Vain Elämää 2022 Official
Seiska aloitti jo paljastuksilla uudesta kaudesta:
Meiju Suvas, Tommi Läntinen, Pete Parkkonen, Jyrki69, Yona, Redrama, Erika Vikman ja Mikko Alatalo
Mitäs mieltä olette?
Odotan kovasti Yonaa, mutta muut vaikuttavat aika yhdentekeviltä itselleni. Erikalla on tosin ihan hyvä ääni ja Petellä kai myös.
Kommentit (4176)
Morninglight, blue, you say, Thing, do, cause in the end, auahei, rockh, break you up, stop o hp,
Kaipaan tätä väriä ja sävyä ääneen... Jokainen pienikin sana voi olla lausuttu silleen Jyrkin tyyliin <3
Laitoin päällekkäin soimaan Jyrkin kohta sataa ja Jyrkin never say dien. Ei kuuna päivänä sama ääni!
Vierailija kirjoitti:
Morninglight, blue, you say, Thing, do, cause in the end, auahei, rockh, break you up, stop o hp,
Kaipaan tätä väriä ja sävyä ääneen... Jokainen pienikin sana voi olla lausuttu silleen Jyrkin tyyliin <3
Huippua!
Kävin juuri kuuntelemassa sen Jyrkin kohta sataa version ja...
...perus varman kuuloista rokkia. Jyrki ei säväytä mua noilla Vain elämää biiseillä
Vierailija kirjoitti:
The 69 eyesissä Jyrkin ääni peittyy musiikin alle ja on ilmeisesti käsitelty reippaalla kädellä.
Höpö, höpö. Monta kertaa olen kuullut Jyrkin laulavan livenä sekä bändinsä kanssa että muussa tilanteessa. Oikein hyvin laulaa. Sitä en tiedä miksi nyt ei päästä itseään oikein valloilleen. Vetäisi kunnon rokkia eikä mitään bliisuilua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
The 69 eyesissä Jyrkin ääni peittyy musiikin alle ja on ilmeisesti käsitelty reippaalla kädellä.
Höpö, höpö. Monta kertaa olen kuullut Jyrkin laulavan livenä sekä bändinsä kanssa että muussa tilanteessa. Oikein hyvin laulaa. Sitä en tiedä miksi nyt ei päästä itseään oikein valloilleen. Vetäisi kunnon rokkia eikä mitään bliisuilua.
Olen kuullut livenä myös. Ei mennyt oikein putkeen silloin. Ehkä sillä on vain ääni mennyt. Noita the69 biisejä kuuntelen levyltä peräkkäin hullun lailla, joskus samaakin biisiä monta kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Törkeen hyvä 🔥
Ehkä noi esitykset on melko vaatimattomia olleet, Kohta sataa lähenee jo tätä. Anna mulle lovee oli hilpeä. Kwan show meni ehkä vähän yli mut ehkä näemme vielä suuria versioita.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä joissain voi peittyä mutta ainaki kesällä Jyrkin mahtava ääni kuului ja erottui hyvin Rock on the City festareilla. Tumma, matala, seksikäs ääni
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, nää lähimpänä rokkia olevat, on olleet parhaimpia. Siks hänet sinne alunperin varmaan kutsuttiin, et vetäis vähän massasta poikkeavaa. Muutenhan noi on aika mitäänsanomattomia olleet. Alatalo, Meiju, Yonasta puhumattakaan, mut onneks on Tommi 👍
Huuuuuuhhhh, mikä ilmestys Erika onkaan tulevissa joulujaksoissa. Siinä tulee menemään yhdellä jos toisella glögit väärään kurkkuun...
Vierailija kirjoitti:
Huuuuuuhhhh, mikä ilmestys Erika onkaan tulevissa joulujaksoissa. Siinä tulee menemään yhdellä jos toisella glögit väärään kurkkuun...
Erikan tempauksiin on jo totuttu, eihän tuossa nyt mitään niin överiä ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ne mitään tempauksia ole, mut on se rohkee muidu. Ei voi muuta sanoa. Mitenköhän siinä on saanut muut ukkelit pidettyä silmänsä pois toisen rinnoista, josjakun veistoksen oma siippa istuu vieressä... Toivovat varmaan, että heilläkin oli ollut mustat lasit ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ne mitään tempauksia ole, mut on se rohkee muidu. Ei voi muuta sanoa. Mitenköhän siinä on saanut muut ukkelit pidettyä silmänsä pois toisen rinnoista, josjakun veistoksen oma siippa istuu vieressä... Toivovat varmaan, että heilläkin oli ollut mustat lasit ;)
Jos kerran rinnat on laitettu tyrkylle katsottavaksi, niitä pitää katsoa. Muutenhan se on loukkaus Erikaa kohtaan.
Kai sä tajuut?
Ei mitään odotettavaa tältä illalta kun Jyrki ei laula samoin kuin levyllä. Olisipa edes joku ohjelma joka piristäisi, mutta ei edes ditä. Ei edes yhtä ohjelmaa. Miksi kaikki on liikaa vaadittu?
Miten Vain Elämää-jaksot on aiemmin näkyvillä Ruudussa kuin tv:n kautta katsottuna? Petenkin jakso on jo nyt nähtävillä. 🤔
No täytyy todeta, eipä minusta tullut Pete Parkkosen fani vieläkään.
Pikakelauksella voin katsoa, jutut kyllä kuunnella, laulut on , no vähän kökköjä.
Vierailija kirjoitti:
Emmehän me tiedä 100% varmuudella kuka on tämä Jyrkin Vain Elämää -kuvauksista löytynyt uusi yllättävä rakas. Voi olla myös vasta eronnut Yona, vasta eronnut Leri tai biseksuaali ja käsittääkseni sinkku Pete. Tai sitten joku tuotannonnosta.
Tänään Seiskassakin jonkun kyylän ottama kuva, jossa Jyrki ja Erika viettää iltaa Teatteri-ravintolan vip-tiloissa :)
Kyllä mä ainakin uskon,että porukka oikeesti liikuttuu tuolla.
Mulle itellekin on käyny lukemattomia kertoja niin, että kun on kuullut jonkun todella liikuttavan biisin, niin sitä myös liikuttuu ja on kuulkaa tosi vaikeaa pitää se liikutus kurissa.
Menipä Redrama punakaksi kun esitti Peten biisiä.