Deittimies antoi mustan ruusun
Onko sillä värillä joku suurempi merkitys?
Kommentit (17)
Dramaattinen ihminen! Pidetään kuolemaan liittyvänä.En ottaisi vastaan.
Jos se yrittää tappaa sut myöhemmin? Tai magian harrastaja? No ei vaan. Jos se oli joku outo päähänpisto, tykkää sävynä siitä.
Yleensä mustat ruusut on varattu kuolleiden porttojen haudoille, juuri Oregonissa joutuivat kuoppaamaan kinkun, puoliksi syödyn kateenkorvan ja nahkaisen lampunvarjostimen. Voit pitää itseäsi siunattuna, sillä harva kevytkenkäinenkään neitokainen pääsee koskaan deittailemaan ihka-aitoa sarjamurhaajaa.
Vierailija kirjoitti:
On nähty vaivaa. Musta ruusu saadaan vain värjäämällä valkoinen ruusu mustaksi.
Yhtä paha kuin blackfacing.
"Vanhan linnan puistossa on musta ruusu piilossa ja taru kertoo jos sen joku löytää, hän kerran lemmen tähden turman saa."
Kyllä nyt tivaisin mieheltä ihan kunnolla, että mikä hiton juttu tämmöinen on ja miksi ei voi antaa normaaleja kukkia naiselle, punaista, vaaleanpunaista tai jotain pirtsakkaa oranssia, keltaista yms.
Aijai, mulle toimisi. Mies olisi selvästi nähnyt vaivaa ja onnistunut hyvin "tunnistamaan" mistä saattaisin pitää.
Pääsisi jatkoon. Ehdottomasti.
Mä annoin vaimolle kerran keltaisia ruusuja.
Haukut tuli, keltainen on kuulema ystävyyden väri.
Mun mielestä kukat näyttivät kivalta, en sen enempiä ajatellut.
Noh, enää en tee sitä virhettä että veisin naiselle kukkia.
Ukko40 kirjoitti:
Haukut tuli, keltainen on kuulema ystävyyden väri.Mun mielestä kukat näyttivät kivalta, en sen enempiä ajatellut.
Ettekö te sitten vaimon kanssa ole myös ystäviä? Vai oletteko toistenne vihamiehiä?
Vierailija kirjoitti:
Ukko40 kirjoitti:
Haukut tuli, keltainen on kuulema ystävyyden väri.Mun mielestä kukat näyttivät kivalta, en sen enempiä ajatellut.
Ettekö te sitten vaimon kanssa ole myös ystäviä? Vai oletteko toistenne vihamiehiä?
Naisilla tuppaa olemaan sellaisia mielihaluja että mieluusti ovat enemmän kuin pelkkiä ystäviä.
On nähty vaivaa. Musta ruusu saadaan vain värjäämällä valkoinen ruusu mustaksi.