Panin varatun exäni kanssa, kertoako miehen nykyiselle tyttöystävälle?
Tilanne on siis sellainen, että mies jätti minut vuoden alussa ja aika pian hänellä olikin jo uusi tyttöystävä. Päädyimme viikonloppuna kännissä exäni kanssa sänkyyn ja nyt pohdin pitäisikö minun kertoa miehen tyttöystävälle? Mies ei tietenkään aio kertoa vaan väittää, että he ovat onnellisia yhdessä eikä halua pilata sitä.
Kommentit (64)
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 18:31"]
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 18:25"]
Onko tarkoitus saada exä takaisin? ;D Anna sen mennä menojaan ja mokata ihan itse. Vielä se sen tekee.
[/quote]
täh? Eikö tää sit ollu mokaamista ;D
[/quote]
Oli kyllä, mutta nyt ei ilmeisesti kärynnyt, riippuu tietty ap:sta. Tekee vielä sellaisen mokan, että tyttöystävä on entinen.
Ja voi hyvin palata ap:n kainaloon itkemään, kunhan riidat on riidelty, jos ap kertoo. Miehet on.
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 18:34"]
Kerro. Ei nykyinen ansaitse elää valheessa.
[/quote]
Mä panisin jonkun muun kertomaan, kohtahan asia on julkinen jos ap sen kertoo joka tapauksessa. Tai tekisin sen niin, ettei paljastajalähde ikinä selviä.
Miksi ap kertoisi, en mä ainakaan haluaisi kenenkään tietävän moista paskaa minusta. Ei se, että se oli sun ex oikeuta mihinkään. Tekisit itsestäsi alhaisen. Mutta jos se ei haittaa, niin sitten. Tosin en tekis sen naisenkaan takia, antaa hänen elää valheessa, mitä se sua kaivelee?
Jokainen ansaitsee tietää, jos on joutunut petetyksi. Ole rehellinen ja kerro. Se opettaa myös eksällesi vastuuntuntoa ja selkärankaa.
En kertoisi, kuka siitä hyötyisi...
[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 17:46"]En kertoisi, kuka siitä hyötyisi...
[/quote]
Ehkäpä se nykyinen tyttöystävä, joka ei välttämättä tiedä olevansa pettäjän kanssa. Minä kyllä haluaisin tietää, mutta saat ap itsesi näyttämään aika katkeralta ja tuo rakas exäsi kääntää aivan varmasti asian niin, että sinä valehtelet.
Aivan naurettavaa teeskennellä exän tyttöystävän merkitsevän itselle ja ajatella HÄNTÄ ja kertoa, varsinkin kun on ITSE nainut häntä. Se oli jo se puukko.
[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 17:58"]
Aivan naurettavaa teeskennellä exän tyttöystävän merkitsevän itselle ja ajatella HÄNTÄ ja kertoa, varsinkin kun on ITSE nainut häntä. Se oli jo se puukko.
[/quote]
Näin juuri. Jos exän tyttöystävällä olisi sinulle mitään merkitystä, et olisi pannut hänen nyxäänsä alunperinkään.
No en kyllä kertois. Myhäilisin vaan itsekseni.
Toivottavasti nyxä saa jostain kuulla teoistanne. Hyi että!
[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 18:04"][quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 17:58"]
[/quote]
Näin juuri. Jos exän tyttöystävällä olisi sinulle mitään merkitystä, et olisi pannut hänen nyxäänsä alunperinkään.
[/quote]
Me ei luojan kiitos menty sänkyyn asti, mutta suutelin varatun exän kanssa kännissä, kun siinä tuli avauduttua... Että mulla oli sen jälkeen IHAN HIRVEÄ morkkis ja paska fiilis juurikin tän nyxän puolesta... Mietin monta kertaa pitäisikö kertoa ja exällekin toitotin etten saa mielenrauhaa, mutta en kertonut. En tiedä kertoiko exä.
En kertois vaan panisin jatkuvalla syötöllä uudelleenkin. Itseasiassa mulla onkin tämä tilanne. Exän kanssa seksi oli mahtavaa ja rakastamme toisiamme vielä, olimme yhdessä melkein 10 vuotta. Emme vaan voi olla yhdessä, koska mun luottamus on mennyt. Ja ihmekös tuo, äijähän pettää nyt kokoajan nykyistään mun kanssa :)
Tämä on paha, oikeasti.
