Panin varatun exäni kanssa, kertoako miehen nykyiselle tyttöystävälle?
Tilanne on siis sellainen, että mies jätti minut vuoden alussa ja aika pian hänellä olikin jo uusi tyttöystävä. Päädyimme viikonloppuna kännissä exäni kanssa sänkyyn ja nyt pohdin pitäisikö minun kertoa miehen tyttöystävälle? Mies ei tietenkään aio kertoa vaan väittää, että he ovat onnellisia yhdessä eikä halua pilata sitä.
Kommentit (64)
Älä kerro, voit saada toistekin ja kolmannen kerran. Ei ole mitään väärää hoidella varattua exää. :)
Mitä uusi tyttöystävä ei tiedä, se ei sitä loukkaa.
Ei kannata kertoa. Totta, mitä nykyinen ei tiejä ei sitä loukkaa.
Vittu mikä huora olet, ja nyt meinaat pilata toisen suhteen kun itse olet persettä jakanut. Tosin ei exäsikään järjin viisas ole kun sinuun sekaantui uudestaan. Sinuna en kertoisi enkä uudestaan erehtyisi samaan. NIIN JA KAIKKI JOTKA ALAPEUKUTTAVAT NIIHIN ÄLÄ KERRO VASTAUKSIIN, HANKKIKAA OMA ELÄMÄ KATKERAT HOROT !
Pitkän suhteen jälkeen yksi "muistelupano" on tyypillistä, minulle on tapahtunut sama asia. Ei kannata kertoa, tuo kuuluu tuohon eroprosessiin. Varsin inhimillistä, mutta ei se tilannetta muuta. Jatkakaa vaan molemmat elämäänne.
Tulee tosiaan mieleen, että eikö kertominen tässä tilanteessa olisi vain ja ainoastaan kostamista miehelle. Halua ohjailla miehen suhteita vaikka ei enää kuuluisi tämän elämään. Osoittaa, että ilman minua et saa mitään muutakaan.
En kertois sille nyksälle, mutta omille kavereilleni kertoisin.
Totta helvetissä kerrot. Vähän moraalia hei.
Mminulla oli suhde exäni kanssa monta kuukautta. En todellakaan kertonut tyttikselle. En halunnut exää takaisin, mutta seksi oli hyvää. Joku tutuista mokas sitten ja kertoi ja tämä tyttishän tuli silmille.
Eihän se nyxä sinua usko kun ex-ukkosi vaan sanoo sinun olevan hullu, katkera, puutteessa oleva valehtelija!
Puhut paskaa kun haluat miehen takaisin ym ym...
Olen ollut vastapuolena, uutena tyttöystävänä, vastaavassa tilanteessa. Minusta oli hyvä että mieheni entinen kertoi tapahtuneesta. Minä pyysin heitä selvittämään asiansa. Me olemme yhdessä miehen kanssa edelleen vuosien jälkeen. Tuo ex-nainen yrittää tasaisin väliajoin luikerrella takaisin mieheni elämään. :)
[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 19:15"]
Olen ollut vastapuolena, uutena tyttöystävänä, vastaavassa tilanteessa. Minusta oli hyvä että mieheni entinen kertoi tapahtuneesta. Minä pyysin heitä selvittämään asiansa. Me olemme yhdessä miehen kanssa edelleen vuosien jälkeen. Tuo ex-nainen yrittää tasaisin väliajoin luikerrella takaisin mieheni elämään. :)
[/quote]
Hih, ihan luikertelee ja miehesi luikero housuissa elää omaa elämäänsä ja livahtaa aina exään, vaikka miehesi ei sitä missään nimessä halua. voi voi, noita exiä, jotka väkisin raiskaa teidän miehiänne :)
[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 22:58"][quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 20:50"]
[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 18:31"]Älä kerro, voit saada toistekin ja kolmannen kerran. Ei ole mitään väärää hoidella varattua exää. :) Mitä uusi tyttöystävä ei tiedä, se ei sitä loukkaa. [/quote] Oikeasti hirveää että jotkut ajattelee noin... :( "se ei loukkaa jos ei se saa tietää"-ajattelu. Hyi olkoon... Et varmasti ole ikinä itse ollut sen ihmisen asemassa...jonka kumppani jörnii eksänsä kanssa selkäsi takana? Kai haluat tietää jos sun selkäs takana tapahtuu vääryyksiä? Itse en voisi olla niin petturi joillekin ja samalka itselleni...että ajattelisin ja toimisin noin kuin sinä.... :( Mulla oli yhessä välissä mies joka kävi puksuttamassa eksäänsä samalla viikolla monta kertaa kun olimme menneet miehen kanssa yhteen jne. En aavistanut mitään! Sitten se eksä puolen