Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En voi sietää miehen parhaan kaverin vaimoa!

Vierailija
11.05.2015 |

Ja talvella pitäis lähteä reppureissaamaan yhdessä kuukaudeksi. Miten luikertelen tästä pinteestä?

Kommentit (115)

Vierailija
101/115 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kirjoitan tätä läppärillä koska yritin monta kertaa puhelimella mutta se häviää aina kun olen niin hermostunut että kädet tärisee.

No nythän tämä matkafarssi meni ihan älyttömäksi! Siis miehen kaveri soitti mulle tuossa päivällä ja kuulosti todella oudolta. Halusi pyytää anteeksi jos oli jotenkin loukannut minua. Varmaan mun mies oli laitanut hänet soittamaan. Ja sitten kaveri alkoi kertoa aivan kummallista juttua. Puhui jostain siskosta ja bungalowista ja lennoista Bangkokista Kuala Lumpuriin. Ja mä en ymmärtänyt enää yhtään mitään eli minun oli pakko pyytää miestä selittämään mistä oikein on kysymys. Ja voi helvetti sentään!

Siis tää kaveri kertoi että he lentävät Bangkokiin ja menevät sieltä Hua Hiniin ja mukaan tulee vaimon sisko, joka asuu Kuala Lumpurissa. Kaveri on vuokrannut suuren bungalowin rannalta kahdeksi viikoksi ja kaveri oli ajatellut kysyä haluttaisiinko me tulla käymään Hua Hiniin kun kerran ollaan Thaimaassa. Talossa on monta makuuhuonetta ja sitä vuokrataan aina viikon pätkissä ja he ovat varanneet ja kai maksaneetkin kahdesta viikosta. Nämä kolme lentävät sitten edelleen Kuala Lumpuriin siskon ja sen miehen luokse ja tämän vuoksi lähtevät pois bungalowista muutamaa päivää aikaisemmin ja me oltaisiin voitu jäädä sinne loppuajaksi. Kaveri ajatteli myös, että olisi mukavaa jos oltaisiin siellä joitakin päiviä hänen seuranaan, kun vaimo ja sisko eivät ole nähneet pariin vuoteen (eli käytännössä pariskunnan häiden jälkeen) ja heillä on varmasti paljon puhuttavaa keskenään. Kun kuulin tämän, muistelinkin, että vaimo on tainnut puhunut jostain siskosta naimisissa jossain päin Aasiaa, mutta tämä oli kyllä mennyt multa aika lailla toisesta korvasta ulos niinkuin sen jutu yleensä. Kaveri sanoi myös, että hänen vaimonsa tuli iloiseksi että miehellä olisi omaakin seuraa ja hän voisi olla siskon kanssa enemmän. Vaimo oli sitten nimenomaan pyytänyt miestään pyytämään meitä käymään Hua Hinissä jos meille sopii.

Kaveri oli sitten ehdottanut asiaa miehelleni, joka oli sanonut että muuten hyvä mutta meillä ei taida olla budjettia tuollaiseen luxury resortiin. Kaveri sanoi että hän kyllä maksaa bungalowin, mutta ruoat ja juomat saadaan maksaa itse. Mieheni oli sitten luvannut puhua minulle asiasta mutta pyytänyt kaveriaan olemaan puhumatta maksuasioista minulle, etten ajattelisi että lähdetään siipeilemään.