Ensin ajattelin että älä kerro, koska sun motiivit on täysin väärät. Olet kostonhimoinen ja haluat loukata sitä nyxää, ainoata henkilöä tässä kuviossa joka on rehellinen ja viaton.
Toisaalta sitten kannatan että kerrot, koska nyxälle on todennäköisesti parasta päästä vain kauas pois tuosta teidän väärästä piirileikistä, josta ei seuraa yhtään mitään hyvää.
Lopulta sanon kuitenkin että ei, älä kerro. En itse haluaisi kuulla ainakaan miltään exältä joka suu maireana tulee kertomaan jostain kännipanosta ja kertoo vielä syyksi että kun on niiiiiiiin huolissaan susta kun exmies on niin sika. Juu ei, pidä tieto itselläs, voi olla että ex-mies vielä tunnustaa jos oikeasti nyxästä välittää.
[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 18:10"]En kertois vaan panisin jatkuvalla syötöllä uudelleenkin. Itseasiassa mulla onkin tämä tilanne. Exän kanssa seksi oli mahtavaa ja rakastamme toisiamme vielä, olimme yhdessä melkein 10 vuotta. Emme vaan voi olla yhdessä, koska mun luottamus on mennyt. Ja ihmekös tuo, äijähän pettää nyt kokoajan nykyistään mun kanssa :)
[/quote]
Ja sille jonka tekee mieli pitää moraalisaarnaa: mies ei rakasta nykyistään hevon vittuakaan, ei vaan osaa olla yksin. Eiköhän se eukko jossain vaiheessa tajua itsekin lähteä lätkimään.
Käske miehen kertoa ja sano itse kertovasi ellei mies kerro. Uskottavuusongelma häviää.
Tämän tarinan opetus: ei kannata olla niin idiootti, että ottaa vasta pitkästä suhteesta eronneen miehen. Exää ne aina haikailee.
[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 18:09"]
[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 18:04"][quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 17:58"] Aivan naurettavaa teeskennellä exän tyttöystävän merkitsevän itselle ja ajatella HÄNTÄ ja kertoa, varsinkin kun on ITSE nainut häntä. Se oli jo se puukko. [/quote] Näin juuri. Jos exän tyttöystävällä olisi sinulle mitään merkitystä, et olisi pannut hänen nyxäänsä alunperinkään. [/quote] Me ei luojan kiitos menty sänkyyn asti, mutta suutelin varatun exän kanssa kännissä, kun siinä tuli avauduttua... Että mulla oli sen jälkeen IHAN HIRVEÄ morkkis ja paska fiilis juurikin tän nyxän puolesta... Mietin monta kertaa pitäisikö kertoa ja exällekin toitotin etten saa mielenrauhaa, mutta en kertonut. En tiedä kertoiko exä.
[/quote]
yleisellä tasolla sanoen, Jos on paha mieli nyxän puolesta niin nimenomaan ei kannata kertoa, koska jos hän sen saa sitten muuten tietää ja avautuu puolisonsa entiselle, niin tämä on nyxälle joka tapauksessa jo täysin paska ihminen.
Mutta tsäänssit on, ettei saa tietää, jos et kerro. Sillä, että nyxä tietää miehen olevan petturi ei pitäisi olla asiassa sinulle merkitystä, koska olet tarinassa sitten itse se viettelijä. Nih. Eli toimit niin järkevästi kuin oli enää mahdollista. Antaa toisten elää omaa elämäänsä, sotkeutumatta siihen.
[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 18:16"]
[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 18:10"]En kertois vaan panisin jatkuvalla syötöllä uudelleenkin. Itseasiassa mulla onkin tämä tilanne. Exän kanssa seksi oli mahtavaa ja rakastamme toisiamme vielä, olimme yhdessä melkein 10 vuotta. Emme vaan voi olla yhdessä, koska mun luottamus on mennyt. Ja ihmekös tuo, äijähän pettää nyt kokoajan nykyistään mun kanssa :) [/quote] Ja sille jonka tekee mieli pitää moraalisaarnaa: mies ei rakasta nykyistään hevon vittuakaan, ei vaan osaa olla yksin. Eiköhän se eukko jossain vaiheessa tajua itsekin lähteä lätkimään.
[/quote]
Aloitit sitten valkopesun?
Kerro. Ei nykyinen ansaitse elää valheessa.