Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En voi sietää miehen parhaan kaverin vaimoa!

Vierailija
11.05.2015 |

Ja talvella pitäis lähteä reppureissaamaan yhdessä kuukaudeksi. Miten luikertelen tästä pinteestä?

Kommentit (115)

Vierailija
81/115 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanokaa että te lähdette panolomalle joten menette tällä kertaa kahdestaan. Ja tarvitsette kahdenkeskeista parisuhde-aikaa ihan kaikessa rauhassa joten joku toinen kerta sitten yhteismatkailua mutta nyt ei sovi.

Jos ette saa suutanne auki nyt niin kärsit sitten lomalla eli reippaasti nyt...kerran se vain kirpaisee ;)

Vierailija
82/115 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 18:53"]

Ollaan jonkin verran puhuttu asiasta. Mutta en halua yleensäkään puhua pahaa ihmisistä, joten en ole asialla mitenkään hirveästi revitellyt. Kyseisen henkilön luonne ja meriitit ovat kyllä olleet keskustelunaiheena mieheni ystäväporukassa. Säälin miestäni koska puu ja kuori. Tiedän että minun on se ratkaisu keksittävä ja mies kyllä sitten peesaa. Mutta millainen?

[/quote]

Et halua puhua pahaa, joten miehen pitäisi yhtäkkiä tietää, että sä et siedä kyseistä henkilöä? *headbang*

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/115 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polttakaa pilvee niin ehkä se rauhottuu

Vierailija
84/115 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ei (muka) ymmärrä miksei vaimo tule toimeen kaverin vaimon kanssa niin se voipi olla itsekkyyttä vaan. Eli se mies haluaa väkisin reissuun mukaan oman kaverinsa ja ihan sama jos ärsyttävä akka tulee mukaan kun se jää oman vaimon vaivoiksi kun ukot puuhaa omiaan ilman vaimoja koko loman.

Mies ei siis halua viettää lomaansa kahden vaimonsa kanssa vaan oikeasti haluaa lomailla kaverinsa kanssa!

Vierailija
85/115 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 19:16"][quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 18:53"]

Ollaan jonkin verran puhuttu asiasta. Mutta en halua yleensäkään puhua pahaa ihmisistä, joten en ole asialla mitenkään hirveästi revitellyt. Kyseisen henkilön luonne ja meriitit ovat kyllä olleet keskustelunaiheena mieheni ystäväporukassa. Säälin miestäni koska puu ja kuori. Tiedän että minun on se ratkaisu keksittävä ja mies kyllä sitten peesaa. Mutta millainen?

[/quote]

Et halua puhua pahaa, joten miehen pitäisi yhtäkkiä tietää, että sä et siedä kyseistä henkilöä? *headbang*
[/quote]
Älä viitsi esittää tyhmää, numero 21. Mies tietää koska
olen sanonut että me emme tule toimeen koska X sitä ja tätä. Kyllä mies tietää että kenkä puristaa ja mistä. X on myös riidellyt mieheni kanssa useampaan kertaan ns maailmankatsomuksellisista asioista.

Vierailija
86/115 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehelle ei menisi perille, että seura ei nyt vain kelpaa, itse peruisin kyseisen matkan ja lähtisin mieluummin vaikka yksin sillä aikaa jonnekin muualle. Sitä selkeämpää viestiä ukolle ei voi olla. (Tai tässä tapauksessa jos lennot on jo sovittu, niin lähtisin kyllä lennoille ja ilmottaisin ukolle meneväni perillä eri suuntaan. Valitkoon siitä sitte lähteekö kaverinsa ja kaverin vaimon kanssa kolmestaan tai sitten ei.) Eihän se mikään loma ole, jos sen joutuu viettämään epämiellyttävässä seurassa draamailua seuraten.

Vierailija
87/115 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 19:13"]

Minä ratkaisin jo tuon mökkiongelman omalta osaltani. Olen ajatellut pyytää pomolta, että siirretään lomaani.  ...

[/quote]

Itse en tule juttuun muutaman miehen kaverin vaimon kanssa. He eivät ole kamalia ihmisiä, mutta minulla ei yksinkertaisesti ole yhtään mitään puhuttavaa heidän kanssaan. Ajatusmaailmat eivät täsmää millään kohtaa. Aluksi muutamia kertoja koitin olla mukana ja ajattelin että kyllä se siitä, kun vähän tutustutaan paremmin. Mutta ei, ei se kummentunut. Myöhemmin olen sitten kieltäytynyt 90% lähtemästä mukaan. Sanon miehelle, että menkööt vain mutta minä jään mieluummin kotiin. Olen saattanut käydä hänet heittämässä kaverille / mökille, ajanut kotiin, ostanut herkkuja, lämmittänyt saunan ja lukenut illalla hyvää kirjaa. Todellakin omalta kannaltani onnistunut illanvietto.

