Vain Elämää 2022 Official
Seiska aloitti jo paljastuksilla uudesta kaudesta:
Meiju Suvas, Tommi Läntinen, Pete Parkkonen, Jyrki69, Yona, Redrama, Erika Vikman ja Mikko Alatalo
Mitäs mieltä olette?
Odotan kovasti Yonaa, mutta muut vaikuttavat aika yhdentekeviltä itselleni. Erikalla on tosin ihan hyvä ääni ja Petellä kai myös.
Kommentit (4176)
Törkeen hyvä Peten hitti Jyrkin käsittelyssä 🔥🔥
Voisko joku mahtava biisintekijäporukka napata nyt tuon Pete Parkkosen talteen ja tehdä sille oikeasti hyviä kappaleita? Huikee lahjakkuus menee suomessa hukkaan. Sama homma Diandran kanssa. Ja no, myös Saara Aalto, mutta ymmärrän miksi Saara jakaa erittäin paljon ihmisten mielipiteitä.
Vierailija kirjoitti:
Voisko joku mahtava biisintekijäporukka napata nyt tuon Pete Parkkosen talteen ja tehdä sille oikeasti hyviä kappaleita? Huikee lahjakkuus menee suomessa hukkaan. Sama homma Diandran kanssa. Ja no, myös Saara Aalto, mutta ymmärrän miksi Saara jakaa erittäin paljon ihmisten mielipiteitä.
Todellakin!! Ja niin samaa mieltä näistä ladyista.
Vierailija kirjoitti:
Jyrki on koominen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jyrki on koominen.
Ja niin magee
Ei tuo suomen kieli oikein satu Jyrkin suuhun. Niinkuin joku mainitsi...koominen.
Onkohan tuo romanssi vain pelkkä mainoskikka? Toivottavasti ei, vaan ovat oikeesti ihastuneet😍
Vierailija kirjoitti:
Siis eikö kukaan oo sanonut mitään siitä Yonan Valo-biisistä? Minusta se oli järkky. Voi olla et on muuten hyvä laulaja ja ties mitä, mutta sitä biisiä en toivo enää uudelleen kuulevani missään kiitos.
Et taida olla kovinkaan musikaalinen? Sehän oli just hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Siis eikö kukaan oo sanonut mitään siitä Yonan Valo-biisistä? Minusta se oli järkky. Voi olla et on muuten hyvä laulaja ja ties mitä, mutta sitä biisiä en toivo enää uudelleen kuulevani missään kiitos.
Millälailla järkky? Kaikista mieluiten mä kuuntelen tuota Yonan Vain elämää versioista.
Se Valo on ainaskin itselleni raikas tuulahdus ja rauhoittava.
Siis miettikää millainen bängeri olis jos Pete Parkkonen ja Erika Vikman vetäisi jonkun dueton Euroviisuissa! Säveltäjät ja tuottajat hoi, nuo kaksi luonnonvoimaa nyt Suomea edustamaan ja äkkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millälailla järkky? Kaikista mieluiten mä kuuntelen tuota Yonan Vain elämää versioista.
Se Valo on ainaskin itselleni raikas tuulahdus ja rauhoittava.
Se valllo valllo valllo lällätys. En vaan tykänny.
Vierailija kirjoitti:
Yksi historian kamalimmista biiseistä kyseisessä ohjelmassa. 🤮 Vallovallovallo.
Jyrki 69 oli jo järjestänyt elämänsä yksin, sitten tulivat Vain elämää -kuvaukset Koskaan ei ole liian myöhäistä rakastua
https://www.is.fi/menaiset/ihmiset-ja-suhteet/art-2000009104953.html
"Jyrki 69 löysi rakkauden yllätykseksi itselleenkin. Tämä on niin kova juttu! On hienoa hypätä tähän vuoristorataan.
HYMYSTÄei voi erehtyä.Jyrki 69eliJyrki Linnankivi, 53, on rakastunut mies.
Tämä on tuore kokemus, hän myöntää.
Sen verran puskista rakkaus astui elämään, että The 69 Eyesin keulahahmo on vieläkin hämmentynyt, lähes shokissa.
Hän oli elellyt korona-ajan omissa oloissaan ja ilman tunne-elämää hyvin tyytyväisenä. Lukenut, kävellyt luonnossa ja hiihtänyt, tehnyt musiikkia.
Olin järjestänyt elämäni ja asiani niin, että minulla on kaikki, mitä tarvitsen. Olin todella tasapainossa itsekseni ja yksikseni.
Sitten tulivatVain elämää-ohjelman kuvaukset, missä itseään epäsosiaaliseksi kuvaava muusikko vietti aikaa uusien ihmisten kanssa ja yllättyi.
Olikin aika mukavaa olla sosiaalinen nauraa ja kokea asioita yhdessä.
Jyrki 69 oli jo järjestänyt elämänsä yksin, sitten tulivat Vain elämää -kuvaukset Koskaan ei ole liian myöhäistä rakastua
Jyrki 69 löysi rakkauden yllätykseksi itselleenkin. Tämä on niin kova juttu! On hienoa hypätä tähän vuoristorataan.
Jyrki 69 kertoo, että lähipiiri on iloinnut hänen uudesta rakkaudestaan. Minusta on selvästi oltu huolissaan.
Sen verran puskista rakkaus astui elämään, että The 69 Eyesin keulahahmo on vieläkin hämmentynyt, lähes shokissa.
Hän oli elellyt korona-ajan omissa oloissaan ja ilman tunne-elämää hyvin tyytyväisenä. Lukenut, kävellyt luonnossa ja hiihtänyt, tehnyt musiikkia.
