Vain Elämää 2022 Official
Seiska aloitti jo paljastuksilla uudesta kaudesta:
Meiju Suvas, Tommi Läntinen, Pete Parkkonen, Jyrki69, Yona, Redrama, Erika Vikman ja Mikko Alatalo
Mitäs mieltä olette?
Odotan kovasti Yonaa, mutta muut vaikuttavat aika yhdentekeviltä itselleni. Erikalla on tosin ihan hyvä ääni ja Petellä kai myös.
Kommentit (4176)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Vain elämää -ohjelmassa joskus tullut oikea pari? Ohjelma tehdään kai viikossa eli tappotahtia, siinä ei paljon ehdi suhteita luomaan.
Ei tiedossa ainakaan ole... Joskus pohdin, että olisko Laura Närhi ja P. Hanhiniemi mätsänneet kuvauksissa, mutta ilmeisesti ei. Ja Mariskalla ja Ylpöllähän bondas vissiin melko hyvin, mutta tais olla ainakin jälkimmäinne varattu.
Liittyikö Ylppöä, Ylpön vaimoa ja syntymätöntä lasta vainonnut nainen jotenkin tuohon Mariska-tapaukseen? Fani kilahti, kun Ylppö ei ruvennutkaan suhteeseen Mariskan kanssa?
Näistä Vain elämää laulajista mä oon nähnyt livenä Pete Parkkosen, Redraman, Yonan, Erika Vikmanin ja Jyrki69:n bändineen.
Yleensä mä oon nähnyt Vain elämää ohjelmassa olleita vasta ohjelman jälkeen livenä, mutta tällä kertaa mä oon nähnyt suurimman osan aikaisemmin.
Vierailija kirjoitti:
No eiköhän me tiedetä sanomattakin, kenestä Jyrki puhuu. 😉 Ihana juttu, että hänkin on vihdoin taas löytänyt rakkauden elämäänsä. 🥰
Välttelevät ainakin yhteisotoksia, jos Erikaan viittaat. Enemmän voisi melkein veikata Yonaa. Katselin vaan noita viime päivien instalivejä....
Olisikin aikamoinen vedätys kaikkine käsisuuteloimisiin ym. juttuihin Erikan suhteen.
Mutta kyllähän se kuitenkin Erika on.
Vierailija kirjoitti:
Olisikin aikamoinen vedätys kaikkine käsisuuteloimisiin ym. juttuihin Erikan suhteen.
Mutta kyllähän se kuitenkin Erika on.
Olis kyllä niin eri paria, että morjens.
Pakkohan se on Erika. Onkohan heidän suhde alkanut jo ennen vain elämään kuvauksia? Käsisuudelmathan tuli siellä ihan alkuun, sopi kyllä sen biisin perään, olis se sitten esitetty kelle vaan.
Vierailija kirjoitti:
Miten voi 29v, Erika näyttää 40 vuotiaalle? Liika meikki?
No todellakin on liikaa meikkiä (Raili Hulkkosen käsialaa), mutta vaikeeta se on ketään muutakaan tunnistaa, että onko 30 vai 40vee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eiköhän me tiedetä sanomattakin, kenestä Jyrki puhuu. 😉 Ihana juttu, että hänkin on vihdoin taas löytänyt rakkauden elämäänsä. 🥰
Välttelevät ainakin yhteisotoksia, jos Erikaan viittaat. Enemmän voisi melkein veikata Yonaa. Katselin vaan noita viime päivien instalivejä....
Lerin avioliitto on päättymässä, sattumaako?
Vierailija kirjoitti:
Voisiko tuon ulkonäön arvostelemisen lopettaa?
Ei sille mahda mitään, jos jonain päivänä rupsahtaa. Hyväksyisitte ihmiset sellaisinaan kuin ovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin tällä viittaat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No todellakin on liikaa meikkiä (Raili Hulkkosen käsialaa), mutta vaikeeta se on ketään muutakaan tunnistaa, että onko 30 vai 40vee.
Erika on musta oikein kaunis. Isot ihanat silmät ja kauniit huulet. Ja hyvä vartalo, jota uskaltaa esitellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sille mahda mitään, jos jonain päivänä rupsahtaa. Hyväksyisitte ihmiset sellaisinaan kuin ovat.
Tähän piti kommentoida, että Erika ei kyllä mun mielestä ole laisinkaan rupsahtanut, vaan on oikein kaunis. Isot ihanat silmät ja kauniit huulet. Ja hyvä vartalo, jota uskaltaa ja kehtaa esitellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta kyllähän se kuitenkin Erika on.Olis kyllä niin eri paria, että morjens.
Pakkohan se on Erika. Onkohan heidän suhde alkanut jo ennen vain elämään kuvauksia? Käsisuudelmathan tuli siellä ihan alkuun, sopi kyllä sen biisin perään, olis se sitten esitetty kelle vaan.
Kyllä se oli molemminpuolista ihastusta ensisilmäyksellä.
Terv. Eräs paikalla ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin tällä viittaat?
