Miksi naiset ja miehet eivät käytä hattuja?
Voi että olisi kaunis näky kun miehillä olisi silinterihattu ja puku päällä ja naisilla leveälierinen kukkahattu ja kaunis mekko päällä.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikkaisin, että silinteriä ei käytetä kuin juhlapukeutumisessa.
Jep, tohtorismiehen (väitelleen) merkki
Ei ole. Tohtorin hattu on eri asia kuin silinteri. Yli puolet valmistuneista tohtoreista on naisia.
Vierailija kirjoitti:
Miksi naiset ja miehet eivät käytä hattuja kun naiset ja miehet KÄYTTÄÄ hattuja. Hattu se on pipokin.
No ei ole. On siitä käyty sotakin, hatut vastaan myssyt.
No, mitäs kun herrat nykyään siirtyvät paikasta toiseen autolla. Mitä ituu on hankki joku huopahattu ihan vaan sitä varten, että kävelee muutaman askelen ovelta autolle ja päinvastoin.
Hattu otetaan sisätiloissa päästä pois, herrojen kyseessä ollen.
Naisilla toki onkin hattuja, hienoilla rouvilla, turkishattuja, pillerirasioita, lierihattuja... Ei ne hienot rouvat myssy päässä kulje...
On vaikea löytää käytännöllistä ja sievää hattua joka kestää käyttöä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Tohtorin hattu on eri asia kuin silinteri. Yli puolet valmistuneista tohtoreista on naisia.
Tohtorinhattuhan on hatuista varmaan turhin. Suurimmaksi osaksi sitä vain kanniskellaan pöydältä toiselle, kun päässä sitä saa pitää niin harvoin.
Itse tutkintoa vastaan minulla ei ole mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tohtorinhattuhan on hatuista varmaan turhin. Suurimmaksi osaksi sitä vain kanniskellaan pöydältä toiselle, kun päässä sitä saa pitää niin harvoin.
Itse tutkintoa vastaan minulla ei ole mitään.
Ongelmahan on siinä ettei ihmiset tunne hattuetikettiä https://vuodenmies.com/hattuetiketti/ googlesta onneksi löytyy kattavaa tietoutta
Onkohan silinterihattu käytännöllinen helteellä? Tuskin ainakaan tuulessa tai pakkasessa.