Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

morsian sanoi: ei tunnu enää kivalta tavata

Vierailija
09.05.2015 |

Tavattiin syksyllä, maaliskuussa virallinen vihkiminen, ja kuukauden päästä kirkkohäät. Ulkomaalainen morsian. Muutin hänen maahansa viikko sitten.

Ei oltu nähty tuon virallisen vihkimisen jälkeen pariin kk ja oli vähän vieraantunut olo. Seuraavina päivinä hän käyttäytyi etäisesti, meni hiljaiseksi usein eikä ottanut kovinkaan läheistä tunnelmaa vaan tuli mulle tosi etäinen olo. Oltiin hänen perheensä kanssa ja kaikki muut ystävällisempiä mulle.

Nyt vuokrasoppari tehtiin yhteisestä kodista ja käytiin ostamassa tavaroita kotiin. Hän ei halua asua eikä olla "lähellä" ennen kirkkohäitä vaan on vanhemmillaan.

Tänään sit tuli puhetta ehkäisystä. Hän kokematon ja sanoi ettei halua lasta 2 vuoteen eikä hormonit oo vaihtoehto. Oon ymmärtänyy että kondomi ei oo ihanteellinen ehkäisy avioliitossa ja tehokin rajallinen käyttö virhe mahdollisuuksien takia ja olin lukenut ovulaation tunnistus menetelmistä ja mainitsin siitä. Hän sanoi järkyttyneenä ettemmekö voi aina käyttää kondomia ja totesin että eihän se ole mikään pomminvarma eikä niin mukava monen naisenkaan mielestä ja maksaa kin, ja sitten hän järkyttyi. Koitin jutella ja tuoda esiin että oon vaan koittanu paljon lukea ja etsiä ja halusin jutella asiasta mutta hän ei puhunut enää. Sanoi lopulta että parempi ettei ikinä harrasteta seksiä. Ja istuttiin hiljaa. Ja kysyin mikä on, ja sanoi että oot varmaan oikeassa, oot hyvä mies mutta hän ei oo samaa mieltä. Ja oli virhe niin nopeasti mennä virallisesti naimisiin. Että on jo 2 kk miettinyt sitä. Että meil näköjään eri mielipiteet kuten nyt nähtiin. Ja piti lähteä kotiin sit. Saatoin ja ei halunnut kävellä lähellä eikä puhua koko matkalla, ettei sano jotain minkä muistaisin. Lähtiessä totes vaan että puhuu myöhemmin mun kanssa ja lähti taakseen katsomatta metroon.

Aika rankan tuntusta. Hän sano että ei tunneta tarpeeks hyvin, ajattelin et kommunikaatio auttaa mut vaikee kommunikoida kun jos sanoo jotain joka häntä ei miellytä niin yhtäkkiä sen sijaan et keskustelisi, alkaa ottaa etäisyyttä että taitaa olla virhe mennä naimisiin kun ollaan eri mieltä jostain alkuun eikä asioita voi ees kehittää yhteisymmärrykseen. Aiemmin erehdyin kertomaan jostain ideasta jonka sain ja silloinkin asia selvitettiin niin että kerto parin viikon päästä miettineensä asiaa ja ettei mun kannata odottaa häntä koko elämää , oli siis jättämässä mua sen sijaan et oltais juteltu.

Nyt oon uudes maassa, parhaani koittanu häntä ja tulevaa perhettä varten tehdä ja myynyt kaiken Omaisuuden suomessa ja täällä ilman oleskelulupaa, tyttö sanoi et vasta kirkkohäiden jälkeen suostuu mulle sitä anomaan. ja en tiedä taaskaan että mitä seuraavaksi tapahtuu. Äsken just oltiin yhdes kotiostoksilla ja väärä keskustelu aihe ja nyt taas kaikki vaakalaudalla.

Kommentit (467)

Vierailija
141/467 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 20:21"]

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 20:10"]

Kiinnostaisi oikeasti tietää miten miespuolinen, uskovainen, yli kolmekymppinen yrittäjä on ylipäänsä eksynyt tänne palstalle avautumaan yhtään mistään, millä Googlen hakusanalla hän tänne päätyi?

