Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mies lihonut suhteen aikana

Vierailija
12.05.2015 |

On muuten huijattu olo. Tavatessamme oli timmi ja komea, nyt pöhöttynyt ja löysä. Mikä hitto siinä on kun mies pääsee suhteeseen niin kaikki itsestään huolehtiminen loppuu. Oon yrittänyt saada sitä mukaan lenkille ja salille mutta ei sitä saa ylös sohvan nurkasta. Jos ei pian tee itselleen jotain niin on pakko vaihtaa timmimpään. Äijä vielä kehtaa valittaa ettei ole enää seksiä, jaa miksiköhän? Kuka haluaa panna löysämahaista miestä?!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda timmimpään, sohvaperunasta et oikeaa miestä saa.

Vierailija
2/9 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaisiko joku mies selittää mistä tämä johtuu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 09:20"]

[/quote]

Osaan vastata vain omasta puolestani, mutta ei ole kiinnostusta pitää itteä timminä, kun seksiäkään ei heru. Sinkkuna tuli treenattua seksin toivossa enkä nyt halua käydä vieraissa. Lisäksi teen ajatustyötä, jossa fyysisellä kunnolla ei ole juurikaan väliä

Vierailija
4/9 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 09:45"][quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 09:20"]

[/quote]

Osaan vastata vain omasta puolestani, mutta ei ole kiinnostusta pitää itteä timminä, kun seksiäkään ei heru. Sinkkuna tuli treenattua seksin toivossa enkä nyt halua käydä vieraissa. Lisäksi teen ajatustyötä, jossa fyysisellä kunnolla ei ole juurikaan väliä
[/quote]

Seksiä oli paljon kun äijä piti vielä huolta itsestään. Läskillä ukolla ei tee mitään.

Vierailija
5/9 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lihoi neljässä kuukaudessa 17kg. Oli ihan hirveän näköinen. Tein vain selväksi etten halua olla suhteessa jossa toinen rupsahtaa noin kamalan näköiseksi niin nopeasti, ja sen jälkeen alkoikin laihdutustaistelu. Nyt laihtunut n. 15kg

Vierailija
6/9 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 09:11"]

On muuten huijattu olo. Tavatessamme oli timmi ja komea, nyt pöhöttynyt ja löysä. Mikä hitto siinä on kun mies pääsee suhteeseen niin kaikki itsestään huolehtiminen loppuu. Oon yrittänyt saada sitä mukaan lenkille ja salille mutta ei sitä saa ylös sohvan nurkasta. Jos ei pian tee itselleen jotain niin on pakko vaihtaa timmimpään. Äijä vielä kehtaa valittaa ettei ole enää seksiä, jaa miksiköhän? Kuka haluaa panna löysämahaista miestä?!

[/quote]

Mulla on sama juttu mun vaimon kanssa. Alkaa pikku hiljaa muistuttaa hyljettä.

Vierailija
7/9 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 09:20"]

[/quote]

Miesi ehdi käydä treeneissä kun joutuu vonkaamaan jatkuvasti kotona, että millon pihtariämmällä on se hetki viikosta kun saattaisi haluta seksiä.

Vierailija
8/9 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt tapaillut jonkin aikaa tälläistä naista, jolla on jokin ihme läskifiksaatio. Koska jauhaa läskeistä koko ajan. Itse nainen on normaalipainon keski/ ylärajoilla.

Itse olen ihan hyvässä kunnossa.

Vierailija
9/9 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän äijä lihoi 25 kg, enkä edes huomannut mitään :). Ihan sama ukkeli se on kuin ennenkin.