Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En voi sietää miehen parhaan kaverin vaimoa!

Vierailija
11.05.2015 |

Ja talvella pitäis lähteä reppureissaamaan yhdessä kuukaudeksi. Miten luikertelen tästä pinteestä?

Kommentit (115)

Vierailija
61/115 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei 112, nyt kyllä tulkitset omasta katkeruudestasi käsin asiaa. Minusta ap:n ei missään nimessä pidä päästää koiraa veräjästä tässä asiassa, mutta yllättävän peliliikkeen tekeminen voi laukaista tilanteen ja tuoda siihen uutta valoa. Saa olla montaa mieltä, mutta minusta murjottaminen ei ole erityisen älykästä toimintaa. Älykästä on se, että pyrkii ratkaisuun vaikka toinen olisi niin taukki ettei osaa lähteä ratkaisua hakemaan. Paljon parempi mieli jää sille joka ainakin yrittää ratkaisua kuin sille joka vain kyhjöttää omissa oloissaan...sitten ehkä kaiken päätteeksi eroaa ja kertoo vielä vuosienkin päästä katkeraa tarinaa, että hitto mulla kerran oli sellanen paska ukko ja se teki mulle tällasen tempun. Noita stooreja on liikaa kun ihmiset ei käytä älykkyyttään ja yritä oikeasti ratkaista asioita. Ja minusta on vain ja ainoastaan meriitti naissukupuolelle jos on aloitteellinen ja osaa käyttää omaa tunneälyään ja sosiaalista älyään. Se ei tarkoita omien oikeuksien polkemista.

Vierailija
62/115 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin alkaa tuntua siltä, että todellinen syy tuohon käytökseen on se ettei mies oikeasti vain halua tyttöystävänsä kanssa kokonaista lomaa kaksin. Sitten keksitään kaikkia mahdollisia kiemuroita ja verukkeita, jotta saisi järjestettyä kimppaloman.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/115 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ei vaikuta siltä, että mies välttelisi lomaa kaksin. Hän on vain sotkenut asiat lupaamalla kivaa vähän kaikille. Perus miellyttäjän ongelma. Nyt hän tajuaa sotkeneensa asiat. Luonnollisena puolustusreaktiona hän kääntää syyllisyyden kumppaniinsa, koska hänen on vaikea tunnustaa, että on itse mokannut. Miehen teko olisi, että tunnustaisi ja pyytäisi anteeksi, olisi mahdollisimman rehellinen. Kasvojen menettäminen varmaan pelottaa. Moni vain ei tajua, että syyllisyyden tunnustamalla peseekin kasvonsa. 

Vierailija
64/115 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankkiudu raskaaksi tai murra jalkasi

Vierailija
65/115 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun aika oli silloin, kun sulta kysyttiin haluatko lähteä tuonne reissuun. Kannattaa opetella sanomaan ei, se auttaa monessa muussakin tilanteessa.

Vierailija
66/115 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 17:55"]Hankkiudu raskaaksi tai murra jalkasi
[/quote]
Siis lasta tai lastaa? Lapsi ei just nyt sovi aikatauluihin. Ehkä kaadun portaissa.

Vierailija
67/115 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 18:14"]Sun aika oli silloin, kun sulta kysyttiin haluatko lähteä tuonne reissuun. Kannattaa opetella sanomaan ei, se auttaa monessa muussakin tilanteessa.
[/quote]
Niin siis multa kysytään just nyt. Ollaan miehen kanssa sovittu lomat ja tilattu lennot. Nyt tää toinen pariskunta haluaa mukaan ainakin osaksi matkaa. Miehen paras lapsuudenkaveri ja meidän bestman. Vaikea tilanne mullekin. Olen sanonut miehelle että kaveri voi tulla mutten halua vaimoa mukaan. Mies ei ymmärrä miksi.

Vierailija
68/115 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 18:38"]Taitaa olla nuorempi, kauniimpi ja normaalipainoisempi kuin sinä. Olenko oikeassa vai olenko oikeassa, eh? Eh?
[/quote]
On mua 9 vuotta nuorempi ja miestään 11 vuotta. Ei ole kauniimpi ja hoikempi kuin minä ja vaikka olisikin ei se olis mulle ongelma. Ainakaan jos olisi mukava, mitä tämä henkilö ei ole.

Vierailija
69/115 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 18:38"]

Taitaa olla nuorempi, kauniimpi ja normaalipainoisempi kuin sinä. Olenko oikeassa vai olenko oikeassa, eh? Eh?

