Millaisia tuotteita sinä yleensä ostat "tilipäivän kunniaksi"?
Mulla meni just 60 € riddarin lankoihin ja toiset 60 € Zalandolle 3 mekkoon :) Yleensä tämäntyyppistä ostan, joku leivos kaupasta tai sipsipussi. Alkoholia en käytä.
Kommentit (651)
Heitän osan rahoista nordnet tilille ja kun sinne on kertynyt 1000€ ostan jonkun firman osakkeita.
Minulle tilipäivä on ihan samanlainen päivä kuin mikä tahansa eli en osta mitään sen kunniaksi.
Mulla on ollut paha tapa ostaa tilipäivän kunniaksi kaikkea suht turhaa. Käyttötavaraa, mutta nekin voisi hankkia fiksummin.
Pitäisi ymmärtää, ettei raha vaan riitä, jossei sopeuta kulutustaan. Mulle se tarkoittaa ysärilaman tasolle palaamista mm. ruokien suhteen, olen syönyt monipuolisesti ja suht terveellisestikin, ja herkkuani on etninen ruoka. Joskus hakenut sushia marketin buffasta tms. tai syönyt arkena lounastarjouksen intialaisessa.
Ottaa koville myöntää, ettei ole varaa edes samaan, kuin nuorena työttömänä. :,)
Vierailija kirjoitti:
En osta mitään ylimääräistä. Kiitos korkojen nousun ja kaikkien tuotteiden hintojen nousun. Kädestä suuhun tässä mennään varmaan muutama vuosi , komehenkinen perhe tulot nettona 4100e/kk.
Mennyt vuosikin tuntuu jo rajulta ja vielä pitäisi jaksaa kaikki tuleva. Tilipäivänä saa laskut just maksettua ja siitä alkaakin seuraavan tilipäivän odottelu. Mieli alkaa olla aika synkkä.
Saatetaan käydä ulkona syömässä, jos tilipäivä sattuu perjantaiksi. Tosin käydään kyllä muutenkin aika usein perjantaisin tuossa meidän lempiravintolassa. Muuten ei ole tapana ostella mitään tilipäivän kunniaksi.
Varmaan lidlin siideri tai pari. Siinäpä sitä kurjan juhlaa sitten onkin.
Vähän kallimpia nameja kissalle 🍬🐈 ja itselle Suklaalehti keksipaketin.
Valmistumisen jälkeisen ekan työpaikan ensimmäisen palkkapäivän kunniaksi tilasin koko perheelle pitsat. Muutoin palkkapäivän ostamisen eivät poikkea muiden päivien ostoksista. Käytännössä palkka kuluu pakolliseen, tarpeeseen ja säästöön.
käyn joko thai-hierojalla tyhjentämässä pussit ja sen jälkeen pubiin juomaan pää täyteen
Hei ystävät, haluan vain suositella teitä hyvälle lainayhtiölle, josta sain 270 000,00 euron lainani heidän sähköpostiinsa, kun etsin Lainaa maksaakseni laskujani ja siirtyäkseni elämässä eteenpäin, sitten ystäväni antoi minulle tämän yrityksen tiedot, jotka sain yhteyttä tällä sähköpostilla: christharmonyloanfund@gmail.com