Vierailija
88/115 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 19:23"]

[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 19:16"][quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 18:53"] Ollaan jonkin verran puhuttu asiasta. Mutta en halua yleensäkään puhua pahaa ihmisistä, joten en ole asialla mitenkään hirveästi revitellyt. Kyseisen henkilön luonne ja meriitit ovat kyllä olleet keskustelunaiheena mieheni ystäväporukassa. Säälin miestäni koska puu ja kuori. Tiedän että minun on se ratkaisu keksittävä ja mies kyllä sitten peesaa. Mutta millainen? [/quote] Et halua puhua pahaa, joten miehen pitäisi yhtäkkiä tietää, että sä et siedä kyseistä henkilöä? *headbang* [/quote] Älä viitsi esittää tyhmää, numero 21. Mies tietää koska olen sanonut että me emme tule toimeen koska X sitä ja tätä. Kyllä mies tietää että kenkä puristaa ja mistä. X on myös riidellyt mieheni kanssa useampaan kertaan ns maailmankatsomuksellisista asioista.

[/quote]

Mutta mitä sinä nyt sitten haluat? Kelle kommenttisi oikein oli tarkoittettu. Olisi kiva, jos laittaisit kommenttiesi jälkeen "ap", niin saisi jotain selvää tästä ketjusta. Ja edelleen en oikein ymmärrä, mikä on ongelma? Sanot, että menette reissuun kaksin, piste. Mikä tässä on niin vaikeaa? No, jos toisen ratkaisun haluat: käy jollain eksoottisten tautien klinikalla ja hanki sieltä tartunta. Sitten on muuta mietittävää tämän reissun ajankohdalla.

-21 <-- Tällä minut erottaa ketjusta.

Vierailija
89/115 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 19:19"]

.

Mies ei siis halua viettää lomaansa kahden vaimonsa kanssa vaan oikeasti haluaa lomailla kaverinsa kanssa!

[/quote]

Minä sanoin miehelle tämän suoraan. Suuttui, mutta osin varmaan siksi, että näin läpi sen olevan totta. Viime vuonna olimme kaksistaan lomalla, koska sille kaverille ei sattunut sopimaan se viikko ja miehelläkin oli kivaa. Mutta silti mies ottaa mökkilomalle mielellään (mielestäni mieluummin) kaverinsa. Mies käy kuitenkin yhden viikon kavereidensa kanssa lomailemassa, silloin kun minulla on jo työt alkaneet. Mutta tämä yksi kaveri ei sinne pääse, koska tuo vaimo ei päästä...sallii sen yhden viikon vuodessa minun mieheni kanssa ja he sen erikseen yleensä käyvät, mutta nyt tuo meidän yhteinen, jo sovittu, viikko oli tälle X:lle ainoa mahdollisuus saada lomailla mieheni kanssa. Mutta ei ilman vaimoa, jos minä olen mukana. He ovat innokkaita kalastajia, eli kalastuksesta on kyse ja se laji on uskonto. 10+19. 

Vierailija
90/115 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti jotain lomaa jonkun kokopäivä kusipään kanssa vaikka kuukausi. Olet hermoraunio loman jälkeen, pitää ottaa kuukausi palkatonta, että toipuu lomasta.

Mitä jos ei vain lähden jonkun ääliön tai kusipään kanssa mökille tai mihinkään reissuun, ihan vain sanoo suoraan tai keksii jonkun tekosyyn. Miksi kenenkään pitäisi pilata oma hyvin ansaittu loma jonkun kusipään takia.

Jos se ääliö loukkaantuu kun et halua olla hänen kanssaan niin siinähän loukkaantuu, joskus pitää olla itsekäs ja osata sanoa ei.

Vierailija
91/115 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei kiitos neuvoista! Kerroin miehelleni juuri, että aion soittaa kaverilleen ja sanoa että lähdetään kahdestaan lemmenlomalle eikä tällä kertaa yhdistetä matkoja. Mies sanoi, että ihan hyvbä mutta ehkä parempi että hän soittaa itse. Puhuu juuri kaverin kanssa puhelimessa. Hyvä näin, mutta tiedän että tämä ei ole ihan tässä. Kohta X tekstaa ja haukkuu meidät alimpaan helvettiin.

Vierailija
92/115 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin miehiä harvoin kaverin ärsyttävä vaimo häiritsee koska sanoo sille korkeintaan "hyvää huomenta" aamiaispöydässä ja lopun aikaa kirmailee kaverinsa kanssa.