vuoden jälkeen laittoi viestiä ja tunnusti että on paneskellut miestäni vaikka kuinka monta kertaa suhteemme aikana. Mies tietenkin kielsi kaiken. Mutta tää eksä oli näyttänyt kaikki viestit mitä olivat facebookissa jutelleet.. Kyllä riipaisi ja syvältä. Eksä lopulta kertoi mulle koska mieheni oli luvannut jättää mut että palaa eksänsä kanssa yhteen,ja oli siis antanut eksällensä turhia toiveita ja hän kyllästyi siihen. En ollut sille eksälle vihainen... Ymmärsin kyllä että ei ole asiaa aiemmin kertonut. Ajattelin itseni hänen asemaansa ja tuskin olisin itsekään kehdannut kertoa... :/ tämä eksä pyysi anteeksi ja hän lohdutti kun itkin. Olin kiitollinen että lopulta mulle selvisi tollanen asia. Menin mahd pian testaamaan itseni taudeilta yms ja onneksi olin puhdas. Epäilytti että missä kaikkialla se silloinen mieheni oli sitä mätäpatukkaansa uittanut. Eksä ei ollut enää mieheen yhteydessä sen jälkeen kun jätin hänet ja meistä tuli sen eksän kanssa ystäviä loppujenlopuksi... :D kuulostaa oudolta mutta totta on. Toinenkin tavallaan tähän liittyvä juttu on kans sattunut mulle. Itse olin kylläkin se toinen nainen ja vieläpä tietämättäni. Vietin ystäväni synttäreitä ja kännipäissäni menin yhden miehen mukaan ja vietimme erittäin kiihkeän yön. Aamulla kun herättiin niin katsoin että tyynyliinassa oli kirjailtu naisen nimi... Sydän pomppas kurkkuun ja tuli aican karmea olo. Mies sitten parin tunnin kuluttua kysyi että onko kaikki okei kun oon niin vaisu. Sanoin tyynyliinasta, mies kertoi sen olevan hänen äitinsä tyyny jonka äiti on itselleen kirjaillut, mutta oli muuton yhteydessä eksynyt mukaan. Olin vaan että okei hyvä. Tapailimme n.kuukauden mutta mies ei kertonut oikein itsestään mitään ja vaikka olin sanonut että pyydä mua kaveriks facessa, niin ei pyytänyt. Yhdellä kerralla näin miehen luona naisten dödö-pullon ja mies sanoi että hänen siskonsa oli ollut yökylässä.... Taas olin että okei. Kiinnostuin miehestä aidosti mutta aloin ihmetellä asioita ja kurkkasin hänen nimensä posteistaan koska mies aina vältti kysymyksen koko nimestään. Menin kotiini ja löysin hänen facebookkinsa ja kappas.... Tyttöystävä! Tyttis asu toisella paikkakunnalla opiskelemassa. Ja miehen asunnossa ei ollut ikinä mitään muuta epäilyttävää. Paljon oli söpöjä yhteiskuviakin miehen facessa. Mulle tuli aivan hirveä olo ja lähetin miehelle viestin että "mun on pakko kysyy, kun et paljon oo asioista puhunu, et ootko varattu? Mua vaivaa kun mä oon kertonu kaiken ja et oikeen puhu" Mies sanoi että "voi höpsis, oon ihan täysin vapaa sinkkumies! Oot vaan vielä niin uus ihana tuttavuus niin en vielä osaa puhua kaikesta niin avoimesti kun sä :)" Kihisin kiukusta ja noukein sen tyttöystävän numeron numeropalvelusta. Ja laitoin viestin hänelle. Koin tekeväni oikein. Hän soitti mulle raivoissaan mutta kerroin kaiken ja sanoin että en tiennyt ja oloni on karmea. En tiedä miten heille kävi mutta ainakin omatuntoni on puhdas! Pahoittelen, teksti varmaankin tulee yhteen pötköön vaikka jaottelin... Aina kun kirjotan puhelimella niin pötköteksti tulee. Sori... :/
[/quote]
Oma mokasi kun seurustelit miehen kanssa, joka ei kerro sulle koko nimeään. Sori. Siis että luotit, oli oma vikasi.
[/quote] ööö tapailin n.kuukauden ajan. Ei me mitään seurusteltu. Ei oltu missään kaupungilla käsi kädessä eikä nähty pävittäin. Muutaman kerran viikossa ellei sitäkään. Kiinnostuin miehestä ja halusin edetä silleen rauhassa aluksi kun edellisessä suhteessa oli vähän turhan nopsaa toimintaa.
Voit toki ajatella että tosiaan ihan seurusteltiin ja että oma oli mokani. Mut siihen vaan sanon että kaikki mokaa joskus :)
[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 19:22"]
Paljon pettäjiä kommentoimassa.
