Olen seurustellut vain linnakundien kanssa. Haluatko kysyä jotain?
Kommentit (34)
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 16:32"]
Mistä päin olet kotoisin?
[/quote]
Suomesta. :)
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 16:36"]
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 16:31"]
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 16:24"]
Mistä johtuu, että vain linnakundien kanssa?
mikä on heissä se yhdistävä tekijä?
[/quote]
En ole mitenkään halunnut linnanjätkiä, mut näin on vain asiat menny. Ehkä se tekijä on se, et ne on tietyllälailla oman tiensä kulkijoita. Lisäks mun mielestä ymmärtävät elämän syvyyttä erilailla. Ja kun itselläkin kovia kokemuksia elämässä niin ajatukset osuu paremmin yhteen kuin jonkun kiiltokuvaelämää eläneen kanssa.
[/quote]
Ohis, mutta elämän syvyys ja pinnallisuus ovat subjektiivisia kokemuksia, joku voi ottaa pienetkin vastoinkäymiset raskaasti ja joku toinen selviää mistä vain olankohautuksella. Kiiltokuvaelämä on harhaa, kaikilla on omat vaikeutensa ja taakkansa kannettavana. Eri asia on se, kuinka niihin suhtautuu ja kuinka asiansa hoitaa.
[/quote]
No, olen tullut hieman erilaiseen näkemykseen.
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 16:37"]
Ootko wt? :/
[/quote]
No itse en pidän kaikkia ihmisiä ihan samanarvoisina. En ymmärrä että ketään haukutaan joksikin roskaksi.
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 16:37"]
Ootko wt? :/
[/quote]
No itse pidän kaikkia ihmisiä ihan samanarvoisina. En ymmärrä että ketään haukutaan joksikin roskaksi.
Seurusteletko tälläkin hetkellä linnakundin kans? Mistä hänet on tuomittu?
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 16:39"]
Mistä löysit heidät?
[/quote]
No jostain ne on aina vaan ilmaantuneet, en oo etsinyt ketään. Tuollahan niitä tallustaa kaduilla ja kujilla.
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 16:45"]
Seurusteletko tälläkin hetkellä linnakundin kans? Mistä hänet on tuomittu?
[/quote]
En seurustele just nyt. Erosin muutama kuukausi sitten. Hällä oli ratteja ja pahoinpitelyjä, mut niistä oli jo aikaa.
Kiitos kaikille kysymyksistä, nyt pitää mennä. :)
Vai syvyyttä, hahhah... Kiiltokuvaelämää... Minä olen ehkä sinun mielestäsi juuri sellainen kiiltokuvaeläjä. Olen kuitenkin nuorena ollut väkivaltaisessa suhteessa, mies pahoinpiteli ja raiskasi minua, kärsin vaikeasta masennuksesta tämän takia ja lopulta Yritin itsemurhaa. Lääkäri sanoi, ettei anna minun enää mennä sen miehen luokse. Hänen ansiostaan paranin ja opiskelin itse myöhemmin lääkäriksi. Nyt minulla on lääkärimies, kaksi lasta, omakotitalo hyvällä alueella ja koira. Ihmiset reagoivat vastoinkäymisiin eri tavalla, mutta en yhtään ihailisi jonkun tappaneen "syvällisyyttä".
Oliko tappajan muna mallia prinssinakki
Monta kertaa olet saanut turpaan poikakavereilta.
Onko tämä ollut tarkoituksella tapahtunut?
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 16:41"]
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 16:36"]
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 16:31"]
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 16:24"]
Mistä johtuu, että vain linnakundien kanssa?
mikä on heissä se yhdistävä tekijä?
[/quote]
En ole mitenkään halunnut linnanjätkiä, mut näin on vain asiat menny. Ehkä se tekijä on se, et ne on tietyllälailla oman tiensä kulkijoita. Lisäks mun mielestä ymmärtävät elämän syvyyttä erilailla. Ja kun itselläkin kovia kokemuksia elämässä niin ajatukset osuu paremmin yhteen kuin jonkun kiiltokuvaelämää eläneen kanssa.
[/quote]
Ohis, mutta elämän syvyys ja pinnallisuus ovat subjektiivisia kokemuksia, joku voi ottaa pienetkin vastoinkäymiset raskaasti ja joku toinen selviää mistä vain olankohautuksella. Kiiltokuvaelämä on harhaa, kaikilla on omat vaikeutensa ja taakkansa kannettavana. Eri asia on se, kuinka niihin suhtautuu ja kuinka asiansa hoitaa.
[/quote]
No, olen tullut hieman erilaiseen näkemykseen.
[/quote]
Miksi? Oletko tosissasi sitä mieltä, että elämän ymmärtämiseen ja empaattiseen katsantotapaan tarvitaan lain rikkomista, väkivaltaa ja päihteitä? Eihän meistä kukaan täydellinen ole, mutta raja täytyy vetää johonkin. Joidenkin lähtökohdat tietysti ovat otollisemmat vankilakierteeseen, mutta yhtä lailla "kiiltokuvaihmiset" tekevät rötöksiä kuin alkoholistivanhempien lapset kasvavat kunniallisiksi.
Loppupeleissä jokainen on vastuussa itsestään, eikä elämän synkkien puolien kokeminen tarkoita oitis syvällisyyttä. Kuulostaa siltä, että väheksyisit "nuhteetonta" elämää viettäneiden kykyä ajatella ja kokea syvällisesti, mitä ihmettelen. Maapallolla ei ole yhtäkään ihmistä jonka elämä olisi ruusuilla tanssimista ja useat kokevat paljon kovia, siltikään kostamatta sitä maailmalle ja muille ihmisille.
Mistä löysit heidät?