Käytin nuorena ukkomiehiä "hyväksi"
Eilen illanistujaisissa kaverin kanssa muisteltiin villiä nuoruuttamme. Tuntuu vieläkin käsittämättömältä kuinka HELPPOA oli iskeä naimisissa olevia miehiä! 16-24-vuotiaana lähes kaikki suhteeni oli reilusti minua vanhempien ukkomiesten kanssa, heitä kun oli mukava pistää maksamaan mm. matkoja ja illallisia, mutta heistä pääsi myös sukkelasti eroon kun kohde vaihtui tai kiinnostus lopahti.
Käytittekö te muut ukkomiehiä hyväksi nuorena?
Kommentit (91)
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 17:40"]
Hyvä ap. Oikea asenne. Naurettava ajatus, että ne olisi ne miehet aina jotka käyttäisivät naisia hyväksi. Höpönlöpön. Kun kumpikin hyötyy, niin sehän on vaan positiivista.
[/quote]
Mitenkäs se vaimo ja lapset?
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 18:35"][quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 18:32"]
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 18:01"][quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 17:56"] Ap:n tarina herättää ristiriitaisia fiiliksiä. Toisaalta ymmärrän hänen intonsa siitä, että sai lahjoja, matkoja yms etuja helpolla ja vastineeksi vietti aikaa näiden miesten kanssa. Kuitenkin herää ajatus siitä, että ap on toiminnallaan asettanut itsensä kaupaksi. Se on vähän surullista. Vaikka edut olisivat suuret, en voisi asettaa itseäni kaupankäynnin välineeksi kuten ap. Saatu etu ei sitä muuta, jos todellista kiinnostusta ei ole. Kyse ei ole siitä onko edut kivoja vai ei, kyse on periaatteesta, ettei itseä aseteta kaupaksi. [/quote] En asettanut itseäni kaupaksi. Minä deittailin ja tapailin noita miehiä ihan normaalisti. Vai olenko mielestäsi kauppatavaraa kun mieheni ostaa minulle esimerkiksi lahjan? -ap [/quote] Olisitko deittaillut näitä miehiä jos he eivät olisi ostaneet sinulle lahjoja ja matkoja?
[/quote]
Tietenkin. Kuten aiemmin kirjoitin, pidin (ja pidän edelleen) seksistä hurjan paljon, mutta en halunnut mitään vakavaa suhdetta. :)
-ap
[/quote]
Kyllä tämä ap:n tarina on perseestä! Ensin tänne tullaan kertomaan, kuinka miehiä käytettiin hyväksi ostattamalla heillä lahjoja yms. Sitten ollaan itse kuitenkin innoissaan vain vanhojen ukkojen kullista. Hämmentävää ap. Halusitko munaa vai lahjoja? Vai oliko kyse vain saadusta huomiosta, jota tälläkin tarinalla haet?
Toivottavasti ap:n tulevat kumppanit saavat kunnon kyytiä lukemattomilta teinihoroilta. :)
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 17:41"]
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 17:39"]
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 17:35"]
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 17:34"]
Sanon vain, että oman tyttäreni kasvatan kyllä voimakkaammaksi ja itseään sen verran arvostavaksi, ettei hän koskaan tule toimimaan kuten ap.
[/quote]
Mikä toiminnassani sinun mielestäsi laski itseni arvostusta?
-ap
[/quote]
Olisiko seksin vastikkeita vastaan vahitaminen, eli prostituutio?
[/quote]
Juuri aiemmin kerroin että näissä suhteissa oli paljon muutakin kuin seksiä. Ikinä en miehiltä mitään pyytänyt, moni vain halusi viedä minut esimerkiksi kylpylään tai etelään, tai ostaa minulle asioita. :)
-ap
[/quote]
älä viitsi, ihan kun olisit lähtenyt näihin keikkoihin ilman sitä vastiketta. Se, että et sitä pyytänyt ääneen on heikko argumentti. Kaikkea ei aina tarvitse sanoa ääneen. Vai hyväksytkö raiskaajan puluostuksesi, että uhri ei shokiltaan koskaan sanonut ei? Et tietenkään, ei pidäkään...eikö niin?
Hyi, minulle tulisi ainakin älyttömän paha olo tuollaisesta. Minulla oli joskus yhden illan juttu ja se sai olon tuntumaan todella tyhjältä. Ei enää ikinä uudestaan. Mutta, jos se ei haavoita sisintä mitenkään niin mikäs siinä! Vähän sälittää vaan miesten vaimot, toivottavasti kerroit vaimoille jälkikäteen?
Hyväksi? Jos kummatkin ovat hyötyneet jotenkin niin ei siinä kumpikaan oo toista hyväks käyttänyt.