[/quote]

Itseäni kiinnostaisi, miksi ei ole Suomesta yrittänyt vaimoa etsiä. Seurakunnissa on huomattavasti enemmän sinkkunaisia kuin -miehiä.

[/quote]

Ehkä seurakunta voisi järjestää myös suomen kielen kursseja niitä tarvitseville ?

Vierailija
142/467 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 07:43"]Sä meet nyt perse edellä puuhun, ap. Teillä täytyy olla se kunnioitus, luottamus ja varmuus ENNEN vihkimistä.

[/quote]
Mutta sekun on se pointti tässä että ollaan jo naimisissa. Mä oon kuules häntä kosinut, ja lainvoimaisen viranomaisen edessä sekä hänen perheensä ja morsiusneidon ja bestmanin edessä vahvistanut ottavani hänet vaimokseni, hänellä jo minun sukunimenikin. Koen ettei mulla tässä muuta vaihtoehtoa ole kuin parhaani yrittää liiton onnellisuuden puolesta. Vaimo taas ei koe edes olevansa mun vaimo..ainakaan joka päivä. Jos mä tästä lähtisin, se olisi sama kuin avioero, jättäisin velvollisuuteni vaikka sitä millä nimellä kutsuisin. Jos ehdotan kirkkohäidrn lykkäämistä, se tehneet hänelle vielä enemmän stressiä kun noloa peruuttaa sukulaisille yms, ja toisaalta joka tapauksessa mun kannalta oon jo naimisissa mutta saan vain huonot puolet kun toinen ei koe olevansa kanssani naimisissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/467 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 07:52"][quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 07:43"]Sä meet nyt perse edellä puuhun, ap. Teillä täytyy olla se kunnioitus, luottamus ja varmuus ENNEN vihkimistä.

[/quote]
Mutta sekun on se pointti tässä että ollaan jo naimisissa. Mä oon kuules häntä kosinut, ja lainvoimaisen viranomaisen edessä sekä hänen perheensä ja morsiusneidon ja bestmanin edessä vahvistanut ottavani hänet vaimokseni, hänellä jo minun sukunimenikin. Koen ettei mulla tässä muuta vaihtoehtoa ole kuin parhaani yrittää liiton onnellisuuden puolesta. Vaimo taas ei koe edes olevansa mun vaimo..ainakaan joka päivä. Jos mä tästä lähtisin, se olisi sama kuin avioero, jättäisin velvollisuuteni vaikka sitä millä nimellä kutsuisin. Jos ehdotan kirkkohäidrn lykkäämistä, se tehneet hänelle vielä enemmän stressiä kun noloa peruuttaa sukulaisille yms, ja toisaalta joka tapauksessa mun kannalta oon jo naimisissa mutta saan vain huonot puolet kun toinen ei koe olevansa kanssani naimisissa.
[/quote]

Unohda koko juttu. Ei se haluu olla sun vaimo kun on poikaystäväkin. Ja ne lapset joiden vuoksi se sulta yrittää saada rahaa. Ilman rahaa et oo mitään.

Vierailija
144/467 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei todellakaan ole avioero, jos teidän siviililiitto tuossa vaiheessa mitätöidään.

Vierailija
145/467 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sen kaiken pitäisi sitten jo olla paremmin, kunnioitus jne..

Vierailija
146/467 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että jos mä tästä lähtisin, niin tietäisin koko loppuikäni etten ansaitsi sitä mitä eniten kaipasin, ettei mun sanani olisi yhtään sen merkittävämpi kuin niiden jotka mun luottamuksen on pettäneet. Että oon sanonut etten ikinä hylkää ja pidän aina huolta niinkuin vain kymmenen mutta söisin sanani, asia joka mun mielestä karmeimpia mitä toiselle voi tehdä.

Vierailija
147/467 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maassa maan tavalla. Taidat elää omassa mikämikä maassa ja muut eivät. Herää pahvi, sitä mitä luulet sinulla olevan, sitä ei ole.

