Olen hotellihuoneessa neljän äijän kanssa XD
Yhden kanssa olen tutustunut pienen hetken ja loput ovat randomeita XD ihan kivaa!
Kommentit (23)
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 05:57"]rakastele
[/quote]
En ajatellut nyt xd
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 05:56"]Yhden kanssa olen tutustunut pienen hetken ja loput ovat randomeita XD ihan kivaa!
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 05:58"][quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 05:57"]rakastele
[/quote]
En ajatellut nyt xd
[/quote]
Mikä idea sitten edes kertoa?
Jos mä olisin hotellihuoneessa neljän miehen kanssa, niin mulla olisi muutakin tekemistä kuin kirjoittaa siitä nettiin...
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 05:57"]
rakastele
[/quote]
Vain vajaaälyinen ajattelee, että _rakastelu_ on mahdollista täysin tuntemattomien henkilöiden kanssa. Kyllä se on panemista/nussimista jne. eikä missään nimessä rakastelua.
Ja sulla ei muuta tekemistä silti ole kuin roikkua vauvapalstalla? Mitäs ne äijät, ylilaudalla varmaan?
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 06:39"]Jos mä olisin hotellihuoneessa neljän miehen kanssa, niin mulla olisi muutakin tekemistä kuin kirjoittaa siitä nettiin...
[/quote]
Meinaat että panen miehiä siksi että he ovat miehiä? xd
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 06:52"]Ja sulla ei muuta tekemistä silti ole kuin roikkua vauvapalstalla? Mitäs ne äijät, ylilaudalla varmaan?
[/quote]
Sammuivat xd
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 06:54"][quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 06:39"]Jos mä olisin hotellihuoneessa neljän miehen kanssa, niin mulla olisi muutakin tekemistä kuin kirjoittaa siitä nettiin...
[/quote]
[/quote]
Sen takia mä sinne menisin. Kotona ehtii nukkua ja roikkua netissä.
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 07:10"][quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 06:54"][quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 06:39"]Jos mä olisin hotellihuoneessa neljän miehen kanssa, niin mulla olisi muutakin tekemistä kuin kirjoittaa siitä nettiin...
[/quote]
[/quote]
Sen takia mä sinne menisin. Kotona ehtii nukkua ja roikkua netissä.
[/quote]
xd jos tutustun yhteen niin en pane kaikkia. Nyt en pannut ketään.
Ihme jos ukot ei edes kokeillu irtoisko. Joko olet susiruma tai nämä neljä on veljiäsi.
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 07:31"]Ihme jos ukot ei edes kokeillu irtoisko. Joko olet susiruma tai nämä neljä on veljiäsi.
[/quote]
xD
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 07:31"]Ihme jos ukot ei edes kokeillu irtoisko. Joko olet susiruma tai nämä neljä on veljiäsi.
[/quote]
Haha, sanoinko ettei yrittänyt? xd tosin onneksi vain tämä, johon tutustun. Olisihan se aika outoa, jos kaveritkin kokeilisivat siinä samassa XD
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 07:52"]
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 07:31"]Ihme jos ukot ei edes kokeillu irtoisko. Joko olet susiruma tai nämä neljä on veljiäsi. [/quote] Haha, sanoinko ettei yrittänyt? xd tosin onneksi vain tämä, johon tutustun. Olisihan se aika outoa, jos kaveritkin kokeilisivat siinä samassa XD
[/quote]
Ei outoa vaan väistämätöntä. äksdee.
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 08:03"][quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 07:52"]
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 07:31"]Ihme jos ukot ei edes kokeillu irtoisko. Joko olet susiruma tai nämä neljä on veljiäsi. [/quote] Haha, sanoinko ettei yrittänyt? xd tosin onneksi vain tämä, johon tutustun. Olisihan se aika outoa, jos kaveritkin kokeilisivat siinä samassa XD
[/quote]
Ei outoa vaan väistämätöntä. äksdee.
[/quote]
Ehkä, jos liikkuu teiniporukoissa XD minä en niistä teiniporukoista tiedä, itse kun vietän aikaa aikuisten seurassa xddd
Aikuinen, fiksu nainen ei todellakaan menisi neljän lähes vieraa miehen kanssa samaan hotellihuoneeseen.
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 08:08"]Aikuinen, fiksu nainen ei todellakaan menisi neljän lähes vieraa miehen kanssa samaan hotellihuoneeseen.
[/quote]
XD tässä vuosien mittaan pn tullut huomatua, että ihmistutkani on erittäin priimassa kunnossa. Taaskaan ei ollut mitään ongelmia, hauskaa porukkaa eikä edes pelottanut.
rakastele