Miestä ei hetkauta että oma vaimo on päivät pitkät nalkissa tämän kaverin vaimon kanssa kunhan ruoka on valmista ja kalja on kylmää kun miehet tulee piipahtamaan mökissä ennenkuin lähtevät lämmittämään saunaa loppuillaksi. Ja kun vaimo haluaa ennen nukkumaanmenoa saunaan niin äijät örisee saunan kuistilla että ei se kiuas enää ole lämmin kun unohtivat lisätä puita...

Vierailija
93/115 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa X:n vaan ihan rauhassa manata teidät helvettiin...omahan on häpeänsä jos ei ymmärrä että se on TEIDÄN loma. Ja tehän olette menossa paratiisiin...kahdestaan :)

Vierailija
94/115 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te täällä jauhavat taidatte itse olla niitä ilkeitä ja kateellisia ihmisiä jotka hyväksyvät vain kaiken mikä menee teidän pillin mukaan. Henkistä kasvua ja hyväksyntää tarvitsette, turha sitä vihaa kohdistaa muihin. Kukaan hyvä tyyppi ei tällaisia vastenmielisiä tylytysketjuja aloita. Asenteenne kertoo enemmän kuin mikään ja yksipuolinen vaahtoaminen. Aika tympeää.

Vierailija
95/115 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 19:29"]Mieti jotain lomaa jonkun kokopäivä kusipään kanssa vaikka kuukausi. Olet hermoraunio loman jälkeen, pitää ottaa kuukausi palkatonta, että toipuu lomasta.

Mitä jos ei vain lähden jonkun ääliön tai kusipään kanssa mökille tai mihinkään reissuun, ihan vain sanoo suoraan tai keksii jonkun tekosyyn. Miksi kenenkään pitäisi pilata oma hyvin ansaittu loma jonkun kusipään takia.

Jos se ääliö loukkaantuu kun et halua olla hänen kanssaan niin siinähän loukkaantuu, joskus pitää olla itsekäs ja osata sanoa ei.
[/quote]

Mietipä hetki puheitasi ja alatyylistä tapaasi ilmaista asioita. On aika ihme jos sulla ylipäätään on ketään ympärillä kun noin kamalasti puhut muista.

Vierailija
96/115 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 08:22"]

[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 19:29"]Mieti jotain lomaa jonkun kokopäivä kusipään kanssa vaikka kuukausi. Olet hermoraunio loman jälkeen, pitää ottaa kuukausi palkatonta, että toipuu lomasta. Mitä jos ei vain lähden jonkun ääliön tai kusipään kanssa mökille tai mihinkään reissuun, ihan vain sanoo suoraan tai keksii jonkun tekosyyn. Miksi kenenkään pitäisi pilata oma hyvin ansaittu loma jonkun kusipään takia. Jos se ääliö loukkaantuu kun et halua olla hänen kanssaan niin siinähän loukkaantuu, joskus pitää olla itsekäs ja osata sanoa ei. [/quote] Mietipä hetki puheitasi ja alatyylistä tapaasi ilmaista asioita. On aika ihme jos sulla ylipäätään on ketään ympärillä kun noin kamalasti puhut muista.

[/quote]

Kyllä jokainen saa päättää missä seurassa lomansa viettää. Tässä puhutaan anonyymisti, joten se ei ketään loukkaa.

Vierailija
97/115 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kävi? Lapsellinen mies jos ei ajattele sinun tunteitasi.

Vierailija
98/115 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 08:44"]

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 08:22"]

[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 19:29"]Mieti jotain lomaa jonkun kokopäivä kusipään kanssa vaikka kuukausi. Olet hermoraunio loman jälkeen, pitää ottaa kuukausi palkatonta, että toipuu lomasta. Mitä jos ei vain lähden jonkun ääliön tai kusipään kanssa mökille tai mihinkään reissuun, ihan vain sanoo suoraan tai keksii jonkun tekosyyn. Miksi kenenkään pitäisi pilata oma hyvin ansaittu loma jonkun kusipään takia. Jos se ääliö loukkaantuu kun et halua olla hänen kanssaan niin siinähän loukkaantuu, joskus pitää olla itsekäs ja osata sanoa ei. [/quote] Mietipä hetki puheitasi ja alatyylistä tapaasi ilmaista asioita. On aika ihme jos sulla ylipäätään on ketään ympärillä kun noin kamalasti puhut muista.

[/quote]

Kyllä jokainen saa päättää missä seurassa lomansa viettää. Tässä puhutaan anonyymisti, joten se ei ketään loukkaa.

[/quote]

Ehkäpä 39 loukkaantui, kun tunnisti itsensä siksi vaimoksi, jonka kanssa miehen kaverien vaimot eivät halua viettää aikaa eivätkä tule toimeen.

Vierailija
99/115 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP

Vierailija
100/115 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi viisi