Jos nyt jonkun parin tuosta ohjelmasta haluat puoliväkisin tälle kuusysille löytää niin muistutan että lerikin on kandidaatti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sille mahda mitään, jos jonain päivänä rupsahtaa. Hyväksyisitte ihmiset sellaisinaan kuin ovat.Tähän piti kommentoida, että Erika ei kyllä mun mielestä ole laisinkaan rupsahtanut, vaan on oikein kaunis. Isot ihanat silmät ja kauniit huulet. Ja hyvä vartalo, jota uskaltaa ja kehtaa esitellä.
Eikös Erika puhunut ohjelmassa ulkonäköpaineista ja sitä, kun on alkanut nopeampaa vanheta? Puhui jopa viinin vaikutuksesta kehoon.
Korjatkaa jos muistan nyt väärin.
Ei Erika munkaan silmään näytä pahalta ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan Erika vilkaissut taakse peiliin esiintymisasussaan? Ei hyvältä näytä.
Eikö mene kovakalloisille perille, että Erikan esiintymisminä on tarkoin harkittu. Joten aivan varmasti on vilkaissut.
Erika toteaa Anna -lehden haastattelussa mm että esiintyjäminäni on räikeä, sarjakuvamainen hahmo.
Kun luin tuon mulle tuli ahaa- elämys. Sehän se yhdistää juuri Jyrkiin, joka on sarjakuvafani ja itsekin harrastanut sarjakuvien piirtämistä. Ainakin Jyrkille asia on päivänselvä ja hän erottaa Erikan oman persoonan esittämästään hahmosta. Luulisi tervejärkisten myös erottavan.
Lenitakin on tsempannut Erikaa jatkamaan valitsemallaan tiellä. Lukekaa koko juttu:
https://anna.fi/ihmiset-ja-suhteet/julkkikset/erika-vikman-teki-elamanm…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sille mahda mitään, jos jonain päivänä rupsahtaa. Hyväksyisitte ihmiset sellaisinaan kuin ovat.Tähän piti kommentoida, että Erika ei kyllä mun mielestä ole laisinkaan rupsahtanut, vaan on oikein kaunis. Isot ihanat silmät ja kauniit huulet. Ja hyvä vartalo, jota uskaltaa ja kehtaa esitellä.
Eikös Erika puhunut ohjelmassa ulkonäköpaineista ja sitä, kun on alkanut nopeampaa vanheta? Puhui jopa viinin vaikutuksesta kehoon.
Korjatkaa jos muistan nyt väärin.
Ei Erika munkaan silmään näytä pahalta ollenkaan.
Tätä mä en muista, mutta sen muistan että puhui kokoajan Dannysta.
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/46d80db8-7876-4be2-bc28-914ce22…
Huomisessa jaksossa Erikan hiukset on tosi nätisti, kun on tollein auki ja kiharrettu. 👍
https://img.ilcdn.fi/e187YPmvpQnbTDIQouQQ6RsrEDA=/full-fit-in/612x0/img…
No olis kyllä aikamoinen pakkaus, jos siviilissäkin olis tämmönen. Mutta taitaa kaikki paukut mennä vaan lavalle ja arkiminä olla vähän tylsempi versio:
Sinussa on samaa henkeä kuin minussa. Seksuaalisuus on lavalla läsnä. Sinä herätät ihmisissä fantasioita, Erika sanoo Peten nyökytellessä vieressä.
Tunnelma on eroottisesti latautunut ensitahdeista lähtien, mutta kokonaan uuden vaihteen silmään se saa, kun Erika osoittaa kesken esityksen sanansa suoraan Petelle.
Pete Parkkonen, sinä näytät todella hyvältä tänään. Sinä näytät todella aistikkaalta, Erika huokaisee mikkiin ja jatkaa karhealla äänellä:
Voisimmeko me nähdä tänään vielä vähän myöhemmin? Voisitko täyttää minun unelmani?
Laulun Erika päättää lipomalla kielellä etuhampaitaan ja saa sitten huimat suosionosoitukset. Häntä kuvaillaan tuoreeltaan käärmeenlumoojaksi ja kuumaksi.Pure mua-kappaleesta tunnettuMeiju Suvaspuolestaan tarttuu Erikaa käteen.
Meiju puri! Erika kertoo muille, mitä iskelmätähti leikkisästi tekee.
Myös Erika itse on juuri laulanut sormen puremisesta.
Tommi Läntisenmielestä Erikan esitys on mennyt juuri oikeisiin paikkoihin, ja Pete on samaa mieltä.
Minua alkoi punastuttamaan, Pete tunnustaa.
Älä nyt enempää! Älä kiusaa! hän kuvailee tuntemuksiaan esityksen aikana.
Erikasta tuntuu, että siinä tapauksessa hän on onnistunut.
Hyvä, meni kiusallisuuden rajoille, hän toteaa tyytyväisenä.
Ei tiedossa ainakaan ole... Joskus pohdin, että olisko Laura Närhi ja P. Hanhiniemi mätsänneet kuvauksissa, mutta ilmeisesti ei. Ja Mariskalla ja Ylpöllähän bondas vissiin melko hyvin, mutta tais olla ainakin jälkimmäinne varattu.