[/quote]
No jotenkin exän kanssa panemista ei koe pettämiseksi, kun sen kanssa on puuhasteltu sängyssä jo vuosia. Seksiä se vain on. Kuten eräälle exän tyttöystävälle sanoin, että en halua exääni takaisin, sillä jos haluaisin, me seurusteltaisiin jo, joten pidä hyvänäsi.
Ja eiköhän se mies ole pettäjä, kun seurustelee, eikä sinkku exä, joka ei ole vastuussa tekemisistään kenellekään. Pitäisi miehet pilin paremmin housuissa ja olisivat uskollisempia.
[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 18:04"]
[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 17:58"]
Aivan naurettavaa teeskennellä exän tyttöystävän merkitsevän itselle ja ajatella HÄNTÄ ja kertoa, varsinkin kun on ITSE nainut häntä. Se oli jo se puukko.
[/quote]
Näin juuri. Jos exän tyttöystävällä olisi sinulle mitään merkitystä, et olisi pannut hänen nyxäänsä alunperinkään.
[/quote]
Onhan se selittelyn makua, mutta kyllä minulla on näin jälkeenpäin paha olo tuon nyksän puolesta. Hän vaikuttaa ihanalta ihmiseltä ja mielestäni hän ansaitsisi ainakin päätösvallan siihen haluaako jatkaa pettäjän kanssa.
Toisaalta myönnän kyllä, että motiivina on myös kosto eksälle, että hän saisi kärsiä. Tämä toki lapsellista jos nyt miettii. -Ap
[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 18:04"]
[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 17:58"]
Aivan naurettavaa teeskennellä exän tyttöystävän merkitsevän itselle ja ajatella HÄNTÄ ja kertoa, varsinkin kun on ITSE nainut häntä. Se oli jo se puukko.
[/quote]
Näin juuri. Jos exän tyttöystävällä olisi sinulle mitään merkitystä, et olisi pannut hänen nyxäänsä alunperinkään.
[/quote]
Onhan se selittelyn makua, mutta kyllä minulla on näin jälkeenpäin paha olo tuon nyksän puolesta. Hän vaikuttaa ihanalta ihmiseltä ja mielestäni hän ansaitsisi ainakin päätösvallan siihen haluaako jatkaa pettäjän kanssa.
Toisaalta myönnän kyllä, että motiivina on myös kosto eksälle, että hän saisi kärsiä. Tämä toki lapsellista jos nyt miettii. -Ap
Minäkin olen kiksautellut eksän kanssa aika säännöllisesti eron jälkeen. Mutta sinkkuja kummatkin.....vihelsin pelin poikki heti kun ex totesi että liittyi jonnekin treffisivustolle. Mun mielestä ei oo okei paneskella jotakuta samalla kun ettii kumppaniehdokkaita ja tekee tuttavuutta. Harmitti kun helvetin hyvä seksi oli siinä. Mies oli täysi kusipää ja valehteleva ääliö suhteemme aikana, mutta seksi oli taivaallista. Ainut asia mistä en eksää moiti :--D
Mutta ap, jos olisin sinä, niin kertoisin vaikka takana olisikin osittain myös kostaminen eksällesi. Koska, kyllä jotkut on tehneet paljon pahempiakin asioita kostamismielessä. Ihan törkeen huono perustelu varmasti joidenkin mielestä, mutta noh, näin vaan ajattelen tästä. Saat ainakin niinsanotusti "puhtaan omantunnon" ja samalla vähän kostaa eksällesi. Ja on aika kurjaa jättää eksäsi nyksä tietämättömäksi.
Jos kerrot sille nyksälle niin älä tee sitä siinä kostamis-mielentilassa ja ylpeällä asenteella. Kerro asia siten, että olet pahoillasi että kännissä sekoilit ja hänen on täysi oikeus tietää.
