Vain Elämää 2022 Official
Seiska aloitti jo paljastuksilla uudesta kaudesta:
Meiju Suvas, Tommi Läntinen, Pete Parkkonen, Jyrki69, Yona, Redrama, Erika Vikman ja Mikko Alatalo
Mitäs mieltä olette?
Odotan kovasti Yonaa, mutta muut vaikuttavat aika yhdentekeviltä itselleni. Erikalla on tosin ihan hyvä ääni ja Petellä kai myös.
Kommentit (4176)
En tiedä onko ketjussa aiemmin puhuttu asiasta, mutta Yonahan osallistui yhtenä vuonna tangomarkkinoille ja tuli toiseksi. Olisi kiinnostavaa jos joku tekisi tangoversion Yonan päivänä.
Versioikohan Redi tämän Yonan päivänä?
Minkä takia Erika Vikman saa omia drag-kulttuuria noin näkyvästi, vaikka on (luultavasti) biologinen nainen?
Vierailija kirjoitti:
En tiedä onko ketjussa aiemmin puhuttu asiasta, mutta Yonahan osallistui yhtenä vuonna tangomarkkinoille ja tuli toiseksi. Olisi kiinnostavaa jos joku tekisi tangoversion Yonan päivänä.
Erika voisi kiekaista discotangon tai Jyrki hevitangon👍
Vierailija kirjoitti:
Minkä takia Erika Vikman saa omia drag-kulttuuria noin näkyvästi, vaikka on (luultavasti) biologinen nainen?
Mikäs laki sen kieltää?
Jos Erikaa huvittaa tehdä noin...niin siitä vaan.
Miten se sua noin kovasti askarruttaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäs laki sen kieltää?
Miten se sua noin kovasti askarruttaa?
Aika ikävä ihminen sitten, kun tuolla tavalla omii toisille tärkeää kulttuuria. Seuraavaksi eukko varmaan pukeutuu saamenpukuun mauttomasti ja larppaa saamelaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäs laki sen kieltää?
Miten se sua noin kovasti askarruttaa?Aika ikävä ihminen sitten, kun tuolla tavalla omii toisille tärkeää kulttuuria. Seuraavaksi eukko varmaan pukeutuu saamenpukuun mauttomasti ja larppaa saamelaista.
Lässynlässynlää sulle
Tää on upee, Yonan ääni ja tulkinta:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erika voisi kiekaista discotangon tai Jyrki hevitangon👍
Joo tai myös Meiju voisi kiskaista kunnon tulisen puumatangon!
Kukahan saa Jyrkin kyyneliin? Pyyhki silmiään ja totesi, että nyt tuli ensimmäiset kyyneleet.
Näin jossain nelosen mainoksien jälkeen pikku pätkän ohjelmasta.
Töissä soi Suomi pop radiokanava ja aamulla sillä kanavalla puhuttiin Vain elämää ohjelmasta. En muista mitä kaikkea siinä puhuttiin, mutta yksi niistä juontajista nosti Redraman kappaleen, jota ei kuultu Vain elämää ohjelmassa. Sen kappaleen nimi on Music.
Kävin just äsken kuuntelee sen youtubesta ja ai jumpe mitkä nostalgia pärinät sain siitä biisistä.
Ihan tuttu kappalehan se onkin mulle, mutta mä oon vain sen unohtanut. Silloin kun siitä kappaleesta tuli hitti niin ai että, kun siitä tuli yksi mun lemppari kappaleistani. Mä en voi käsittää miten mä oon voinut unohtaa yhden mun suosikeistani.
Kiitokset muuten hänelle, joka mainitsi sen biisin Suomi popilla, sillä muuten en olisi saanut sitä mieleeni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäs laki sen kieltää?
Miten se sua noin kovasti askarruttaa?Aika ikävä ihminen sitten, kun tuolla tavalla omii toisille tärkeää kulttuuria. Seuraavaksi eukko varmaan pukeutuu saamenpukuun mauttomasti ja larppaa saamelaista.
Se jakso sain ainaskin itselleni sellaisen käsityksen, että Erikan suuntautuminen on miehiin ja naisiin. Eli saahan hän edustaa sitä mihin kuuluu ja vaikka ei kuuluisikaan niin itse avoin mielisyyskin on sateenkaari tapahtumaa tukeva.
Erika on painottanut, että ihastuu/rakastuu ihmiseen.
Eikös seuraavaksi ole Pete Parkkosen päivä?
Näin se taisi olla, jos muistan oikein.
Mun näkemykset Petestä ovat ei niin selvät.
Mä muistan, että hän Idolsissa rokkasi, tehnyt on niin perus suomalaista musiikkia kuin vaan voi olla, Vain elämäässä tarttunut soul tyylilajiin.
Miehestä on siis selvästi moneen, mutta tollaisella tyylillä hänestä ei saa paljon mitään irti.
Kerran oon nähnyt hänen livenä esiintyneen.
Se oli vieläpä kauppakeskuksessa ja lauloi istualteen ja paljasjalkaisena. Erikoinen tyyppi ja ihan hyvällä sanon.
Seurusteleeko Jyrki ja Erika? Aika matalaa profiilia pitävät? Ehkä eivät ole koskaan yhdessä olleetkaan aika vähän on seiska onnistunut juttuja kaivamaan, jos ovat yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Seurusteleeko Jyrki ja Erika? Aika matalaa profiilia pitävät? Ehkä eivät ole koskaan yhdessä olleetkaan aika vähän on seiska onnistunut juttuja kaivamaan, jos ovat yhdessä.
Yhdessä ovat, mutta nyt mennään vanhalla viisaudella "kell' onni on, se onnen kätkeköön".
👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhdessä ovat, mutta nyt mennään vanhalla viisaudella "kell' onni on, se onnen kätkeköön".
👍
Näinköhän? Toivottavasti kumpikin on onnellinen ja tosissaan.
Vierailija kirjoitti:
Jep, luulis et Seiskan Hörkkö olis taltioitunut ne joskus jossain, jos yhdessä olisivat.
Siis eikö kukaan oo sanonut mitään siitä Yonan Valo-biisistä? Minusta se oli järkky. Voi olla et on muuten hyvä laulaja ja ties mitä, mutta sitä biisiä en toivo enää uudelleen kuulevani missään kiitos.
No tämä! Ja Kwanin biisien sanoituksissakin oli jotain sanomaa ja järkeä. Harmi etteivät jatkaneet pidempään.