Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koska itkit viimeksi - miksi?

Vierailija
07.09.2025 |

Koska itkit viimeksi - miksi? 

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisin olla joku viikko sitten vähän humalassa. Ikävöin tapailumiestä joka ghostas ja vähän koko maailma tuntui epäoikeudenmukaiselta ja pahalta.

Vierailija
2/48 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä itken koronan jälkiseurauksena. Minusta vaan on tullut uskomattoman  herkkä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen hautajaisissa. En surusta, koska en edes tuntenut vainajaa tai omaisia, vaan kuivasilmäisyyden takia. Pitää hakea huomenna silmätippoja.

Olisi naurattanut jos se ei olisi ollut sopimatonta.

Vierailija
4/48 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku 10-15 vuotta sitten varmaankin. En muista.

Vierailija
5/48 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari vuotta sitten isäni hautajaisissa.

Vierailija
6/48 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itkenyt koko päivän ja nyt on helvetin kipeä pää. Syy on perhehelvetti, joka eronkin jälkeen jatkuu kiusana lasten kautta.

Vierailija
7/48 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuonna 2018 kuolemantapauksen takia.

Vierailija
8/48 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi tänään kun mietin lapsieni elämää ja heidän kasvuaan. M42

Vierailija
9/48 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taisin olla joku viikko sitten vähän humalassa. Ikävöin tapailumiestä joka ghostas ja vähän koko maailma tuntui epäoikeudenmukaiselta ja pahalta.

Löydät paremman. Niin mun intuitio sanoo. 

Vierailija
10/48 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reilu viikko sitten perjantaina. En ollut itkenyt pitkään aikaan, joten pakotin itseni itkemään katsomalla musiikkivideon kappaleesta Johnny Cash - Hurt. Toimi hyvin. Ymmärtääkseni itkeminen rauhoittaa ja puhdistaa aivoja, niin sen takia aina välillä itken.

Vierailija
11/48 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään, itkettiin yhdessä vanhan äitini kanssa. Hän haluaisi jo pois, ei halua elää.

Vierailija
12/48 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään, harmittelin huonoa isäsuhdetta ja yksinäisyyttä.

Vierailija
13/48 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana kysymys! En aikoihin, ihme kyllä. Ennen itkin useinkin huolia ja murheita, nyt en muista edes, koska viimeksi. Joskus itkettää vaikka joku surullinen elokuva mutta nyt en ole niitäkään katsonut.

Vierailija
14/48 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään kun katsoin pätkää miten Kazy Catanzano ekana naisena pääsi kaarevan seinän ylös. Oli se vaan uskomatonta. Sen jälkeen on tullut paljon naisia lisää lajin pariin ja seinää päihittämään.

Vierailija
15/48 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo 75v ja olen itkenyt viimeksi vuonna 1972 kun menin vammaisaborttiin. Siihen loppui mun itkut. Mun äitikin totesi tässä yhtenä päivänä että sä et koskaan naura. En siis naura enkä itke. Olen ihan jähmettynyt. Tämä mun elämä oli sitten tässä. On tapahtunut paljon muutakin joista olisi ollut syytä itkeä, mutta en pysty eikä siis itku tule.

Vierailija
16/48 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivitys. Mainitsin äsken itkeneeni viikko sitten katsoessani Hurt musiikkivideota. Päätin juurikin muutama minuutti sitten kokeilla toimiiko se ex tempore ja toimihan se. 

Vierailija
17/48 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissan kuolema 5 v sitten. Kun vielä olin huonossa parisuhteessa, itkin viikoittain. Huomasin voivani paljon paremmin kaikin tavoin, kun kohtasin nykyisen mieheni ja elämä on harmonista ja tasapainoista. Riitelemme välillä reippaasti, mutta siitä huolimatta on vahva perusluottamus toiseen koko ajan, maailma ei romahda ja riidat sovitaan.

Vierailija
18/48 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun Kekkonen kuoli.

19/48 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen tai toissa päivänä kun kuuntelin YouTubesta The Carpentersin kappaleen Merry Christmas Darling. Hauraan laiha Karen Carpenter esiintyy itse videolla.

Vierailija
20/48 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkin viimeksi 19/8 kun pääsin syöpähoidoista sairaalasta kotiin itkin ilosta tällä kertaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi neljä