[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 20:50"]
[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 18:31"]Älä kerro, voit saada toistekin ja kolmannen kerran. Ei ole mitään väärää hoidella varattua exää. :) Mitä uusi tyttöystävä ei tiedä, se ei sitä loukkaa. [/quote] Oikeasti hirveää että jotkut ajattelee noin... :( "se ei loukkaa jos ei se saa tietää"-ajattelu. Hyi olkoon... Et varmasti ole ikinä itse ollut sen ihmisen asemassa...jonka kumppani jörnii eksänsä kanssa selkäsi takana? Kai haluat tietää jos sun selkäs takana tapahtuu vääryyksiä? Itse en voisi olla niin petturi joillekin ja samalka itselleni...että ajattelisin ja toimisin noin kuin sinä.... :( Mulla oli yhessä välissä mies joka kävi puksuttamassa eksäänsä samalla viikolla monta kertaa kun olimme menneet miehen kanssa yhteen jne. En aavistanut mitään! Sitten se eksä puolen vuoden jälkeen laittoi viestiä ja tunnusti että on paneskellut miestäni vaikka kuinka monta kertaa suhteemme aikana. Mies tietenkin kielsi kaiken. Mutta tää eksä oli näyttänyt kaikki viestit mitä olivat facebookissa jutelleet.. Kyllä riipaisi ja syvältä. Eksä lopulta kertoi mulle koska mieheni oli luvannut jättää mut että palaa eksänsä kanssa yhteen,ja oli siis antanut eksällensä turhia toiveita ja hän kyllästyi siihen. En ollut sille eksälle vihainen... Ymmärsin kyllä että ei ole asiaa aiemmin kertonut. Ajattelin itseni hänen asemaansa ja tuskin olisin itsekään kehdannut kertoa... :/ tämä eksä pyysi anteeksi ja hän lohdutti kun itkin. Olin kiitollinen että lopulta mulle selvisi tollanen asia. Menin mahd pian testaamaan itseni taudeilta yms ja onneksi olin puhdas. Epäilytti että missä kaikkialla se silloinen mieheni oli sitä mätäpatukkaansa uittanut. Eksä ei ollut enää mieheen yhteydessä sen jälkeen kun jätin hänet ja meistä tuli sen eksän kanssa ystäviä loppujenlopuksi... :D kuulostaa oudolta mutta totta on. Toinenkin tavallaan tähän liittyvä juttu on kans sattunut mulle. Itse olin kylläkin se toinen nainen ja vieläpä tietämättäni. Vietin ystäväni synttäreitä ja kännipäissäni menin yhden miehen mukaan ja vietimme erittäin kiihkeän yön. Aamulla kun herättiin niin katsoin että tyynyliinassa oli kirjailtu naisen nimi... Sydän pomppas kurkkuun ja tuli aican karmea olo. Mies sitten parin tunnin kuluttua kysyi että onko kaikki okei kun oon niin vaisu. Sanoin tyynyliinasta, mies kertoi sen olevan hänen äitinsä tyyny jonka äiti on itselleen kirjaillut, mutta oli muuton yhteydessä eksynyt mukaan. Olin vaan että okei hyvä. Tapailimme n.kuukauden mutta mies ei kertonut oikein itsestään mitään ja vaikka olin sanonut että pyydä mua kaveriks facessa, niin ei pyytänyt. Yhdellä kerralla näin miehen luona naisten dödö-pullon ja mies sanoi että hänen siskonsa oli ollut yökylässä.... Taas olin että okei. Kiinnostuin miehestä aidosti mutta aloin ihmetellä asioita ja kurkkasin hänen nimensä posteistaan koska mies aina vältti kysymyksen koko nimestään. Menin kotiini ja löysin hänen facebookkinsa ja kappas.... Tyttöystävä! Tyttis asu toisella paikkakunnalla opiskelemassa. Ja miehen asunnossa ei ollut ikinä mitään muuta epäilyttävää. Paljon oli söpöjä yhteiskuviakin miehen facessa. Mulle tuli aivan hirveä olo ja lähetin miehelle viestin että "mun on pakko kysyy, kun et paljon oo asioista puhunu, et ootko varattu? Mua vaivaa kun mä oon kertonu kaiken ja et oikeen puhu" Mies sanoi että "voi höpsis, oon ihan täysin vapaa sinkkumies! Oot vaan vielä niin uus ihana tuttavuus niin en vielä osaa puhua kaikesta niin avoimesti kun sä :)" Kihisin kiukusta ja noukein sen tyttöystävän numeron numeropalvelusta. Ja laitoin viestin hänelle. Koin tekeväni oikein. Hän soitti mulle raivoissaan mutta kerroin kaiken ja sanoin että en tiennyt ja oloni on karmea. En tiedä miten heille kävi mutta ainakin omatuntoni on puhdas! Pahoittelen, teksti varmaankin tulee yhteen pötköön vaikka jaottelin... Aina kun kirjotan puhelimella niin pötköteksti tulee. Sori... :/
[/quote]
Oma mokasi kun seurustelit miehen kanssa, joka ei kerro sulle koko nimeään. Sori. Siis että luotit, oli oma vikasi.
[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 19:39"]
No ei eksän kanssa oleminen ole mitään pettämistä! En kertois.
[/quote]
Kyllä varatun exän kanssa oleminen on pettämistä. Mutta jos sen sallii itselleen, niin se on oma asiansa. Ei se luvallistakaan voi olla, jos tehdään salassa nyksältä, eikö niin? Palstan yleisin kriteeri kysymykseen: onko tämä pettämistä on, että jos et voi kertoa siitä toiselle, niin se on, koska miksi et muuten voisi kertoa?
Kertomiseen en ota tässä kantaa.
Kerro kerro ! Saadaan tännekin mielenkiintoista tarinaa kun annat tilannepäivitystä