Sunnuntaina sitten mun mies soitti takaisin kaverilleen ja kertoi, että minä (siis minä!) en halua tulla koska pelkään että kaverin vaimo ei halua vieraita mukaan. (Näin mies oli kuulemma sanatarkasti sanonut). Kaveri lupasi vielä varmistaa asian vaimonsa kanssa ja sanoi että ymmärtää kyllä jos me ei haluta mukaan. Oli sitten soittanut takaisin miehelleni ja sanonut että vaimolle ihan OK jos tullaan käymään, mutta ymmärtävät kyllä jos minä (siis taas minä!) en halua tulla. Matka oli niinkuin myöhästynyt häälahja vaimolle ja matkan pointti oli juuri se että vaimo pääsee tapaamaan siskoaan ja viettämään aikaa tämän kanssa. Eli asia on ihan kunnossa vaikka päätettiin olla tulematta. Mutta olisi ollut kivempi jos olisi ollut porukkaa enemmän niin ei olisi tullut mitään hankaluuksia siitä, että joko mies tai sisko tuntee itsensä kolmanneksi pyöräksi. Mun mies oli sitten sanonut vaan että sano vaimollesi että me ollaan just silloin Kambodzassa, ettei kelleen tule paha mieli. Asia päätettiin jättää tähän jos mun mieli muuttuisi. (Siis mä luen nyt tätä ja mua suoraan sanoen v*****aa miten tää on kääntynyt minun viaksi! Siis mä olenkin nyt se tuittupää jolle mikään ei sovi ja käy ja jota kaikkien muiden pitää lepytellä ja mielyttää! Mut asiahan on ihan päinvastoin, me oltiin ihan rauhassa lähdössä Angkoriin ja Chiang Maihin ja sit tää pariskunta tulee sotkemaan meidän kuviot!)

Ja sitten mä soitin heti perään ja sanoin kuulemma hyvin vihaisena että me ei lähdetä mihinkään luxus resorteihin koska meillä on pieni matkabudjetti ja ihan erilaiset kiinnostuksen kohteet ja aikataulu jo lyöty lukkoon. Että me ei ruveta muuttamaan mitään eikä maksamaan kalliita hotelleja. Ja sitä paitsi ollaan lemmenlomalla mieluummin kahdestaan. (Ja kaiken tämän mä sanoinkin.) Ja miehen kaveri oli kuulema sanonut mulle että ei meidän tarvitsekaa maksaa mitään, että tämä on ihan sovittu juttu että hän hoitaa asian, mutta mun mies oli pyytänyt että kaveri ei kerro että maksaa myös meidän osuuden, niin mun mies ei ole sen takia varmaan asiasta kertonut. Mutta okei, ette sitten tule jos ette tule. (Ja mä en muista hänen kyllä sanoneen mitään tällaista, vaan että mun mies pyysi heitä mukaan meidän matkalle! Ja minusta ihan selvästi mun mies sanoi kaverin pyytäneen mun miestä pyytämään heitä mukaan!)

Siis mitä v****a????!!!!!

Mulla tuli ihan hirvee riita siinä puhelimessa miehen kaverin kanssa. Löin sitten lopulta luurin kiinni. Siis nyt koko tää asia onkin muuttunut ihan erilaiseksi. Mä en ymmärrä miksi ne ei ole selittäneet asioita tarkkaan vaan jotain ympäripyöreetä scheissee. Olen nyt kyllä niin vihainen näille kaikille ja erityisesti mun miehelle! Olen laittanut sille tekstareita koko iltapäivän ja yrittänyt soittaa mut se menee vaan vastauspalveluun.

Ja mun pitäis vielä lukea tenttiin ja tehdä graduakin tässä muttei pysty kun itkettää ja suututtaa!

Mä olen todella ollut koko ajan siinä käsityksessä että nää haluis että jotenkin yhdessä matkustettaisiin Thaimaassa koko ajan. Mun mies ei kyllä kertonut asiaa ollenkaan samalla tavalla mun mielestöni. Tekstasin miehelle monta viestiä ja pyysin selittämään ja haukuin sen ihan maan rakoon kun ei vastaa!

En halua lähteä enää mihinkään matkalle kun tästä tuli nyt tällainen soppa. Ja mies varmaan taas murjottaa ja syyllistää mua kun en muka koskaan kuuntele.

Siis onko tämä joku ihme salajuoni ja pitääkö nää kaikki mua ihan pellenä?

