Lapissa asuvat/asuneet: yhdestä tarinasta
Oletteko kuulleet ns. "nyyttimiehestä"? Olen lukenut yhden tarinan ja haluisin kuulla lisää. Kyseessä siis tarina jostakin miehestä, jolla on keppi olalla ja kepin päässä joku nyytti, joko tyhjä tai täynnä. Mies voi lähteä seuraamaan perässä, jolloin täytyy toivoa ettei mies saa kiinni + että nyytti on täynnä, "pullistuneena" siis. Jos mies saa kiinni, pitää rukoilla kovasti ja laittaa silmät kiinni jne.
Kommentit (17)
En ole kuullut. Asunut olen täällä koko ikäni 35v
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 00:11"]No en ole kyllä kuullut. Aika pelottava stoori! Mistä olet kuullut, kerro lisää.
[/quote]
Luin Ylilaudalta :D "Alalauta" Paranormaalissa on vaikka mitä tarinoita -AP
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 00:15"][quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 00:11"]No en ole kyllä kuullut. Aika pelottava stoori! Mistä olet kuullut, kerro lisää.
[/quote]
Luin Ylilaudalta :D "Alalauta" Paranormaalissa on vaikka mitä tarinoita -AP
[/quote]
Creepylanka-nimisen ketjun aika alkupuolella, lukekaa sieltä. Creepylangan pitäisi olla ylin lanka, tai ainakin äsken oli. -AP
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 00:13"]Meillä on lapissa mökki ja sukua, mut en oo kyseiseen tarinaan törmänny! Kiinnostus heräsi, kerro lisää? :)
[/quote]
En tiedä muuta ku mitä aloitusviestiin kirjoitin, lukekaa Ylilaudalta (annoin ohjeet, en jaksa kännykällä linkata). -AP
Ainiin, Creepylangassa ko. nyyttiäijästä kertovassa viestissä puhutaan alussa Värriöjärvestä. Tarinan (johon alotusviestissä viittasin) tapahtumapaikka on siis noin 15 km Värriöjärveltä itään päin. -AP
Mulla tulee lähinnä lapin kauhutarinoista mieleen karvaselän kämppä jossa tarinan mukaan kummittelee. Kummituksilta saa nukkua yön rauhassa jos lyö ristiseiskan korttipakasta puukolla seinään kiinni ja loppupakan jättää pöydälle. Peruskoulussa luokanopettaja kertoi kauhutarinoita kyseisestä kämpästä.
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 00:49"]Mulla tulee lähinnä lapin kauhutarinoista mieleen karvaselän kämppä jossa tarinan mukaan kummittelee. Kummituksilta saa nukkua yön rauhassa jos lyö ristiseiskan korttipakasta puukolla seinään kiinni ja loppupakan jättää pöydälle. Peruskoulussa luokanopettaja kertoi kauhutarinoita kyseisestä kämpästä.
[/quote]
Hyi saamari :S -AP
Noh, kai nyt joku on kuullut tästä? -AP
No en ole kyllä kuullut. Aika pelottava stoori! Mistä olet kuullut, kerro lisää.
Meillä on lapissa mökki ja sukua, mut en oo kyseiseen tarinaan törmänny! Kiinnostus heräsi, kerro lisää? :)
Karvaselän kämppä eli Kummituskämppä on tuttu paikka. On tullu yövyttyä muutaman kerran. Aika karmeita juttuja kuullu siitä paikasta. Olihan siellä pelottavaa olla yötä, mutta ei mitään ihmeitä siellä tapahtunu ainakaan.
Up