Vain Elämää 2022 Official
Seiska aloitti jo paljastuksilla uudesta kaudesta:
Meiju Suvas, Tommi Läntinen, Pete Parkkonen, Jyrki69, Yona, Redrama, Erika Vikman ja Mikko Alatalo
Mitäs mieltä olette?
Odotan kovasti Yonaa, mutta muut vaikuttavat aika yhdentekeviltä itselleni. Erikalla on tosin ihan hyvä ääni ja Petellä kai myös.
Kommentit (4176)
Jyrkillä oli parikymppisenä Helsingin yliopiston valtavin ja hyväkuntoisin hiusmassa. Tukka oli oikeasti alaselkään asti ja kiiltävä, upea. Hän oli töissä sarjakuvadivarissa, ja ulkoisesti ihan kuin joku sarjakuvahahmo itsekin. <3 Ohjelma palautti mieleeni tämän hyväntuulisen Jyrkin joka on kiinnostunut kaikesta kulttuurista. Tuli mieleen kun täällä on kommentoitu hänen hiuksia ja yllättävän kivaksi paljastunutta luonnetta. Kiva että on kasvattanut nuoruustukan ja uskaltaa olla telkkarissa oma itsensä, eikä synkistele.
Mä kun oon viime päivinä eli vieläkin kuunnellut The 69 Eyes:n biisejä niin olen tullut huomanneeksi, kun jopa oon kuunnellu Vain elämää versioita kanssa häneltä, että Jyrkillä on ohut ääni. Ei häntä voi sanoa huippulaulajaksi, mutta silti hän on ainaskin itselleni hyvää kuultavaa. Mitenköhän The 69 Eyes:n biisit, että ketkä tekee ne biisit, että millä kaikilla tavoilla Jyrki vaikuttaa bändissä?
Mä oon sitä mieltä, että se matalalta laulaminen on se Jyrkin juttu. Ohut ääni on, mutta jotain hyvin miellyttävää hänen musiikissa on.
Mä en halua lytätä, mutta jos ihan rehellinen olen niin mielestäni Jyrkillä on huonoimmat vedot koko Vain elämää poppoosta.
Ihan kivalta tyypiltä muuten vaikuttaa, mutta hänen versiot toisten kappaleista ovat itselleni lievästi pettymyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Mä kun oon viime päivinä eli vieläkin kuunnellut The 69 Eyes:n biisejä niin olen tullut huomanneeksi, kun jopa oon kuunnellu Vain elämää versioita kanssa häneltä, että Jyrkillä on ohut ääni. Ei häntä voi sanoa huippulaulajaksi, mutta silti hän on ainaskin itselleni hyvää kuultavaa. Mitenköhän The 69 Eyes:n biisit, että ketkä tekee ne biisit, että millä kaikilla tavoilla Jyrki vaikuttaa bändissä?
Mä oon sitä mieltä, että se matalalta laulaminen on se Jyrkin juttu. Ohut ääni on, mutta jotain hyvin miellyttävää hänen musiikissa on.
Mä en halua lytätä, mutta jos ihan rehellinen olen niin mielestäni Jyrkillä on huonoimmat vedot koko Vain elämää poppoosta.
Ihan kivalta tyypiltä muuten vaikuttaa, mutta hänen versiot toisten kappaleista ovat itselleni lievästi pettymyksiä.
Minä kyllä olen kiinnittänyt Jyrkin tummaan ja matalaan ääneen huomioni ja tykkään juuri sen vuoksi. Ehkä se ei kaikissa tule esiin samalla tapaa, kuten noissa suomenkielisissä, mutta keikalla kyllä tulee hyvin esiin. Heidän bändin omissa esityksissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan kivalta tyypiltä muuten vaikuttaa, mutta hänen versiot toisten kappaleista ovat itselleni lievästi pettymyksiä.Minä kyllä olen kiinnittänyt Jyrkin tummaan ja matalaan ääneen huomioni ja tykkään juuri sen vuoksi. Ehkä se ei kaikissa tule esiin samalla tapaa, kuten noissa suomenkielisissä, mutta keikalla kyllä tulee hyvin esiin. Heidän bändin omissa esityksissä.
Se ääni on just sitä parasta ja sen takia itsekin tykkään. Mä vain kerroin omat havaintoni hänen äänestään ja millälailla oon suhtautunut hänen Vain elämää vetoihin. Onhan se tyylikäs bändi ja tuli juuri mieleen, että joskushan oli Hurtta ja stara ohjelma. Siinähän kilpaili Jussi69 koiran kanssa ja jossakin jaksossa oli hänen bändinsä katsomossa katsomassa aurinkolasit päässä ja niin koviksina 😂
Onhan se kiva nähdä pehmeitäkin puolia noista The 69 Eyes tyypeistä. Nyt aloin myös miettiä, että näytettiinköhän Jyrkiä Redraman jaksossa tanssimassa?
Vierailija kirjoitti:
Yona ainoa siedettävä artisti, tuskin tulee katsottua. 2020 kausi oli hyvä, viime kausi huono ja muita en ole nähnyt.