Vierailija
102/115 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis 81 on AP enkä muuten haluaisikaan olla miehen kaverin vaimon ja sen siskon kanssa missään luxury bungalowssa jossain Hua v***n Hinissä
AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/115 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 15:46"]Siis 81 on AP enkä muuten haluaisikaan olla miehen kaverin vaimon ja sen siskon kanssa missään luxury bungalowssa jossain Hua v***n Hinissä
AP
[/quote]
Siis 82 ja 83 on ap. Mä oon niin hermona et kaikki menee pieleen! Ap

Vierailija
104/115 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä yritän saada jotain järkeä tähän soppaan ja siihen kuka on sanonut mitäkin. Mä luulen et nää äijät vieläkin vedättää minua.
Kun puhuin miehen kaverin kanssa sunnuntaina niin mun mielestä se kyllä sanoi että oli itse pyytänyt mun miestä pyytämään heitä mukaan. Mutta eihän tossa ole mitään järkeä kun ne puhuivat vaan keskenään? Miksi tossa tilanteessa joku sanois: hei pyydä mua mukaan matkalle sun kanssa. ihan hullua. Jotenkin muistelen että kaveri sanoi puhelimessa jotain siitä et hän voi kyllä maksaa mut ainahan se on leveilemässä rahoillaan. Se tuntui jotenkin niin tympeältä että ensin tunkee mukaan ja sit sanoo et maksaa vielä. Ap

Vierailija
105/115 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurja juttu tosiaan. Teidän kannattais varmaan istua nelistään alas ja keskustella koko matkajuttu kerralla selväksi. Tuollainen rikkinäisen puhelimen leikkiminen aiheuttaa vaan sekaannuksia ja hämmennyksiä koko porukalle. Puhtaalta pöydältä aloitatte, kuuntelette heidän tarjouksensa ja toteatte, että se ei nyt valitettavasti sovi teidän matkasuunnitelmiin ollenkaan.

Vierailija
106/115 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 15:59"]Mä yritän saada jotain järkeä tähän soppaan ja siihen kuka on sanonut mitäkin. Mä luulen et nää äijät vieläkin vedättää minua.
Kun puhuin miehen kaverin kanssa sunnuntaina niin mun mielestä se kyllä sanoi että oli itse pyytänyt mun miestä pyytämään heitä mukaan. Mutta eihän tossa ole mitään järkeä kun ne puhuivat vaan keskenään? Miksi tossa tilanteessa joku sanois: hei pyydä mua mukaan matkalle sun kanssa. ihan hullua. Jotenkin muistelen että kaveri sanoi puhelimessa jotain siitä et hän voi kyllä maksaa mut ainahan se on leveilemässä rahoillaan. Se tuntui jotenkin niin tympeältä että ensin tunkee mukaan ja sit sanoo et maksaa vielä. Ap
[/quote]
Niin siis mun mies sanoi et kaveri pyysi häntä pyytämään kaveria ja sen vaimoa mukaan. Ja kaveri sanoi mun mielestä mulle puhelimessa että mun mies pyysi heitä mukaan ja hän siis kaveri kyllä maksaa kaiken. Ja nyt sitten muka mun mies onkin pyytänyt et kaveri ei kerro mulle maksavansa kaiken jos me lähdetään mukaan. Siis kaikki on ihan päälaellaan nyt kyllä. Ap

Vierailija
107/115 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 16:00"]Kurja juttu tosiaan. Teidän kannattais varmaan istua nelistään alas ja keskustella koko matkajuttu kerralla selväksi. Tuollainen rikkinäisen puhelimen leikkiminen aiheuttaa vaan sekaannuksia ja hämmennyksiä koko porukalle. Puhtaalta pöydältä aloitatte, kuuntelette heidän tarjouksensa ja toteatte, että se ei nyt valitettavasti sovi teidän matkasuunnitelmiin ollenkaan.
[/quote]
Kiitos, kaikki on nyt kyllä niin sekaisin että jotain tarvitsis tehdä. Varmaan täytyy puhua asiat selviksi. Mutta jotenkin tässä ei kaikki täsmää ja eniten mua ihmetyttää se että mun mies on esittänyt asian ihan eri lailla: nää kaksi tulis mukaan ja haluais shoppaamaan ja luksus resortiin. Ja kaveri sanookin: hei me ollaan menossa luksus resortiin, tuutteko käymään? Siis jokin tässä ei kyllä täsmää? Ja miten mä kuulen siitä siskosta vasta kolmen päivän kuluttua? Ja miksei mun mies vastaa ja selitä mistä on kysymys? Ap

Vierailija
108/115 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, saiko tilanne jatkoa? Olis kiva tietää miten sotku selvisi vai selvisikö? Tsemppiä joka tapauksessa!

