mun silmät olla niin erilaiset, ettei mun mielestä kauniit olekaan muiden mielestä kauniita. ;O

[/quote]

Mitä järkeä on yleensä kehua jonkun ulkonäköä, joka on täysin perimän sanelema juttu? Jos joku on niin turhamainen, että pahoittaa mielensä siitä, että häntä ei kehuta, vaikka omasta mielestä syytä olisikin niin voi voi.

Vierailija
49/68 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 10:53"]

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 10:50"]Et sä niin nätti olet mitä ajattelet olevasi. Oikeasti nättejä naisia kyllä kehutaan - kummankin sukupuolen taholta :) [/quote]Kyllä minäkin saan kehuja livenä mutta facessa en. Tämä on jännä ilmiö. Siksi tätä pohdin. AP

[/quote]

Käytkö itse kehumassa muita? Yleensähän jengi käy vastavuoroisesti noita tekemässä.

Vierailija
50/68 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluisin asiallista keskustelua siitä, miten 36-vuotias nainen voi tarvita epätoivoisesti kehuja Facebookissa, vaikka itsekin ymmäärtää olevansa hyvännäköinen. On tietenkin mahdollista, että kateus on syynä, ettei niitä tule - tätä uskon ap:n koko ajan tavoitelleenkin... mutta vaikka esim. minä olen ihan ihastuttava, kolmikymppinen nainen, joka ei koe muita naisia uhkana, en kehuskele heitä juurikaan fesessä. Rakkaimpien ystävieni tai muiden hyvien tyyppien kuviin joskus harvoin saatan laittaa jotain (tyyliin ooh), ja silloinkin on kyse nimenomaan siitä, että pidän ihmisestä, ja jos kivasta ihmisestä on vielä kaunis kuva, reaktio seuraa :P mut enemmän kommentoin ihmisten aikaansaannoksia. Ulkonäkö ja kuvat varsinkin on niin toisarvoisia.

Mä tiedän yhden hemaisevan tapauksen, joka postaa massoittain tötteröhuulikuvia itsestään. On kehunut mua kauniiksi, mut en vain voi palauttaa kohteliaisuutta, koska en halua tukea moista narsismia.

Vierailija
51/68 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 10:50"]Et sä niin nätti olet mitä ajattelet olevasi. Oikeasti nättejä naisia kyllä kehutaan - kummankin sukupuolen taholta :) [/quote]Kyllä minäkin saan kehuja livenä mutta facessa en. Tämä on jännä ilmiö. Siksi tätä pohdin. AP

[/quote]

Mulla sama. Miellän olevani kivemmannäköinen kuin keskimääräinen nainen. Oletko muuten huomannut, että  usein samat pulskat kehuvat siellä toisiaan?

Vierailija
52/68 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

No, mun kaverit eivät hirveästi vaihtele profiilikuviaan (useimmat 30-40-väliltä), mutta jos mietin kenen kuvista tykkään niin:

1. Jos kuva on oikeasti poikkeuksellisen kaunis tai hauska

2. Jos kuva on oikein hyvän kaverin ja/tai sellaisen, joka tykkää minun jutuistani/kuvistani usein

3. jos kuva on jonkun, jonka ajattelen tarvitsevan piristystä

4. jos kuva on jonkun, joka hyvin harvoin laittaa mitään faceen

Vierailija
53/68 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 13:06"]

[/quote]

Mulla sama. Miellän olevani kivemmannäköinen kuin keskimääräinen nainen. Oletko muuten huomannut, että  usein samat pulskat kehuvat siellä toisiaan?

[/quote]  Tämä on kyllä totta. Rumat pullukat kehuu toisiaan.

Vierailija
54/68 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavia ja sosiaalisia ihmisiä yleensä kehutaan. Ja niitä jotka kehuu myös muita. Jotkut tosi kauniit on kylmiä ja persoonattomia, ei tee mieli sosialisoida sellasten kanssa.

