Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua ei kehuta facessa tai tykkäillä mutta

Vierailija
12.05.2015 |

"eiminkäännäköisiä" tukevia kavereitani kyllä kehutaan ja tykkäillään profiilikuvista.

Itse olen pieni ja nätti (muidenkin kuin vanhempieni mielestä) mutta minuun reaktio on täysin päinvastainen.

Kertokaa te jotka tiedätte mistä puhun että miksi näin?

Nyt voitte myös aloittaa kivityksen. Kunhan pohdin tätä asiaa.

Kommentit (68)

Vierailija
21/68 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 11:01"][quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 10:58"]Tulit tuolta tyttöjen ilta -ketjusta tänne jatkamaan? Älkää lähtekö ihmiset vastailemaan, tää ap on joku heikkolahjanen katkeroituja.
[/quote]

Juuri tätä. Älkää ees yrittäkö vastailla, ap yrittää tunkea maanrakoon kaikki poikkisanaiset kommentit ja vetää hirveet herneet nenään = oikeaa keskustelua aiheesta ei pysty käymään. Hullu akka!
[/quote]En ole sama joten älkää kiitos sotkeko aloitustani siihen niin pysytään asiassa. AP

Vierailija
22/68 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et vastannut, miksi mainitsit olevasi PIENI ja nätti? Outoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/68 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te ootte kaikki vähä-älysiä!! Mulla on oikeuksia kehuihin siinä misdä muillakin, ja tottakai oon katkera, miltä ittestänne tuntuis jos teitä ei koskaan kehuttais, mutta rumempia kyllä?

Ap

Vierailija
24/68 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 11:05"]Te ootte kaikki vähä-älysiä!! Mulla on oikeuksia kehuihin siinä misdä muillakin, ja tottakai oon katkera, miltä ittestänne tuntuis jos teitä ei koskaan kehuttais, mutta rumempia kyllä?

Ap
[/quote]

Et oo ap.

Vierailija
25/68 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeen valittajia täällä?

Toi ap:n ilmio on jännä, tunnen todella kauniita ihmisiä ja heitä ei juuri kehuta. Eräskin Face-kaverini on todella kaunis, mutta hänellä ei tainnut olla yhtään kehua profiilikuvissaan. Sen sijaan vähän taviksemman näkösille sataa usein kymmeniä kaunotar-kommentteja. Joo, kauneus on katsojan silmässä, mutta voiko mun silmät olla niin erilaiset, ettei mun mielestä kauniit olekaan muiden mielestä kauniita. ;O

Vierailija
26/68 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 11:05"]Te ootte kaikki vähä-älysiä!! Mulla on oikeuksia kehuihin siinä misdä muillakin, ja tottakai oon katkera, miltä ittestänne tuntuis jos teitä ei koskaan kehuttais, mutta rumempia kyllä?

Ap
[/quote]Kaikki varmasti tajuaa että tämä ei ole oikea AP?

Vierailija
27/68 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 10:50"]Et sä niin nätti olet mitä ajattelet olevasi.

Oikeasti nättejä naisia kyllä kehutaan - kummankin sukupuolen taholta :)
[/quote]

Ei pidä paikkansa ainakaan Facessa.

Vierailija
28/68 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tänne on turha tulla kenenkään sekoileen tai ehdotteleen mitään ratkaisuja. Tahdon vain vastauksen siihen miksi minua ei kehuta ja muita kehutaan (aiheettomasti)? Jos joku on niin typerä ettei osaa vastata, mutta haluaa jotain muuta rääpiä, niin voi ihan pitää sen päänsä kiinni. :) En jaksa tämmöstä kakarointia nyt just, että kiiitoos!

Vierailija
29/68 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

29 siis Ap

Vierailija
30/68 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

tselleni esimerkiksi profiilikuvaa vaihtaessa tulee suht paljon tykkäyksiä ja jonkun verran kehuja, mutta sekin on että miten määrittelee. Joillekin kymmenen tykkäystä paljon ja joku saattaa ajatella että 200 on vähän.
Mulla ne tykkäykset tulee ihmisiltä, joiden kanssa muutenkin olen paljon tekemisissä. Itselin tykkäilen pienemmällä kynnyksellä ja enemmän esimerkiksi hyviä kavereita kuin puolituttua entistä naapuria, jota ei vaan ole kehdannut poistaa kaverilistalta. Väittäisin siis ainakin oman kokemuksen pohjalta (irl)sosiaalisuuden vaikuttavan jopa enemmän kuin ulkonäön. Tietenkin jotain tosi upeaa kuvaa taas tykkää todennäköisemmin kuin perus-selfietä, muttei siihenkään niin hirveästi se pärstäkerroin vaikuta.

Vierailija
31/68 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni toinen trolli pieleen niin aloitit uuden? Pontevaa.

Vierailija
32/68 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 11:09"]29 siis Ap
[/quote]Kuka hullu kaappasi mun aloituksen? AP

Vierailija
33/68 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 11:09"]Siis tänne on turha tulla kenenkään sekoileen tai ehdotteleen mitään ratkaisuja. Tahdon vain vastauksen siihen miksi minua ei kehuta ja muita kehutaan (aiheettomasti)? Jos joku on niin typerä ettei osaa vastata, mutta haluaa jotain muuta rääpiä, niin voi ihan pitää sen päänsä kiinni. :) En jaksa tämmöstä kakarointia nyt just, että kiiitoos!
[/quote]

Vaikutat vittumaiselta ja itsekeskeiseltä ihmiseltä, niin ehkäpä siksi.