Vierailija
109/115 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta ap!

Tulipas teidän lomasunnitelmasta varsinainen soppa. Mutta todella tympeetä että miehesi on nyt sinulle vihainen, mököttää ja sinä olet hankala. Vaikka mies itse on munannut!

Mies suunnitteli ensin matkaa sinun kanssasi. Sitten kertoi kaverilleen matkasta ja pojat saivat kuningasidean että kaveri+vaimonsa tulee mukaan. Ja sitten pojat yhdessä suunnittelivat ihan toisenlaisen matkan.

Miehellesi ei tullut mieleenkään ensin kysyä omalta vaimoltaan sopiiko yhteisreissu. Sille toiselle vaimolle reissu on kaupattu häämatkana. 

Jos tämä sattuisi omalle kohdalle en kyllä tiedä mitä tekisin jos mies ei suostuisi yhteismatkaa perumaan. En tiedä haluaisinko kuitenkaan jäädä kotiinkaan yksin ihmettelemään. Olisin kyllä todella pettynyt mieheen ja tavallaan luottamus olisi osaksi mennyt koska kokisin ettei mies pidä minua tarpeeksi tärkeänä ja tasa-arvoisena vaan minun "ylitseni voi vaan kävellä".

Vierailija
110/115 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miks se kaveri pahoittelee, mieshän se sekaannuksen on aiheuttanut. Ap pyydä mieheltä selitykset ristiriitaisuuksiin.

Ja ei, vielä ei ole peli menetetty, jos päätät että haluat viettää viikon siellä retortissa, kerrot väärinkäsityksestä ja pyydät päästä mukaan. Tarvittaessa korostat omaa väärin ymmärtämistä, jopa pikkuisen yli tosiasiallisen tapahtumien kulun.

Vierailija
111/115 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin kiinnostais, että minkä tason helvettiin ap ja miehensä nyt lähetettiin :)

Vierailija
112/115 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkoa!

Vierailija
113/115 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 19:35"]Niin miehiä harvoin kaverin ärsyttävä vaimo häiritsee koska sanoo sille korkeintaan "hyvää huomenta" aamiaispöydässä ja lopun aikaa kirmailee kaverinsa kanssa.

Miestä ei hetkauta että oma vaimo on päivät pitkät nalkissa tämän kaverin vaimon kanssa kunhan ruoka on valmista ja kalja on kylmää kun miehet tulee piipahtamaan mökissä ennenkuin lähtevät lämmittämään saunaa loppuillaksi. Ja kun vaimo haluaa ennen nukkumaanmenoa saunaan niin äijät örisee saunan kuistilla että ei se kiuas enää ole lämmin kun unohtivat lisätä puita...
[/quote]

Tää oli loistava! Noinhan se vähän menee. Minunkin miehelläni on kavereita, joiden vaimojen kanssa ei ole mitään puhuttavaa. Homma menettelisi jos vietettäisiin aikaa porukalla, mutta ei, miehet yrittää livahtaa jonnekin ja vaimot jää keskenään. Yksi ilta toki menee, mutta esim. mökkiviikonloppu? Ei kiitos!

Vierailija
114/115 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tiedän ongelman. Myös minun miehelläni on kavereita, joiden vaimojen kanssa ei ole mitään yhteistä. Ei niin mitään. Tai siitä neljän vaimon porukasta on yksi, joka on ihan kiva ja ok kun sen kanssa juttelee ilman sitä muuta eukkolaumaa, mutta kun se koko jengi on koossa niin homma on kyllä ku jäitä polttelis.

Alkuun minäkin sinnittelin näissä tapaamisissa mukana kunnes sitten annoin periksi. Kun ei ole yhteistä, niin ei ole yhteistä. Ei vaikka kuinka kaivaisi. Niinpä mieheni tapaa näitä kavereitaan yleensä ilman minua. En voisi kuvitellakaan viettäväni sen lössin kanssa vaikka jotain mökkiviikonloppua jossain ahtaissa tiloissa. Ihan puistattaa koko ajatus.

Vierailija
115/115 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuis ap puhelu sujui...ymmärsikös miehen kaveri? Jokos X on tekstaillut lomatoivotukset? ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi viisi