Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voisko joku Taylor Swiftistä tykkäävä kertoa miksi tykkää siitä?

Vierailija
10.06.2024 |

Oon yrittänyt kuunnella sitä taustamusiikkina tässä pari tuntia kun oon tehnyt paria raporttia. Ei oikein herätä innostusta, mutta päätin antaa mahdollisuuden.

Kiinnostaa ihan vilpittömästi, miksi niin moni tykkää tästä. Kertoisitteko siis mikä tässä on parasta?

Kommentit (60)

Vierailija
1/60 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään sanoituksista eniten.

Vierailija
2/60 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tykkään sanoituksista eniten.

No niitä en oo tosiaan kuunnellut, kun on nää kirjotushommat tässä. Koitan ehkä joskus vapaa-ajalla kuunnella niitä.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/60 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan se ihan hyvää musaa, kivat melodiatkin.

Vierailija
4/60 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, en ole fani. Kun mun mielestä se on vähän kuin vetäisi lounaaksi raejuustoa ja vettä. Ei sinänsä mitään vikaa mutta...

Vierailija
5/60 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musiikki on makuasia, jos ei tykkää jostain artistista niin se on ihan okei ja ihan turha on yrittää väkisellä.

Vierailija
6/60 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musiikki on makuasia, jos ei tykkää jostain artistista niin se on ihan okei ja ihan turha on yrittää väkisellä.

Ymmärrän tämän. Mutta ajattelin silti kysyä faneilta, mikä Swiftissä viehättää. Tavallaan olisi kiva jos saisin tästä kiinni. Niin moni tykkää, että onhan tässä pakko olla jotain hienoa.

t. ap

Vierailija
7/60 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sori, en ole fani. Kun mun mielestä se on vähän kuin vetäisi lounaaksi raejuustoa ja vettä. Ei sinänsä mitään vikaa mutta...

Tämä on hyvin osuva kuvaus :) en myöskään ole fani, mutta Swiftin musiikki ei nyt oikeastaan hetkauta suuntaan tai toiseen. Radiosta olen joitain kappaleita kuullut, unohtuu saman tien kun seuraava kappale alkaa. 

Swift taitaa kuitenkin olla isompi "ilmiö" kun musiikkinsa, onhan Taylor nyt nätti ja ymmärtääkseni kommunikoi paljon fanikerhojensa ym. kanssa. Ehkä tämä tekee hänestä samaistuttavan monien mielestä, yhdessä niiden sanoitusten kanssa.

Olen kauhean huono ymmärtämään näitä musiikin ulkopuolelle ulottuvia ilmiöitä, ole aina ollut enemmän sitä koulukuntaa, joka kuuntelee musiikkia tietämättä solistin tai bändiläisten ulkonäköä, musiikkivideoita en katso koskaan, artistien somea en seuraa. Keikoilla käyn kyllä. Mutta joskus näitä laulajiin/bändeihin liittyviä ilmiöitä on tullut kyökkipsykologina kavereiden kanssa mietittyä ja yhtään viisaammaksi ei ole tullut :) 

Vierailija
8/60 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tämä on hyvin osuva kuvaus :) en myöskään ole fani, mutta Swiftin musiikki ei nyt oikeastaan hetkauta suuntaan tai toiseen. Radiosta olen joitain kappaleita kuullut, unohtuu saman tien kun seuraava kappale alkaa. "

Swiftissä on vähän se, että siinä ei ole mitään vikaa. Ei ensimmäistäkään. Siinä ei oo mitään sellasta, joka vois olla jonkun mielestä vaikeeta tai hankalaa tai outoa tai, no, persoonallista. Sen takia siinä ei ole lainkaan särmää. Monet mun kaikkien aikojen suosikkikappaleista on sellasia, joista en aluksi oikein edes tykännyt. Swift on musiikkia vailla persoonallisuutta.

Vierailija
9/60 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on ihana ja kaunis, ei ruma kuten av mammat 

Vierailija
10/60 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Biisit, (albumi 1989 on kaikkien aikojen lempi albumini ja ainoa kuulemani albumi jossa tykkään jokaikisestä biisistä), kaunis nainen, ihana tyyli.

Vierailija
11/60 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän on ihana ja kaunis, ei ruma kuten av mammat 

Oliko musiikista mielipidettä vai tulitko vaan nolaamaan ittes?

Vierailija
12/60 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täyttä kusetusta. Hän on tullut ison rahan avulla julkisuuteen, isänsä avustamana. Eli se siitä taiteesta ja taidosta.

Vierailija
13/60 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo super fani mutta tosi hyviä biisejä ihan biiseinä on mielestäni esim Anti-hero, Look what you made me do, Shake it off.

Sitten esiintyjänä Taylor on ihan huippuvisuaalinen, esitykset on kuin teatteria. Toki myös ulkonäkö sopii esiintymiseen. 

Vierailija
14/60 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuuko teistä, että tässä Taylor Swiftissä on jotain laskelmoitua, ja markkinointimielessä optimoitua? 

Vierailija
15/60 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle mitäänsanomatonta musaa, mitään ei

jää mieleen, mitään kohokohtia en kuule. Voisi soida taustamusiikkina, ei häiritse. Nuoret tytöt kai lähinnä fanejaan, jostain luin. 

Vierailija
16/60 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuuko teistä, että tässä Taylor Swiftissä on jotain laskelmoitua, ja markkinointimielessä optimoitua? 

No musta tuntuu ettei siinä muuta olekaan. Äärimmäisen tuotteistettu.

Vierailija
17/60 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täyttä kusetusta. Hän on tullut ison rahan avulla julkisuuteen, isänsä avustamana. Eli se siitä taiteesta ja taidosta.

Valtaosan mainstream-artistien tuotannolla ei ole mitään tekemistä taiteen ja taidon kanssa, vaikka heillä ei olisi isukin rahoja, vaan oikea ryysyistä rikkauksiin -tarina takataskussa.

Isojen artistien tuotanto on ihan juuri sen kuuloista mitä se on, hietto viimeisen päälle kaupalliseksi ja boostattu isolla markkinointikoneistolla. Swift ei ole tässä suhteessa yhtään enempää kusetusta kuin muutkaan tämän päivän isot nimet. Siitä on 20 vuotta, kun isoksi artistiksi saattoi vielä nousta oikeasti hyvällä musiikilla hyvän markkinoinnin sijasta.

Vierailija
18/60 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tätä samaa... Jos et ymmärrä että ihmisillä on eri musiikkimakuja niin sitten et ymmärrä. Esim. korealainen pop on tosi iso ilmiö mutta en ole nähnyt yhtäkään aloitusta siitä että miksi joku pitää BTS:stä tai miksi Blackpink on niin suosittu. Taylorista on sen sijaan ollut täällä jo useita valitusketjuja, miten ei ymmärretä, miten on feikkiä, miten sen suosio on käsittämätöntä ja salaliitto jne.

Vierailija
19/60 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi Taylor Swift kuulostaa ihan Lana Del Reyltä. Siis niin paljon, että luulin kuuntelevani Lanan uutta biisiä mutta se olisikin Taylor Swift.

Vierailija
20/60 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotain? 😂