Vierailija
34/68 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en yleensä kehuskele ellei ole joku ihan hillitön edustuskuva, tai sit julkkis (suhteet nääs).

Vierailija
35/68 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 11:10"][quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 11:09"]Siis tänne on turha tulla kenenkään sekoileen tai ehdotteleen mitään ratkaisuja. Tahdon vain vastauksen siihen miksi minua ei kehuta ja muita kehutaan (aiheettomasti)? Jos joku on niin typerä ettei osaa vastata, mutta haluaa jotain muuta rääpiä, niin voi ihan pitää sen päänsä kiinni. :) En jaksa tämmöstä kakarointia nyt just, että kiiitoos!
[/quote]

Vaikutat vittumaiselta ja itsekeskeiseltä ihmiseltä, niin ehkäpä siksi.
[/quote]Tämä ei ole oikea ap.

Vierailija
36/68 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 11:10"]

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 11:09"]29 siis Ap [/quote]Kuka hullu kaappasi mun aloituksen? AP

[/quote]

Mitä? Kävikö niin taas??? Eikö tämäkään trolli onnistunut? Teetko aiheesta kolmannen? Pidä sitten edes vähän taukoa, jos aloitat uuden samoilla minuutteilla kun edellinen menee mönkään, paljastut. Kokeile myäs vaihtaa aihetta.

Vierailija
37/68 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tekemistä tukevuudella ja tykkäämisillä on keskenään? Tai mitä tekemistä niillä ap:n ajatusmallin mukaan pitäisi olla?

Minulla on fb:ssä yksi kaveri, joka on face to face kiva ja nätti (ja hoikka, jos ap:tä kiinnostaa). En pysty silti tykkäämään hänen päivityksistään lähes koskaan. Se johtuu siitä, että hänen jokaisessa julkaisussa on mukana itsekehua tai muitten mollaamista. Juu, piilotettuna niin että voisi olla normaali päivitys, mutta siellä se aina on.

esim: 'kaikki sanovat että olen ruma mutta tämä kuva onnistui' - kukaan ei sano häntä rumaksi

'kiitos Maikku shoppailuseurasta tänään! ihanaa kun on edes yksi oikea ystävä joka suostuu lähtemään kun pyytää' - muista kavereista tuntuu oudolta, kun ihan omien kiireitten takia eivät ole ehtineet lähteä

'mua vihataan näitten outojen mielipiteiden takia mutta oon silti sitä mieltä että kädet pitää pestä vessassakäynnin jälkeen' - eiköhän kaikki ole tuota mieltä joilla vähänkin on muumit laaksossa

eli, rakentaa tyhjästä vastakkainasettelua itsensä ja muitten väliin, eikä niistä jutuista kukaan muukaan tykkäile. Sääli koskapa on ihan kiva ihminen jolla selvästikin todella huono itsetunto.

Vierailija
38/68 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 11:03"][quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 11:00"][quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 10:56"][quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 10:55"][quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 10:52"][quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 10:50"][quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 10:49"][quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 10:48"][quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 10:46"]Miks luulet olevas parempi ku muut? Mies21
[/quote] En luule olevani. Todellakaan. Ja miksi laitoit erikseen "Mies 21"? Aivan. Koska olet nainen. AP
[/quote]

Jos et luule niin mitä valitat?
[/quote]En valita vaan pohdin. Ajattelen niin sanotusti ääneen. Kertoisitko miksi tämä meni sinulla noin voimakkaasti tunteisiin? AP
[/quote]

Ei menny tunteisiin. Ärsyttää vaa ihmiset jotka luulevat olevansa parempia ku muut ja kateellisia jos toinen saa kehuja.
[/quote]Sulla on täysi oikeus ymmärtää tämä niin väärin kuin haluat. AP
[/quote]

No kyllä tosta tekstistä saa sellasen kuvan että itsekehu ja kateus haisee. En ymmärrä teitä naisii..
[/quote]Miksi jatkat kirjoittamista muka miehenä? AP
[/quote]

Oletko jotenkin vähä-älyinen? Heikolta ainekselta ainakin vaikutat. Tai sitten olet jotain, mitä, 13? Jos et osaa käyttäytyä kuin aikuinen, mene vaikka Demiin, jookos. :) Tai hiekkalaatikolle pihalle, sielä on kans sulle sopivaa toimintaa. Hophop, ei vastaväitteitä.
[/quote]Minkätakia sinä kirjoitat näin ala-arvoista tekstiä minusta? Mitä olen sulle tehnyt? AP

Vierailija
39/68 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ylipainoinen enkä piirteiltäni mikään superkaunis. Mulla on kultenkin nätti hymy ja osaan olla kuvissa edukseni ("I know my camera angles") ja lisäksi postaan Faceen laadukkaita kuvia. Saan paljon tykkäyksiä, uuteen profiilikuvaan yleensä 40-80 tykkäystä ja kommentteja.

Vierailija
40/68 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 11:13"][quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 11:10"]

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 11:09"]29 siis Ap [/quote]Kuka hullu kaappasi mun aloituksen? AP

[/quote]

Mitä? Kävikö niin taas??? Eikö tämäkään trolli onnistunut? Teetko aiheesta kolmannen? Pidä sitten edes vähän taukoa, jos aloitat uuden samoilla minuutteilla kun edellinen menee mönkään, paljastut. Kokeile myäs vaihtaa aihetta.
[/quote]Herranjumala mikä sun ongelma on?? Olen tehnyt vain tämän yhden aloituksen?? AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä viisi