Mitä ostit äidillesi?
Kommentit (62)
En ostanut mitään. Soitan jossain vaiheessa ja valehtelen, että lapsi on kuumeessa, emmekä voi tulla. Äiti hakkasi minua toistuvasti, kun olin lapsi.
Lasten sisaruskuva ja kortti. Kuvat tuli juuri sopivasti vähän ennen äitienpv.
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 21:26"][quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 21:22"]Metallinetsimen
[/quote]tää olikin hyvä idea
Mitä ne maksaa? Isälle ehkä 65 v lahjaksi
[/quote]
Niitä on monen hintaisia, tiedä sitten miten eroavat toisistaan, mutta tämä oli halpa 30€ motonetistä, täytyy katsoa kuinka toimii! Siellä oli myös joku melkein 200 euron maksava.
Lahjakortin jalkahoitoon ja ison kimpun ruusuja. Lisäksi tarjoan äitienpäivälounaan kivassa ravintolassa.
En ole ostanut vielä mitään. Kukan ajattelin ostaa. Vien sitten kun olen tervehtynyt tästä flunssasta.
En mitää. Laitan tekstiviestin. Muutti just 100km päähän ja ite oon kipeenä.
Ostin keittiöpyyhkeen jossa ihana runo ja sitten taulun jossa on vauvani kuva :)
Kehystin lasten tekemät piirustukset. Piti itsekin piirtää mutta tulos oli niin jäätävä että hylkäsin ajatuksen ja ostin hyvää suklaata sen sijaan. :P Eli yksinkertaisesti ja pienellä budjetilla lasten piirtävät taulut ja suklaata.
Oon 16-vuotias eikä mulla oo hirveesti rahaa, niin ostettiin siskon kanssa äitille vaan synttärilahja (toukokuun alussa synttärit.) Tänä aamuna onnittelin ja halasin, eiköhän noi pikkusisarusten kortit riitä äitille, ei mun tarvii mitään pahvikorttia vääntää. :D Onnea kaikille äideille! <3
Jalkahoidon. Äiti tulee ensi viikolla meille kylään ja hoitaja tulee sen tänne tekemään.
Helmirannekellon