Panin varatun exäni kanssa, kertoako miehen nykyiselle tyttöystävälle?
Tilanne on siis sellainen, että mies jätti minut vuoden alussa ja aika pian hänellä olikin jo uusi tyttöystävä. Päädyimme viikonloppuna kännissä exäni kanssa sänkyyn ja nyt pohdin pitäisikö minun kertoa miehen tyttöystävälle? Mies ei tietenkään aio kertoa vaan väittää, että he ovat onnellisia yhdessä eikä halua pilata sitä.
Kommentit (64)
Eikun kerro ! Ja laita tänne sitten juttua mitä tapahtui
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 18:57"]Jokainen ansaitsee tietää, jos on joutunut petetyksi. Ole rehellinen ja kerro. Se opettaa myös eksällesi vastuuntuntoa ja selkärankaa.
[/quote]Nyt on opettajakin linjalla.
Älä kerro. Oot vaan katkera exä joka haluaa pilata onnen. Näin kääntyy JOS sinä kerrot.
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 19:47"]
Älä kerro. Oot vaan katkera exä joka haluaa pilata onnen. Näin kääntyy JOS sinä kerrot.
[/quote]
Hmm tätä mietin myös, että jos minä kerron, uskooko tämä nykyinen tyttöystävä että puhun totta. -Ap
Kyl mä haluisin tietää, jos oma mies menisi ja pettäis :/
Kerro! Odotan viestiäsi :) t: tyttöystävä
jos omalle kohdalle kävisi noin olisi aika luuseri olo. Uskon että exä on onnellinen nyxänsä kanssa. Antaisin asian olla.
Onko tarkoitus saada exä takaisin? ;D Anna sen mennä menojaan ja mokata ihan itse. Vielä se sen tekee.
En kertoisi. Hyi miten halveksisin sinua jos tulisit moista kertomaan. En haluaisi tietää!! Ja tulisi sellainen fiilis, että oikeasti haluat osoittaa omaa erinomaisuuttasi mulle.
Mieti tarkkaan mikä on motiivina sille että kertoisit? Kosto on aina huono motiivi. Samoin kateus tai katkeruus. Hyvää omaan elämään ei saa lietsomalla pahaa toisten ihmisten elämään.
Hyvät kyydit? Jos olis, niin en kertois niin ehkä vois panna uudestaankin.
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 18:25"]
Onko tarkoitus saada exä takaisin? ;D Anna sen mennä menojaan ja mokata ihan itse. Vielä se sen tekee.
[/quote]
Tähän en oikein osaa sanoa... Jos kerron, niin sitten en ainakaan saa häntä takaisin. Toisaalta mitä tekisin tollaisella pettäjällä. -Ap
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 18:30"]
[/quote]
Tähän en oikein osaa sanoa... Jos kerron, niin sitten en ainakaan saa häntä takaisin. Toisaalta mitä tekisin tollaisella pettäjällä. -Ap
[/quote]
Heh. Mitä tekisit tollasella pettäjällä - kun satut itse olemaan se toinen osapuoli. :D
[/quote]
täh? Eikö tää sit ollu mokaamista ;D
Ei kannata kertoa. Tulee kaikille vaan ongelmia.