Pieniä asioita, joista tulee "rikas olo", vaikka rahaa olisi vähän?
Varmaan ihan turha juttu monille, mutta huomasin, että tulee sellainen suhteettoman äveriäs olo, kun ruokakaapissa on erilaisia keksejä, sipsejä ja karkkeja joka lähtöön. Sama tunne tulee kun pääsee uusiin puhtaisiin lakanoihin nukkumaan. Että "tämä on hienompaa kuin hotellissa, kyllä voi köyhänkin elämä olla luksusta."
Mistä sinulle tulee rikas olo? :)
Kommentit (931)
Ostan orkidean, mieluiten valkoisen jossa on vähän nuppuja latvassa. Se kestää jopa puoli vuotta joten ilahduttaa pitkään. Ennen ajattelin että orkideat ovat865 vain varakkaille. Eihän se niin ole ja saan saman kukkimaan uudelleenkin.
JOS lähden lomalle valitsen kolmen tähden hotellin sijasta neljän. Pienellä hinnan erolla vähän ylellistä tuntua.
Vierailija kirjoitti:
Ostan orkidean, mieluiten valkoisen jossa on vähän nuppuja latvassa. Se kestää jopa puoli vuotta joten ilahduttaa pitkään. Ennen ajattelin että orkideat ovat865 vain varakkaille. Eihän se niin ole ja saan saman kukkimaan uudelleenkin.
JOS lähden lomalle valitsen kolmen tähden hotellin sijasta neljän. Pienellä hinnan erolla vähän ylellistä tuntua.
Tuo 865 ei kuulu asiaan. 😉
T.Pienipalkkainen nainen.
1 neilikanoksa kerrallaan kukkakaupasta. Se tuo pitkään iloa aikoinaan Tallinnasta ostetussa kristallivaasissa.
Itse leivotut croissantit, voisarvet tai sämpylät sunnuntaiaamuna. Lisäksi tarjolle salaattia, kahvia, teetä, appelsiinitäysmehua.
Ostan Voguen (Fre) ja "luen" sitä junassa vaikka en osaa ranskaa. Tuntuu, että silloin joku katsoo ihaillen, ja onhan siinä kauniita kuvia.
Laadukkaampi kirppislöytö johon itsellä ei uutena ole varaa.
Hyvät, läheiset ystävyyssuhteet ovat rikkautta. Samoin turvallinen, rakastava ja toista kunnioittava parisuhde.
Oikeankokoiset ja tukevat rintaliivit.
Rahaa on omiksi tarpeiksi loppuiäksi, eikä se ole mikään rikkauden mitta.
Olen hyvin rikas kun katson kesällä megalomaanisen kokoista istutuspuutarhaani .
Kun vielä voi silloin tällöin ostaa kimpaleen kotimaista, hienosti marmoroitua sianlihaa, ja valmistaa siitä esim. kolme eri ateriaa kahdelle.
Kiva ketju, mutta moni näyttää sekoittaneen "rikkaan olon" (=tuntea olevansa varakas) henkiseen rikkauteen tai ihan vaan johonkin mistä tulee hyvä mieli. Sitä ei kai tässä kysytty? Joo, voi käsittää myös noin, mutta aloittajakin viestissä kirjoitti, että puhtaat lakanat tuntuu kuin olisi hotellissa (tai vielä hienommalta), tuosta voi kyllä päätellä mitä tässä haettiin.
Minäkin nautin luonnosta, ystävistä, terveydestä jne. mutta ei ne tee oloani kroisokseksi, vaan ihan vain onnekkaaksi ja onnelliseksi.
Kukat.
Kotini vieressä on kaupungin maita ja olen vienyt sinne kukkien siemeniä.
Sisko asuu Virossa ja usein ostaa niitä -80% alesta.
En tee muuta, kuin lumien lähdettyä heitän siemeniä ja moni alkaa tosta vaan kukkimaan.
Oma piha on pieni ja täynnä.
Moni naapuri on nähnyt minun sitä tekevän, saan joka kesä siitä kiitosta.
Taloudellinen panostus n 3 e
Vierailija kirjoitti:
Kukat.
Kotini vieressä on kaupungin maita ja olen vienyt sinne kukkien siemeniä.Sisko asuu Virossa ja usein ostaa niitä -80% alesta.
En tee muuta, kuin lumien lähdettyä heitän siemeniä ja moni alkaa tosta vaan kukkimaan.
Oma piha on pieni ja täynnä.
Moni naapuri on nähnyt minun sitä tekevän, saan joka kesä siitä kiitosta.
Taloudellinen panostus n 3 e
Wauzi wau!
Helsingin Yrjönkadun uimahallissa käynti omalla pukukopilla ja siitä johonkin kaffelle. Tunnelmaa.
Vähillä rahoilla ostetut siemenet linnuille. Niitä on ihana seurata nenä kiinni ikkunassa❤️
Päiväkahvit. Sulatin meille kanelikierrepullat pakastimesta ja taitettiin fazerin sininen suklaalevy puoliksi perjantain kunniaksi💕
Ensimmäisenä mieleen tulee tämä
https://open.spotify.com/track/5NaJao8F5eDpcxsifHD7Hd?si=59ea2147f2df4f…
Spotifyn ilmainen sovellus, täältä löytyy kaikki soul-klassikot ja muut. Nautin !