Vierailija
148/467 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 08:00"]Että jos mä tästä lähtisin, niin tietäisin koko loppuikäni etten ansaitsi sitä mitä eniten kaipasin, ettei mun sanani olisi yhtään sen merkittävämpi kuin niiden jotka mun luottamuksen on pettäneet. Että oon sanonut etten ikinä hylkää ja pidän aina huolta niinkuin vain kymmenen mutta söisin sanani, asia joka mun mielestä karmeimpia mitä toiselle voi tehdä.
[/quote]

Höpsis, sut on jo hyvä mies hylätty ja petetty.

Vierailija
149/467 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 08:01"][quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 08:00"]Että jos mä tästä lähtisin, niin tietäisin koko loppuikäni etten ansaitsi sitä mitä eniten kaipasin, ettei mun sanani olisi yhtään sen merkittävämpi kuin niiden jotka mun luottamuksen on pettäneet. Että oon sanonut etten ikinä hylkää ja pidän aina huolta niinkuin vain kymmenen mutta söisin sanani, asia joka mun mielestä karmeimpia mitä toiselle voi tehdä.
[/quote]

[/quote]

Ja toista ei kiinnosta puupennin vertaa sun typerät ihanteet. Joilla ei oo tekemistä elämän kanssa.

Vierailija
150/467 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmm, sun rouvalla ei ole puhtaat jauhot pussissa. Homma haisee. Jos siltä näyttää, niin on.

Vierailija
151/467 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 08:03"][quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 08:01"][quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 08:00"]Että jos mä tästä lähtisin, niin tietäisin koko loppuikäni etten ansaitsi sitä mitä eniten kaipasin, ettei mun sanani olisi yhtään sen merkittävämpi kuin niiden jotka mun luottamuksen on pettäneet. Että oon sanonut etten ikinä hylkää ja pidän aina huolta niinkuin vain kymmenen mutta söisin sanani, asia joka mun mielestä karmeimpia mitä toiselle voi tehdä.
[/quote]

[/quote]

Ja toista ei kiinnosta puupennin vertaa sun typerät ihanteet. Joilla ei oo tekemistä elämän kanssa.
[/quote]

HMM.AP täällä. Eli mun ihanteet on typerät joten ehkä mun sit pitäis mennä itseesi, elämä on liian lyhyt käytettäväksi siten että olettaa sen olevan jotain mitä se ei ole ja ei sen takia voi saada mitä sillä ois annettavaa. Että kyllähän mä oon huomannut että taidan vähän erilailla ajatella monesta jutusta ja ei niin putkeen ihmissuhteet ole menneet.

Joten kyllä kai sit on peiliin katsomisen paikka, jotta ei aina löisi päätään seinään..kun tää jo 3. Tai neljäs kerta kun tapahtuu näin. Alkuun kaikki ihanaa ja sit naiset muuttuu, kylmiksi ja en saa kunnioitusta vaikka kuinka koitan asioita ratkaista

Vierailija
152/467 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso ap tämä dokkari netflixistä.

Surullinen dokumentti siitä kuinka miehet joissa ei välttämättä ole mitään vikaa menee noiden naisten huijaukseen, ensin naiset näyttää onnellisilta ja osa menee jopa naimisiin mutta sitten alkaa rahanpyytely, vastaamattomuus ja muut vaateet.

Vierailija
153/467 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 08:11"][quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 08:03"][quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 08:01"][quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 08:00"]Että jos mä tästä lähtisin, niin tietäisin koko loppuikäni etten ansaitsi sitä mitä eniten kaipasin, ettei mun sanani olisi yhtään sen merkittävämpi kuin niiden jotka mun luottamuksen on pettäneet. Että oon sanonut etten ikinä hylkää ja pidän aina huolta niinkuin vain kymmenen mutta söisin sanani, asia joka mun mielestä karmeimpia mitä toiselle voi tehdä.
[/quote]

[/quote]

[/quote]

HMM.AP täällä. Eli mun ihanteet on typerät joten ehkä mun sit pitäis mennä itseesi, elämä on liian lyhyt käytettäväksi siten että olettaa sen olevan jotain mitä se ei ole ja ei sen takia voi saada mitä sillä ois annettavaa. Että kyllähän mä oon huomannut että taidan vähän erilailla ajatella monesta jutusta ja ei niin putkeen ihmissuhteet ole menneet.