Olin järjestänyt elämäni ja asiani niin, että minulla on kaikki, mitä tarvitsen. Olin todella tasapainossa itsekseni ja yksikseni.
Sitten tulivatVain elämää-ohjelman kuvaukset, missä itseään epäsosiaaliseksi kuvaava muusikko vietti aikaa uusien ihmisten kanssa ja yllättyi.
Rakkaansa nimeä hän ei suostu lausumaan. Rakkauden sanomaa Jyrki on sen sijaan valmis liputtamaan. Hän haluaa vilpittömästi aktivoida kaltaisiaan, kotona viihtyviä jäbiä palaamaan ihmisten ilmoille.
Koskaan ei ole liian myöhäistä rakastua!
Jyrki kertoo lähipiirinsä iloitsevan uudesta käänteestä.
Ystäväpiirissä on kuulunut vilpittömiä helpotuksen huokauksia ja riemunkiljahduksia. Minusta on selvästi oltu huolissaan.
Tämä on niin kova juttu! On hienoa hypätä tähän vuoristorataan, Jyrki sanoo.
Rakkaus on terveellistä, sitä on hyvä saada ihan senkin takia. Tämä on herättänyt vanhan vampyyrin sydämen läpättämään."
No eiköhän me tiedetä sanomattakin, kenestä Jyrki puhuu. 😉 Ihana juttu, että hänkin on vihdoin taas löytänyt rakkauden elämäänsä. 🥰
Kiitos! En osta lehtiä koskaan....nyt ostan.
Voi, kun tulin jo hyvälle tuulelle:)
Vierailija kirjoitti:
https://www.is.fi/menaiset/ihmiset-ja-suhteet/art-2000009104953.html
"Jyrki 69 löysi rakkauden yllätykseksi itselleenkin. Tämä on niin kova juttu! On hienoa hypätä tähän vuoristorataan.
Jyrki 69 löysi rakkauden yllätykseksi itselleenkin. Tämä on niin kova juttu! On hienoa hypätä tähän vuoristorataan.
Jyrki 69 kertoo, että lähipiiri on iloinnut hänen uudesta rakkaudestaan. Minusta on selvästi oltu huolissaan.
Rakkaansa nimeä hän ei suostu lausumaan. Rakkauden sanomaa Jyrki on sen sijaan valmis liputtamaan. Hän haluaa vilpittömästi aktivoida kaltaisiaan, kotona viihtyviä jäbiä palaamaan ihmisten ilmoille.
Koskaan ei ole liian myöhäistä rakastua!
Jyrki kertoo lähipiirinsä iloitsevan uudesta käänteestä.
Ystäväpiirissä on kuulunut vilpittömiä helpotuksen huokauksia ja riemunkiljahduksia. Minusta on selvästi oltu huolissaan.
Tämä on niin kova juttu! On hienoa hypätä tähän vuoristorataan, Jyrki sanoo.
Rakkaus on terveellistä, sitä on hyvä saada ihan senkin takia. Tämä on herättänyt vanhan vampyyrin sydämen läpättämään."
No eiköhän me tiedetä sanomattakin, kenestä Jyrki puhuu. 😉 Ihana juttu, että hänkin on vihdoin taas löytänyt rakkauden elämäänsä. 🥰
Näillä "romansseillahan" tämän tyylisiä ohjelmia markkinoidaan. Ainahan niissä muka syntyy sutinaa. Uskoo kuka uskoo.
Onko Vain elämää -ohjelmassa joskus tullut oikea pari? Ohjelma tehdään kai viikossa eli tappotahtia, siinä ei paljon ehdi suhteita luomaan.
Jutun pointti taisi olla yllättävä rakastumisen tunne, joka viimein katkaisi koronaerakoitumisen. Ei välitön vakiintuminen ja liiton kestävyys.
Ihana ylimenovaihe ja kesä-syksyromanssi kummallekin. Jos ei jatku, saavat siitä ainakin voimaa tuleviin seikkailuihin. Rakkaus on aina ihanaa. <3
Mä olen ylpeä että on tällainen suomalainen herrasmies joka on tunnetun bändin keulakuva ollut kymmenet vuodet ja bändäreitä ja tuohta varmasti riittäisi, mutta ukko käykin akateemisissa töissä kuten kuka tahansa, duunin jälkeen lukee kotona kirjoja ja käy lenkillä, elelee leppoisasti. Sitten kun yhtäkkiä rakastuu, puhuu siitä tällä tavalla viisaasti ja hienotunteisesti. Normaalistihan kun keski-ikäinen julkkismies ihastuu, haastatteluissa kerrotaan ekana naisen nimi ja ulkoiset avut ja myös naisen yksityisasioita ja intiimejä juttuja, pudotellen väliin heittoja existä ja omasta viriiliydestä. Tuo Jyrkin haastattelu muistuttaa pikemminkin Miesten vuoro-dokumentteja, joissa suomalainen mies on rehellisenä ja herkillä. Esittämättä mitään.
Onkohan koskaan niin, että artistinen lahjakkuus, esim laulutaito ja sympaattisuus kulkisivat käsi kädessä? Kun vaikuttaa siltä, että ne jotka ovat sympaattisia tavallaisia eivät ole niin kauhean virtuoosisia/vaikuttavia/taitavia/herkkiä esim laualajina. Ja sitten taas ne jotka taiteessa kykenevät siihen vaikuttavimpaa ilmaisuun saattavat ihmisinä vaikuttaa ikäviltä.
Onko Jygä täynnä kaikkia aisteja paitsi kuuloa?
Kellä hoito on hän hoitonsa kätkeköön on parempi versio sananlaskusta.