Jos olisi tilanne, jossa olisi valittava kumppani kahdesta vaihtoehdosta (pakko valita):
1. Nainen joka on menneisyydessään työskennellyt prostituoituna
2. Ap:n kaltainen nainen, joka on elänyt ukkomiesten sponsoroitavana
Valitsisin vaihtoehdon 1.,jossa henkilö on ollut rehellinen moraalisen valintansa suhteen, eikä yritä peitää sitä sanahelinään.
Gallup palstalaisille: pakkovalinta näiden kahden välillä (tyhjää ääntä ei ole)
Valitsen vaihtoehdon 1. = Yläpeukku
Valitsen vaihtoehdon 2.= Alapeukku
Itseäni ällöttää tuollainen ajatus. Pari vuotta sitten kämppikseni teki tuollaista ja yritti saada minutkin siihen mukaan, onneksi en lähtenyt. Tällä kämppikselläni ei kyllä muutenkaan ollut kaikki muumit ihan laaksossa, oltiin siis tällöin 17-18-vuotiaita.
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 16:10"]
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 15:53"]Juopottelin baarissa niiden rahoilla mutta en ikinä koskenutkaan. Häivyin kun mies meni vessaan tms [/quote] Näin. Kauniit kasvot ja lyhyehkö hame, ilmaiset kännit ei koskaan jääneet saamatta :)
[/quote]
Itse jotenkin näen noiden ilmaisviinojen kärttäjien läpi kun baarissa lähestyvät. Tyhjin käsin jäävät. Jos maksan palveluista, niin sitten suoralla rahalla ja niin, että peli on molemmille osapuolille selvä.
M32
Kuules tyttö, nuo ukot käyttivät sinua hyväksi. Säälittää sisimmästään rikkinäiset ihmiset, toivottavasti löydät oikean onnen elämääsi.
Juopottelin baarissa niiden rahoilla mutta en ikinä koskenutkaan. Häivyin kun mies meni vessaan tms
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 15:52"]
Kuules tyttö, nuo ukot käyttivät sinua hyväksi. Säälittää sisimmästään rikkinäiset ihmiset, toivottavasti löydät oikean onnen elämääsi.
[/quote]
Olen nyt jo yli kolmekymppinen ja vakaasti naimisissa, en siis mikään tyttö enää. :) Ja ei, miehet eivät käyttäneet minua hyväkseen, vaan asia oli täsmälleen toisin päin.
Voi AP. Tässä tulee totuus; ne ukkomiehet ovat maksaneet känniristelilyt ja hotelllihuoneen, kun ovat saaneet hoikkaa, ja erittäin nuorta, tiukkaa pillua, eikä mitään alkoholi/huumeriippuvaista lorttopillusta prostitoitua, jonka paikat on kuin lentokonehalli.
Se on ollut win-win tilanne, lukuunottamatta että miehet ovat kyllä tienneet mitä ovat tehneet, sinä olet vain luullut höynäyttäväsi miehiä raottamaan kukkaronnyörejään...
Harvapa sitä kehtaa hyväksikäytöllä ylpeillä :/
On sitä minuakin "sponsoroinut" monet vanhat ukkomiehet ;)
Terkuin nuori ja tiukka homopoika
Voi kyllä!! On kyllä uskomatonta että 95% varatuista miehistä lähtee seikkailulle nuoren naisen kanssa jos siihen on mahdollisuus.
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 18:01"][quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 17:56"]
Ap:n tarina herättää ristiriitaisia fiiliksiä. Toisaalta ymmärrän hänen intonsa siitä, että sai lahjoja, matkoja yms etuja helpolla ja vastineeksi vietti aikaa näiden miesten kanssa. Kuitenkin herää ajatus siitä, että ap on toiminnallaan asettanut itsensä kaupaksi. Se on vähän surullista. Vaikka edut olisivat suuret, en voisi asettaa itseäni kaupankäynnin välineeksi kuten ap. Saatu etu ei sitä muuta, jos todellista kiinnostusta ei ole. Kyse ei ole siitä onko edut kivoja vai ei, kyse on periaatteesta, ettei itseä aseteta kaupaksi.
[/quote]
En asettanut itseäni kaupaksi. Minä deittailin ja tapailin noita miehiä ihan normaalisti. Vai olenko mielestäsi kauppatavaraa kun mieheni ostaa minulle esimerkiksi lahjan?
-ap
[/quote]
Erikoista, että asetat nämä muut miehet ja nykyisen puolisosi samaan kontekstiin.
Tarinasi mukaan olit näiden muiden miesten kanssa etujen vuoksi ja oletettavasti olet miehesi kanssa, koska sinulla on tunteita häntä kohtaan. Jos miehesi ostaa sinulle lahjan osoittaakseen tunteitaan, niin ei sitä voi verrata siihen, että toinen mies antoi lahjoja, jotta pysyit hänen seurassaan. Tuskin miehesi lahjat ovat tänä päivänä mikään edellytys teidän yhdessä pysymiseen. Toisin oli ennen ja sehän aloituksen mukaan sinua huvitti;)