Joten kyllä kai sit on peiliin katsomisen paikka, jotta ei aina löisi päätään seinään..kun tää jo 3. Tai neljäs kerta kun tapahtuu näin. Alkuun kaikki ihanaa ja sit naiset muuttuu, kylmiksi ja en saa kunnioitusta vaikka kuinka koitan asioita ratkaista
[/quote]

Kannattaa lopettaa pään halaaminen seinää ja herätä. Rakastat niin ihannettasi, että et nää elämää ympärilläsi. Vasta sitten kun hyväksyt muut ehdoitta, voit saada jotain. Ehdoitta!

Vierailija
154/467 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainako aina ollut niin, että sun ihanteet on ollut oikein ja ne naiset ovat pettäneet? Ainoa yhteinen tekijä olet ollut sinä ja sun ihanteet. Ei oo toiminut eikä toimi ennen kuin uskallat muuttua ja antaa arvon muillekin ihmisille. Helppo on syytellä muita, oman viallisuuden myöntäminen etenkin uskovaisille on kovin vaikeaa.

Vierailija
155/467 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tähän asti aina sen jälkeen kun se iso loukkaus on tullut, oli sitten pettäminen tai väliaikainen hylkäys jonka oon saanut korjattua ottamalla ison vastuun asioista, antamalla anteeksi ja ymmärtämällä, on aina johtanut vain pitkittyneeseen kärsimykseen ja Samaan lopputulokseen, tytöt vain olleet entistä enemmän pahoillaan että pilasivat kaiken jo aikanaan ja kuinka oon niin kiva ja ansaitsen parempaa. Ikäänkuin kivirekeä väkisin koitan vetää ihanteiden mukaisesti vaikka toinen on vaan hypännyt jo reen painoksi entisestään. Ehkä se on normaalia, ehkä muutkin ihmiset kohtaavat epäkypsiä yksilöitä jotka eivät kunnioita pari suhdetta ja toista ihmisiä, mutta he ymmärtävät nostaa kytkintä. Mä taas koen että oon valintani tehnyt, mua on uhkailtu kotona pienestä hylkäämisellä ja seurustelussa ja se on erittäin paha asia ja sen takia ihanteena ettei kenenkään tarvitsisi kokea että mun välittäminen loppuisi.

Vierailija
156/467 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 00:15"]

Miksi hyväksikäytät kehitysmaan naista? Kai tiedät, että et voi pakottaa häntä seksiin vaikka hän olisikin vaimosi.

[/quote] vaimon kuuluu antautua lihan himoihin ja varsinkin postimyyntivaimon

Vierailija
157/467 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 08:18"]Ja tähän asti aina sen jälkeen kun se iso loukkaus on tullut, oli sitten pettäminen tai väliaikainen hylkäys jonka oon saanut korjattua ottamalla ison vastuun asioista, antamalla anteeksi ja ymmärtämällä, on aina johtanut vain pitkittyneeseen kärsimykseen ja Samaan lopputulokseen, tytöt vain olleet entistä enemmän pahoillaan että pilasivat kaiken jo aikanaan ja kuinka oon niin kiva ja ansaitsen parempaa. Ikäänkuin kivirekeä väkisin koitan vetää ihanteiden mukaisesti vaikka toinen on vaan hypännyt jo reen painoksi entisestään. Ehkä se on normaalia, ehkä muutkin ihmiset kohtaavat epäkypsiä yksilöitä jotka eivät kunnioita pari suhdetta ja toista ihmisiä, mutta he ymmärtävät nostaa kytkintä. Mä taas koen että oon valintani tehnyt, mua on uhkailtu kotona pienestä hylkäämisellä ja seurustelussa ja se on erittäin paha asia ja sen takia ihanteena ettei kenenkään tarvitsisi kokea että mun välittäminen loppuisi.
[/quote]

