Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua ei kehuta facessa tai tykkäillä mutta

Vierailija
12.05.2015 |

"eiminkäännäköisiä" tukevia kavereitani kyllä kehutaan ja tykkäillään profiilikuvista.

Itse olen pieni ja nätti (muidenkin kuin vanhempieni mielestä) mutta minuun reaktio on täysin päinvastainen.

Kertokaa te jotka tiedätte mistä puhun että miksi näin?

Nyt voitte myös aloittaa kivityksen. Kunhan pohdin tätä asiaa.

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti kauniiden ihmisten itsetuntoa ei tarvitse keinotekoisesti yritää saada paremmaksi kehumalla heitä, he tietävät itse olevansa kauniita eikä moni edes kaipaa mitään kehuja.

Jotkut rumemmat ihmiset tarvitsevat koko ajan vahvistusta heikolle itsetunnolleen tai tavikset.

Vierailija
62/68 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäyksiä saa, kun laittaa itsensä poikkeuksellisen kauniiksi. Meikki, hiukset tms. Myös jotenkin hieno poseeraus lisää tykkäyksiä. Esim. sängyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 23:14"]

Tykkäyksiä saa, kun laittaa itsensä poikkeuksellisen kauniiksi. Meikki, hiukset tms. Myös jotenkin hieno poseeraus lisää tykkäyksiä. Esim. sängyllä.

[/quote]Juu ja mielellään on vielä alasti, no ei vaiskaan vitsi vitsi :D

Vierailija
64/68 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen useaati ihmetellyt samaa asiaa kuin ap ja tullut siihen tulokseen, että nättejen kuvia ei kehuta sen takia niin ylettömästi, ettei kyseisillä ihmisillä ns nousisi kusi päähän. Harmaahiirulaisista taasen ei ole mitään harmia ja jos joku mitättömännäköinen perusmuija onnistuu näyttämään edes kerran hitusen hyvältä jossain kuvassaan, haluavat ihmiset "rohkaista" häntä panostamaan jatkossakin ulkonäköönsä. Itsekin olen kehunut rumien ja läskejen kuvia toisinaan vaikka oikeasti en tarkoittaisi mitään kehuistani. Teen tämän sen takia ettei heille tulisi paha mieli.

Olen tosin huomannut tämän karhunpalvelus. Kun ei minkäännäköiset ihmiset saavat säälin takia turhia kehuja, he kuvittelevat olevansa luonnonkaunottaria, ja näinollen ylempänä muita. Tämän johdosta he panostavat ulkonäköönsä entistä vähemmän mutta odottavat jatkossa entistä enemmän kehuja.

Vierailija
65/68 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehu kaunottareksi tavista ---> luo hänelle vääristynyt kuva ulkonäöstään ---> joudut kehumaan jatkossakin ettei hänen itsetuntonsa laske---> oravanpyörä on valmis.

Vierailija
66/68 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 11:09"]

Siis tänne on turha tulla kenenkään sekoileen tai ehdotteleen mitään ratkaisuja. Tahdon vain vastauksen siihen miksi minua ei kehuta ja muita kehutaan (aiheettomasti)? Jos joku on niin typerä ettei osaa vastata, mutta haluaa jotain muuta rääpiä, niin voi ihan pitää sen päänsä kiinni. :) En jaksa tämmöstä kakarointia nyt just, että kiiitoos!

[/quote]

Ihan vain juuri sikis, että pelkäävät sinun ylpistyvän yhä lisää. Kirjoituksistasi on jo tullut ilmi, että pidät itseäsi muita viehättävämpänä. sen kyllä muutkin ovat huomanneet, usko pois. Jokin kuvassa, jonka julkaiset, ihan huutaa sitä.

Vierailija
67/68 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 11:23"]

Niin siis ihmettelen vaan miksi tukevia kavereitani ja niitten tunikoita kehutaan, mutta mun kuvia ei? Paitsi miehet kehuu kyllä. Miehet ei sitten kehu noita kavereita ollenkaan. Mun kuviin tulee miehiltä kommenttia "oot kaunein" "sexy lady!" "Panisin!!!" Hassua haluisin ymmärtään ajatuksen tossa takana?? AP

[/quote]

Sinun kannattaisi miettiä, millaisia kuvia sinne laitat ja millaisen viestin niillä lähetät (ilmeet, eleet, muut seikat) :)

Vierailija
68/68 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä olet sisäisesti ruma ja ihmiset eivät halua kehua sinua. Yksinkertaista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi neljä