[/quote]

Eli pakko olla ulkonäkökysymys? Hohhoijaa. En minäkään pidä hyvän ystäväni miehestä. Komea on ja jos en tuntisi ja oltaisiin vapaita, niin voisin varmaan yhden yön sähläyksen hänen kanssa hoitaa alta pois. Heti kun avaa suunsa ja paljastaa aatteensa ja elämänideologiansa, niin alkaa korvat sauhuumaan. En voi sietääö sitä miestä.

Ettekö te ole koskaan keskustellut tästä miehesi kanssa? Kyllä minä sanon aika suoraan, jos en vaikka pidä mieheni kavereista. Hän saa hengailla heidän kanssaan ja he ovat hyvin tervetulleita kotiini, silloin kun minä en ole paikalla. Hyvin eletään elämäämme.

Vierailija
70/115 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 18:43"]

[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 18:38"]Taitaa olla nuorempi, kauniimpi ja normaalipainoisempi kuin sinä. Olenko oikeassa vai olenko oikeassa, eh? Eh? [/quote] On mua 9 vuotta nuorempi ja miestään 11 vuotta. Ei ole kauniimpi ja hoikempi kuin minä ja vaikka olisikin ei se olis mulle ongelma. Ainakaan jos olisi mukava, mitä tämä henkilö ei ole.

[/quote]

Hyvin selitetty, ota palkkioksi munkkipossu! Kunnon rasvainen munkkipossu!

Vierailija
71/115 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, täysi ymmärrys. Me varasimme lomamökin hyvissä ajoin, ison. Nyt mies ilmoittaa, että X tulee niin ei mene meillä kuin puolet hinnasta. X olisi ok, mutta kun X:n vaimokin on tulossa. Minulla ei ole tuon ihmisen kanssa mitään yhteistä. Kyseessä on kyllä nuorempi ja kauniimpi ihminen, mutta sama juttu, ei se ole ongelma, vaan se luonne. Ei oikein innosta tietää, että kaikki on oltava just ojennuksessa ja mitään ei oteta rennosti, aikataulut suunnitellaan minuutin mukaan, kellosta lasketaan, että esim. venettä käytetään just puoliksi. Ruuat lasketaan sentin tarkkuudella, kuka syö mitäkin ja kustannukset sen mukaan. Se ei riitä, että mennään kauppaan ja laitetaan puoliksi ja hankala nyt molempien omiakaan tuoda. Ei minua haittaisi, vaikka itselle jäisi enemmän maksettavaa, mutta häntä haittaa sekin, että hän jää toiselle velkaa. Ruualaittovuorojen jakaminen on kyllä ok. Muutenkin se on yhtä kuivaa nipottamista koko homma. Miestä se ei haittaa, no ei niin, kun hän menee sen toisen miehen kanssa kalalle karkuun. Minä en pääse mukaan. 

Vierailija
72/115 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan jonkin verran puhuttu asiasta. Mutta en halua yleensäkään puhua pahaa ihmisistä, joten en ole asialla mitenkään hirveästi revitellyt. Kyseisen henkilön luonne ja meriitit ovat kyllä olleet keskustelunaiheena mieheni ystäväporukassa.
Säälin miestäni koska puu ja kuori. Tiedän että minun on se ratkaisu keksittävä ja mies kyllä sitten peesaa. Mutta millainen?

Vierailija
73/115 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välttämättä mies ei aina tajua, että miksi sen kaverin vaimon kanssa yhdessäoleminen on niin kamalaa, kun ei hän itse käytännössä olekaan koskaan tekemisissä naisen kanssa kahden kesken. Siis esimerkiksi jos olette neljästään liikenteessä, niin käytännössähän miehesi seurustelee joko kaverinsa tai sinun kanssasi, tuskin on montaa minuuttia viettänyt kaksin sen kaverin naisen kanssa. Vanhoilla kavereilla kuitenkin on tapana jossain vaiheessa vetäytyä keskenään juttelemaan mukavia nurkan taakse ja siksi aikaa nämä vaimokkeet jäävätkin kahdestaan. Se on tuskaa, jos toisen kanssa ei ole oikeasti mitään puhuttavaa tai toisen kokee epämiellyttäväksi.

Vierailija
74/115 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo 11 oli siis ap

Vierailija
75/115 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on myös ongelma, en voi sietää hyvän ystäväni vaimoa, häntä ei voi sietää ketään muukaan. Hänen takia en pidä nykyään ystävään enää mitään yhteyttä. En ole ikinä tavannut yhtä vastenmielistä ihmistä kuin kaverin vaimo, olen sanonut tästä kaverille myös ihan suoraan, että en voi sietää häntä ja en sentakia viitsi enää käydä kylässä.

Meidän ystävyys on ainakin loppu niinkauan kun tämä nainen on kuvioissa ja minkäs sille voi, on minulla muitakin kavereita ja ystäviä joten jatketaan elämää ja mennään eteenpäin.