Vierailija
55/68 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 11:05"]Et vastannut, miksi mainitsit olevasi PIENI ja nätti? Outoa.
[/quote]

Ei lihava voi olla nätti.

Vierailija
56/68 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 11:43"]Mä haluisin asiallista keskustelua siitä, miten 36-vuotias nainen voi tarvita epätoivoisesti kehuja Facebookissa, vaikka itsekin ymmäärtää olevansa hyvännäköinen. On tietenkin mahdollista, että kateus on syynä, ettei niitä tule - tätä uskon ap:n koko ajan tavoitelleenkin... mutta vaikka esim. minä olen ihan ihastuttava, kolmikymppinen nainen, joka ei koe muita naisia uhkana, en kehuskele heitä juurikaan fesessä. Rakkaimpien ystävieni tai muiden hyvien tyyppien kuviin joskus harvoin saatan laittaa jotain (tyyliin ooh), ja silloinkin on kyse nimenomaan siitä, että pidän ihmisestä, ja jos kivasta ihmisestä on vielä kaunis kuva, reaktio seuraa :P mut enemmän kommentoin ihmisten aikaansaannoksia. Ulkonäkö ja kuvat varsinkin on niin toisarvoisia.

Mä tiedän yhden hemaisevan tapauksen, joka postaa massoittain tötteröhuulikuvia itsestään. On kehunut mua kauniiksi, mut en vain voi palauttaa kohteliaisuutta, koska en halua tukea moista narsismia.
[/quote]En minä tarvitse epätoivoisesti kehuja. Eihän tässä nyt siitä ole kysymys. Tajusin nyt että en minäkään kyllä kehu tai juurikaan tykkäile profiilikuvista, paitsi siskoni ja muutaman läheisen.

Enkä tosiaan tykkäile näistä jotka huomionkipeinä vaihtavat kerran tunnissa uuden kuvan. Ihan kauniita ovat mutta tunnen myötähäpeää niistä muikisteluista ja söpöilyistä.

AP

Vierailija
57/68 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facebookin tykkäykset, maailman tärkein asia.
Suurimman tykkäyksien (&kehujen) kerääjät eivät saa niitä niinkään kuviensa vaan sosiaalisen asemansa vuoksi. Päivittelevät paljon, kommentoivat ja ovat aktiivisia muiden suhteen niin irl kuin netissäkin. Onhan se nyt ilmiselvä asia että joku täysin turha julkkis kerää kissankarva-kuvaansa 300 tykkäystä kun taas täysin nobody kuvaaja Lapista saa upeaan kuvaansa sen 5.

Vierailija
58/68 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 10:56"]Vaihdatko profiilikuvaasi usein(>6 kertaa vuodessa)? Jos vaihdat, kavereitasi kyllästyttää jatkuva tykkääminen ja siksi vähentynyt. Toisaalta teetkö paljon päivityksiä siitä, kuinka elämä on ihanaa / olet liikkunut paljon / juoksit lenkin / lapset ollut höpönassukoita? Sekin saattaa kyllästyttää, eikä niistä tykätä. Yleensä niitä ei-niin-nättejä kehutaan ja kuvista tykätään, koska halutaan olla solidaarisia ja kohteliaita. Nätimpien oletetaan saavan muutenkin kehuja kaupungilla/kavereiltaan. Sitten taas ne tosi tosi nätit saavat tosiaan tykkäyksiä kaikesta. Ja saattaa se sisäinenkin kauneus vaikuttaa.
[/quote]

6kertaa vuodessa paljon?

Vierailija
59/68 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 21:57"][quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 11:05"]Et vastannut, miksi mainitsit olevasi PIENI ja nätti? Outoa.
[/quote]

Ei lihava voi olla nätti.
[/quote]Mainitsin sen vertailun vuoksi. Koska tykkäyksiä/kehuja saavat nimenomaan ISOT ihmiset. AP

Vierailija
60/68 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa alkaisit tykkäillä kavereidesi kuvista?ja eikö olisi kiva kehua vaikka välillä.varmasti hekin vastapalveluksena sitten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kahdeksan