Miltä pilven poltto haisee?
Olen niin kiltti, että en ole koskaan ollut sellaisissa porukoissa, joissa joku polttaisi.
Mutta välillä kadulla haistelen, että onkohan tuo nyt sitä. Eli onko se sellainen vähän saunavastamainen makea haju? Vai onko tuollainen haju sähkötupakoista?
Kommentit (16)
Kyllä se on niin omanlaisensa tajuta ettei voi erehtyä.
vähän sellainen kissankusimainen haju
Vierailija kirjoitti:
Saunavasta on aika hyvin kuvattu.
Kyllä, tosiaan vähän sellainen, kun joku polttaisi sokeroitua saunavastaa.
Haisunäätä haisee aika samalta myös. 😁
Mut joo, vähän makea, vähän yrttimäinen haju se mulle on. Just vähän niinku vihta.
Onko se niin, että tuo haju ei muistuta ollenkaan tupakan hajua?
Ruohoyrtikäs? Muissakin savuissa voi olla samankaltainen tuoksu?
Makea ja pehmeä, vähän kuin makea sikari mutta semmoinen tunkkainen ja mausteinen elementti puuttuu. Saunavasta oli osuvampi melkein. Minusta se tuoksuu tosi hyvälle, vaikka olen itse poltellut vain muutamia kertoja.
Vierailija kirjoitti:
Onko se niin, että tuo haju ei muistuta ollenkaan tupakan hajua?
Ei muistuta, mutta toisaalta ne sekoittuu kun sitä välillä
poltetaan tupakan kanssa.
Itse höyryttelen välillä mm. kissanminttua ja siitä joku joskus sanoi että haisee ihan huumeelle.
Vierailija kirjoitti:
vähän sellainen kissankusimainen haju
Pitää paikkansa. kerostalossa jossa asun.Rapun alatasantelle sisään astuessa kissan kusen haju siloin tälöin tulee 1 asunosta. Yksi asukas sanoi Tänne o mutatunut varmaan hassiksen poltaja? En sanonut mitään.Kun kissan kusen haju alkaa sänöllisesti tulla kulpyhuoneeseen keskusilmaston kautta,muihin asuntoihin .Kerätään asiasta nimet ja lista isänöitsijälle.
Mene kysymään.