Vierailija
76/115 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

12 jatkaa. Tulee mieleen yksi mieheni lapsuuden kaveri vaimoineen. Miehen kaveri on ihan jees ja tulen aivan hyvin juttuun hänen kanssaan. Vaimoaankin ohimennen jaksoin aiemmin sietää, mutta kerran tuli testattua, että todellakaan kokonaista iltaa ei jaksa olla samassa seurassa. Nainen on ihan kamala nalkuttaja ja kritisoija ja yritti saada minuakin siihen mukaan. Ärsytti ihan sikana, kun olisi itsekin vain halunnut viettää rentoa kesäiltaa ja vieressä on toinen, joka keksimällä keksii isoon ääneen jotain valitettavaa "kun eihän nuo miehet osaa mitään, vai mitä?!?! "Eihän noi mitään tajua, vai mitä sanot, eikö ookkin taukkeja nuo ukot:" Ei ollut mukava ja rento päivä. Onneksi sentään mieheni tajusi ilman eri selittelyjä, että tunsin oloni epämukavaksi eikä sen jälkeen neljästään ole lähdetty mitään viettämään (jos tämä vaimoke tai miehensä jotain ehdottaa, niin mies on sujuvasti ymmärtänyt keksiä jotain esteitä). Kuitenkin on tullut tavattua tätä miehen kaveria ilman vaimoaan, koska onhan se ihan jees. (Jostain syystä tuo kaveri on tossun alla eikä sillä tunnu olevan munaa lähteä suhteesta. Jotenkin veikkaan, että ero tulee samantien jos joku toinen nainen osoittaa kiinnostusta. Sitten vaimo aloittaa av-palstalla kauhean itkun, kun mies lähti toisen matkaan vaikka olivatkin unelmasuhteessa ja hän teki kaikkensa suhteen eteen.)

Vierailija
77/115 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 18:53"]Välttämättä mies ei aina tajua, että miksi sen kaverin vaimon kanssa yhdessäoleminen on niin kamalaa, kun ei hän itse käytännössä olekaan koskaan tekemisissä naisen kanssa kahden kesken. Siis esimerkiksi jos olette neljästään liikenteessä, niin käytännössähän miehesi seurustelee joko kaverinsa tai sinun kanssasi, tuskin on montaa minuuttia viettänyt kaksin sen kaverin naisen kanssa. Vanhoilla kavereilla kuitenkin on tapana jossain vaiheessa vetäytyä keskenään juttelemaan mukavia nurkan taakse ja siksi aikaa nämä vaimokkeet jäävätkin kahdestaan. Se on tuskaa, jos toisen kanssa ei ole oikeasti mitään puhuttavaa tai toisen kokee epämiellyttäväksi.
[/quote]
Juurikin näin. Ja ne ollaan kuin eri planeetoilta. Ei mitään yhteistä, ei edes mitään kosketuspintaa. Ja sen lisäksi kaverin vaimon hankala luonne. Jos niille kahdelle tulee siellä draamaa (mikä hyvin tod näk) niin ollaan todella kusessa. Jostain Kambodžan viidakosta ei lähdetä liftaamaan paljasjaloin kotiin.

Vierailija
78/115 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja 16 taas ap, sori. En näköjään vaan osaa ;)

Vierailija
79/115 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuota nyt kerran kysytään, niin vastaa, että et halua heitä mukaan. Haluat reissuun miehen kanssa kahdestaan. Homma hoidettu, ole hyvä avusta!

Vierailija
80/115 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ratkaisin jo tuon mökkiongelman omalta osaltani. Olen ajatellut pyytää pomolta, että siirretään lomaani. Eiköhän me saada joku iso välttämätön tärkeä projekti siihen järjestettyä. Minulla on puhtaasti omat työt, joita ei muut tee, joten lomien siirtely tuosta vaan on suht. helppoa. Mies ei ymmärrä, miksi en jaksa toisen miehen vaimoa, vaikka mies itsekin tietää tämän rasittavuuden. "Ei se niin kamalaa" ole, ei sille, jonka ei tarvitse olla pitämässä seuraa sille toiselle naiselle. Varsinkin, kun haluaisin kalastaa itsekin, mutta tuo on sille este, kun takuulla on vaatimus olla tekemässä sitä simpukkakeittoa, paahtopaistia ja sitruunajuustokakkua. Arkiset ruuat eivät kelpa. Miehen kanssa lätkäistään salaattia ja makkaraa naamaan sekä muuta mitä sattuu, halvalla ja nopeasti. (Eikä siinä mitään säästöä tule, kun toisella on mökilläkin kallis maku). 

10. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kahdeksan