Olet täydellinen yli-ihminen ha muut niitä epäkypsiä. ❤️♥️

Vierailija
158/467 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 08:18"]Ja tähän asti aina sen jälkeen kun se iso loukkaus on tullut, oli sitten pettäminen tai väliaikainen hylkäys jonka oon saanut korjattua ottamalla ison vastuun asioista, antamalla anteeksi ja ymmärtämällä, on aina johtanut vain pitkittyneeseen kärsimykseen ja Samaan lopputulokseen, tytöt vain olleet entistä enemmän pahoillaan että pilasivat kaiken jo aikanaan ja kuinka oon niin kiva ja ansaitsen parempaa. Ikäänkuin kivirekeä väkisin koitan vetää ihanteiden mukaisesti vaikka toinen on vaan hypännyt jo reen painoksi entisestään. Ehkä se on normaalia, ehkä muutkin ihmiset kohtaavat epäkypsiä yksilöitä jotka eivät kunnioita pari suhdetta ja toista ihmisiä, mutta he ymmärtävät nostaa kytkintä. Mä taas koen että oon valintani tehnyt, mua on uhkailtu kotona pienestä hylkäämisellä ja seurustelussa ja se on erittäin paha asia ja sen takia ihanteena ettei kenenkään tarvitsisi kokea että mun välittäminen loppuisi.
[/quote]

Olet täydellinen yli-ihminen ha muut niitä epäkypsiä. ❤️♥️

Vierailija
159/467 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 08:18"]

Ja tähän asti aina sen jälkeen kun se iso loukkaus on tullut, oli sitten pettäminen tai väliaikainen hylkäys jonka oon saanut korjattua ottamalla ison vastuun asioista, antamalla anteeksi ja ymmärtämällä, on aina johtanut vain pitkittyneeseen kärsimykseen ja Samaan lopputulokseen, tytöt vain olleet entistä enemmän pahoillaan että pilasivat kaiken jo aikanaan ja kuinka oon niin kiva ja ansaitsen parempaa. Ikäänkuin kivirekeä väkisin koitan vetää ihanteiden mukaisesti vaikka toinen on vaan hypännyt jo reen painoksi entisestään. Ehkä se on normaalia, ehkä muutkin ihmiset kohtaavat epäkypsiä yksilöitä jotka eivät kunnioita pari suhdetta ja toista ihmisiä, mutta he ymmärtävät nostaa kytkintä. Mä taas koen että oon valintani tehnyt, mua on uhkailtu kotona pienestä hylkäämisellä ja seurustelussa ja se on erittäin paha asia ja sen takia ihanteena ettei kenenkään tarvitsisi kokea että mun välittäminen loppuisi.

[/quote]

Mutta usko jo etta siella missa sina olet, ei menna rakkaudesta naimisiin vaan rahasta, koska niilla ei yksinkertaisesti ole vaihtoehtoja! Teidan liitto sille naiselle on bisnesdiili ja se ei vittujakaan valita sinun ylevista ihanteista vaan pysyy tyytyvaisena kunhan annat prinsessalle rahaa ja rihkamaa.

Vierailija
160/467 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 08:23"][quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 08:18"]

[/quote]

Mutta usko jo etta siella missa sina olet, ei menna rakkaudesta naimisiin vaan rahasta, koska niilla ei yksinkertaisesti ole vaihtoehtoja! Teidan liitto sille naiselle on bisnesdiili ja se ei vittujakaan valita sinun ylevista ihanteista vaan pysyy tyytyvaisena kunhan annat prinsessalle rahaa ja rihkamaa.
[/quote]

Rikkautta ensin, rakkautta ei ole. Hyvä myyjä kuuntelee ja vastaa kuten toivotaan. Kunnes kauppa on kotona.