Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia tuotteita sinä yleensä ostat "tilipäivän kunniaksi"?

Vierailija
14.01.2022 |

Mulla meni just 60 € riddarin lankoihin ja toiset 60 € Zalandolle 3 mekkoon :) Yleensä tämäntyyppistä ostan, joku leivos kaupasta tai sipsipussi. Alkoholia en käytä.

Kommentit (651)

Vierailija
261/651 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostoksia teen koko ajan, mutta laskut niistä maksan tilipäivänä.

Vierailija
262/651 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä tilipäivänä osta sen kummempia asioita kuin muinakaan päivinä. Minimalisti olen muutenkin niin en kaiåaa turhaa krääsää ja liikaa tavaroita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/651 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvia varastoon, jonkun tarpeellisen kodinjutun tai useamman, tarroja ja askarteluvälineitä

Vierailija
264/651 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viinaan ja naisiin se tili menee ja jos jotain jää, niin loput turhuuksiin...

Vierailija
265/651 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukkakimpun satokauden mukaan.

Vierailija
266/651 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä?

Tili nollassa ennen palkkapäivää joillakin,ilmeisesti niiden ketju.

Vierailija
267/651 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pullaa, karkkia ja siideriä:) Syön itseni ähkyyn niin ettei taas hetkeen kiinnostakaan. Tämä toimii kohdallani. Totaalikieltäytyminen on julmaa.

Vierailija
268/651 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en koskaan mieti milloin tilipäivä on.

Vierailija
269/651 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksan vuokran ja laskut, puhelinlasku 295e ja nyt taas yli 200, tulot yhteensä ehkä 900-1000, vuokra melkein 600. Ei ollu muistaakseni tapana hemmotella itteeni palkkapäivänä, silloinki maksoin vuokran ja laskut aina kuukauden etukäteen, 1400-1500 palkka, vuokra 936+laskut. Jos voisin valita, hemmottelisin itteeni ruoalla ku siihen ei nyt oikein oo varaa ja maksaisin kaikki osamaksut pois. Laittaisin ulkomaille muuttoo varten säästöön rahaa, ostaisin mun neljälle lemmikille ruokaa... En mä oikein tarvi mitään, toki Aliexpressin toivelistat notkuu kaikkee kivaa. Terveyttä ku ei voi ostaa. Pitkäaikaisena haaveena ollu käydä syömässä aina joka kuun 20. päivä kympillä, tää olis riittävä hemmottelu mulle. Kotona kaikki kierrätettyy, pesukone ja imurit lienee ainoita, mitä oon koskaan hankkinu uusina. Vaatteet ostan kirpparilta mut niitäkään en enää tarvi, sinkkuna mulla loppuu tila ja jos mies joskus jostain tupsahtais kuvioihin, sille ei oo tilaa omille vaatteilleen. Se kans elättäis taloudellisesti mua ja mahollisia lapsia, töissäkäyvänä mulla ei oo taloudellista vastuuta kenestäkään, jos haluun niin käytän lapsiin mut muuten sil ei oo oikeutta kysyy paljon tienaan ja palkka jää kokonaan mulle ja teen sillä tasan tarkkaan mitä haluun, hyväntekeväisyys mulle tärkeetä. Tervetuloa islamiin ja joo, tää oikeesti kuuluu islamiin ja menee näin, jopa Suomessa. Sit päästään moniavoisuuden aiheeseen... 👍🏼 🤵👸🏼👸🏼👸🏼👸🏼

Vierailija
270/651 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään, rahaa on tarpeeksi hankintoihin palkkapäivien välilläkin. 

Vierailija
271/651 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan edelliseltä palkkajaksolta ylijääneet kulutusrahat rahastoon tai asp-tilille, jaan palkan laaditun budjetin mukaisesti säästöön, pakollisiin menoihin varatulle tilille ja korttitilille. Harvoin toi ylimääräisiin ostoksiin (ravintolat, lomareissut, muu ajanviete ja heräteostokset) varattu raha menee miinukselle. Jos menee, otetaan säästöstä ja seuraavassa kuussa siirretään säästötilille enemmän. Palkkapäivän kunniaksi en siis osta varsinaisesti mitään, heräteostoksia ja herkkuja tulee ostettua vain silloin kun inspiraatio sattuu kohdalle :D

Vierailija
272/651 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan tilipäivänä aina kukkakimpun :) 

Vierailija
273/651 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämmentävää kun kuun vaihteessa on kaupoissa ruuhkaa. Itse välttelen silloin kaupassa käymistä. Kuka aikuinen elää niin, että rahat on lopussa kauan ennen tilipäivää?

Vierailija
274/651 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on alle 10 tonnia tilillä ennen tilipäivöö, tiliä voi kutsua tyhjäksi. Silti en osta mitään erityistä tilipäivänä.

Vierailija
275/651 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on kutova, halpavaatteita käyttävä pullea absolutisti. 

Vierailija
276/651 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hämmentävää kun kuun vaihteessa on kaupoissa ruuhkaa. Itse välttelen silloin kaupassa käymistä. Kuka aikuinen elää niin, että rahat on lopussa kauan ennen tilipäivää?

MItä sä siinä hämmästelet? Osa elää minimiliksalla kädestä suuhun ja ne toiset kauppareissulaiset on Kelan tai sossun asiakkaita, kenties pieneläkeläisiä. Ja mahdollisesti ihan normaaleita keskituloisiakin, jos olet seurannut bensa/sähkö/ruoanhintauutisia viime aikoina. Että EI HÄMMÄSTYTÄ :D

277/651 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jauhelihaa ja painepesurin.

Vierailija
278/651 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan uuden turbon autoon.

Vierailija
279/651 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko olla ärsyttävämpää sanaa kuin riddari?!

Mitä se tarkoittaa? Ritari?

Vierailija
280/651 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sushia

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä