Mitä ostit äidillesi?
Kommentit (62)
En mitään. Askarreltiin isomman lapsen kanssa kortti, jonka isäni vei perille. Olin ajatellut, että leivon hänelle kakun, kun olimme suunnitelleen menevämme vanhempieni luo huomenna, mutta se sitten peruuntui, kun lapset tuli flunssaan, en viitsi viedä flunssaa lahjaksi.
Uudet lautaset 12hengelle ostin ja kakun leivoin omien lasteni kanssa äidille.
Äiti on ollut haudassa yli 40 vuotta.
Sen perinteisen miniruusun. Lapset teki kortin.
Ostin lahjakortin jalkahoitoon. Lapset antaa keittiöpyyhkeen ja pannunalusen.
Kokoelman erikoisöljyjä (kurpitsansiemenöljyä, avokadoöljyä jne.) ruoanlaittoon. Äitiä (70v) kiinnostaa kokkaaminen ja terveellinen ruokavalio mutta hän ei raaski koskaan ostaa mitään erikoisempaa vaan kokeilun vuoksi.
Avomaakurkuntaimen ja puutarhahansikkaat
Äiti sai shoppailupäivän ja anopille teetimme taulun
Kävin laittamassa haudoille (äiti + kuolleena syntynyt vanhempien esikoinen) kukkia.
Huomenna ostan kukan kun mennään kylään.
En aiokkaan ostaa mitään. Viime vuonna lahjoitin lahjakortin, ja siitä meinasi tulla ongelma, mihin sen tietyssä liikkeessä tuhlaisi, niin ajattelin olla antamatta tänä vuonna yhtään mitään muuta kuin kukkasen.
Inhottaa ylipäätänsä tälläiset ns. pakkopullajuhlimiset. Olen itse myös jo aikuisten lastemme äiti, ja en näe mitään aihetta nostella yhdeksi päiväksi meitä äitejä jotenkin juhlan kohteeksi, aivan naurettavan säälittävää touhua kokolailla, sillä äiti on tärkeä lapsilleen aivan jokaisena päivänä, ei siihen yksi päivä riitä, että lapset muistavat äitiään jollain ruusulla ja pahvisella kortilla onnitteluineen, ja mistä äitiä pitäisi onnitellakaan?
En mitään.
Leivon perinteisellä reseptillä omenastruudelin.
Yhden leikkokukan. Sen vien muualle haudattujen muistomerkille, kun varsinaiselle haudallekaan en huomenna matkan takia pääse.
Lahjakortin jalkahoitoon ja kauniin kukan. Eivät miellyttäneet lahjansaajaa :(
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 22:32"]Lahjakortin jalkahoitoon ja kauniin kukan. Eivät miellyttäneet lahjansaajaa :(
Miksiköhän? Minä olisin iki-onnellinen, jos saisin lahjakortin jalkahoitoon. Hyvää äitienpäivää sinulle!
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 22:40"]
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 22:32"]Lahjakortin jalkahoitoon ja kauniin kukan. Eivät miellyttäneet lahjansaajaa :( Miksiköhän? Minä olisin iki-onnellinen, jos saisin lahjakortin jalkahoitoon. Hyvää äitienpäivää sinulle!
[/quote]
Kiitos samoin Sinulle! Jotkut äidit ovat vaan sellaisia, ettei mikään riitä.....
En mitään. Lähetän kauniita ajatuksia pilvenreunalle.
Sisarusten kanssa ostettiin Marimekon yöpaituli. Varma valinta meilläpäin :)
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:35"]Omien lasten kanssa valittu kukka. Lapset askarteli kylkeen kortit.
[/quote]
Anteeksi painoin vahingossa alapeukkua :-|