Olen seurustellut vain linnakundien kanssa. Haluatko kysyä jotain?
Kommentit (34)
Tunnistaako linnakundin kaulatatuoinnista?
Oletko akateeminen kaksoismaisteri?
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 16:19"]
mistä heidät on tuomittu?
[/quote]
No aika erilaisia juttuja ollut. Huumerikoksia, näpistyksiä, pahoinpitelyjä ja yhellä tappo.
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 16:20"]
Tunnistaako linnakundin kaulatatuoinnista?
[/quote]
Ei näillä ainakaan kellään oo ollu.
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 16:20"]
Oletko akateeminen kaksoismaisteri?
[/quote]
En ole :)
Pidätkö enemmän keitetyistä perunoista vai perunamuusista?
Mistä johtuu, että vain linnakundien kanssa?
mikä on heissä se yhdistävä tekijä?
EI KIINNOSTA EDELLEENKÄÄN. Mikä helvetti siinä on että jatkucvasti tulee näitä kysyttävääkysyttävääkysyttävää???¿¿¿¿¿??¿¿¿-paskaketjuja. shut the fuck up!
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 16:24"]
Pidätkö enemmän keitetyistä perunoista vai perunamuusista?
[/quote]
Riippuu minkä kanssa, mut perunat on aina hyviä.
Ei mulla kysyttävää, mutta ei mee hyvin sullakaan.
oletko koskaan tuntenut oloasi heidän kanssaan turvattomaksi?
Jos musiikkikappaleet olisivat paikkoja, missä biisissä haluaisit elää?
[/quote]
En ole mitenkään halunnut linnanjätkiä, mut näin on vain asiat menny. Ehkä se tekijä on se, et ne on tietyllälailla oman tiensä kulkijoita. Lisäks mun mielestä ymmärtävät elämän syvyyttä erilailla. Ja kun itselläkin kovia kokemuksia elämässä niin ajatukset osuu paremmin yhteen kuin jonkun kiiltokuvaelämää eläneen kanssa.
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 16:30"]
oletko koskaan tuntenut oloasi heidän kanssaan turvattomaksi?
[/quote]
Ainoastaan yhden tyypin kans, mut sen kanssa en ollut kauaa. En halua pelätä omassa kodissani.
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 16:31"]
[/quote]
En ole mitenkään halunnut linnanjätkiä, mut näin on vain asiat menny. Ehkä se tekijä on se, et ne on tietyllälailla oman tiensä kulkijoita. Lisäks mun mielestä ymmärtävät elämän syvyyttä erilailla. Ja kun itselläkin kovia kokemuksia elämässä niin ajatukset osuu paremmin yhteen kuin jonkun kiiltokuvaelämää eläneen kanssa.
[/quote]
Ohis, mutta elämän syvyys ja pinnallisuus ovat subjektiivisia kokemuksia, joku voi ottaa pienetkin vastoinkäymiset raskaasti ja joku toinen selviää mistä vain olankohautuksella. Kiiltokuvaelämä on harhaa, kaikilla on omat vaikeutensa ja taakkansa kannettavana. Eri asia on se, kuinka niihin suhtautuu ja kuinka asiansa hoitaa.
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 16:31"]
Jos musiikkikappaleet olisivat paikkoja, missä biisissä haluaisit elää?
[/quote]
En mä haluu elää biisissä...
Sama juttu itselläni.Kysyttävää ei kyllä ole mutta olen kyllä jtn oppinut ja oli aika työ päästä moisista eroon.Nyt ymmärrän itsekin elämän syvyyttä hiukan paremmin normaalilta kantilta kun silloin aikoinaan näiden kanssa seurustellessa :) Syvyyttä kyll löyty mutta heillä se todella on jtn normaalista poikkeavaa.onneksi tämän tajusin.Nyt työssä käyvä normaali päihteetön mies ja lapset.Eipä olisi tätä tasapainoa linnakundin kanssa saanut vaikka kovasti joskus toivoinkin moista
mistä heidät on tuomittu?