Hyviä biisejä/esityksiä tulee vain ja ainoastaan, kun joku ottaa esitykseen mukaan ohjelman ulkopuolelta muita artisteja, niin kuin kävi Redin päivänä, kun Jyrki 69 otti Kwanin tyypit laulamaan.
Eikö se ole aika selvää, että tähän formaattiin kuuluu tuo vierailijoiden pyytäminen joihinkin piiseihin? Niin on ollut joka kaudella. Veikkaan, että osallistujia rohkaistaan siihen.
Vierailija kirjoitti:
Eikö se ole aika selvää, että tähän formaattiin kuuluu tuo vierailijoiden pyytäminen joihinkin piiseihin? Niin on ollut joka kaudella. Veikkaan, että osallistujia rohkaistaan siihen.
Niinpä. Eikä tämä ole kilpailu.
Vierailija kirjoitti:
Ei siinä mitään, jos otetaan mukaan, mutta jos eslm. Jyrki 69 ei osaa laulaa, niin miksi tämmöisiä on mukana?
Eikä ole ainut tällä kaudella.
Vierailija kirjoitti:
Olikohan ainakaan ensimmäisellä.. ?
Vierailijoiden osuus noussut ihan hurjasti. Ensimmäisillä kausilla ei ollut koskaan. En muista oliko Toni Virtanen eka, joka toi vaimonsa Evakkoa laulamaan. No joskus ne on onnistuneita visiittejä, mm Chisu kun lauloi ylioppilaskunnan mieskuoron kanssa Anna Puun Mestaripiirros. Ei sellasta ole toista nähty. No oli muutenkin ehkä historian paras kausi. Mut eiköhän tuolla vielä the69eyes nähdä.
Vaikka onkin kyse versioinneista, välillä on kyllä tehty täysin uusi biisi .Erikan syntistenpöytä, hänen ykkös hittinsä vaikka hyvä olikin, moisen version olis voinut pykätä mistä vaan biisistä. Ja syntisten pöytä olisi versioitu edes tunnistettavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olikohan ainakaan ensimmäisellä.. ?
Juu, ei ollut. Veikkaan et Toni Virtanen saattoi olla eka. Ja oliko se 3.kausi?
Toni Wirtanen toi vaimonsa mukaan vasta toisella kaudellaan. Oisko ollut 8. Kausi. Toki Apulanta saattoi olla esiintymässä silloin 3.kaudella. En muista.
Vierailija kirjoitti:
Ei kyllä ole ollut selvää ennen kuin viimeisimmillä kausilla. Aiemmin joku vieras oli harvinaisuus ja nyt niitä alkaa olla joka jaksossa liikaakin kun nelosen musiikkipomo ei malta olla tunkematta kaikkia artistejaan vierailemaan ohjelmaan.
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäöstä puheen ollen, Meiju ja Frederik muistuttavat kasvoiltaan toisiaan!
Aika mones kerta kun tästä mainitaan. Mikä osa kasvoista muistuttaa. Meiju ollut tosi nätti aina kasvoistaan, kauniit ruskeat silmät. Reetullahan on kauheat pienet silmät ja onhan se nyt aika vanhakin jo.
Takavuosina en voinut olla ihmettelemättä Neumannin ja parhaan kaverini yhdennäköisyyttä, aivan varmasti olivat jotain sukua keskenään siitä tietämättä, ja kaverini oli nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kyllä ole ollut selvää ennen kuin viimeisimmillä kausilla. Aiemmin joku vieras oli harvinaisuus ja nyt niitä alkaa olla joka jaksossa liikaakin kun nelosen musiikkipomo ei malta olla tunkematta kaikkia artistejaan vierailemaan ohjelmaan.
Nyt en ihan muista mutta olisko ollut neloskaudella ekan kerran kun Villellä oli (melko luontevasti) mukana Jare ainakin Puistossa-biisissä (ja myös A.Babitzin).
Kwan kuulosti tosi raikkaalta ja laadukkaalta, kun vertaa nykyisiin suomiräp-artusteihin ja suomihiphop-bändeihin, joita soitetaan radiossa. Nykyisin laulu- ja räppäystaidoilla ei tunnu olevan enää väliä vaan tärkeintä on ryhmässä mölyäminen ja hassut vaatteet.
Tuliko kenellekään mieleen, että Pete tiesi tuossa Redin retkahduksesta? Sanat ainakin oli just eikä melkein. Puhuikin esityksen jälkeen, että jännitti, koska totuus jännittää. Jos näin oli, niin oli kyllä aika vaikuttava veto!
Tommi Läntine oli paras kun veti Redraman biisin . Meijukin oli omanlaisensa tehnyt , aivain voisi olla hänen oma biisinsä , hyvä oli .
Sen verran pakko tällaisena teinivuosia 2000-2005 tienoilla viettäneenä todeta, että Jyrki fiittasi Kwanin menestyneellä The Die is Cast-levyllä yhdessä biisissä ja Mariko lauloi puolestaan jonkun 69 levyn taustat. Jyrkin ja Marikon äänet sopii mielestäni aika vinkeästi yhteen
Ja jos Kwanin DJ on ollut merkittävässä osassa Redin uraa ja muutenkin ovat olleet vähän samaa "skeneä" niin ihan hauska vierailu mun mielestä. Tuossahan nimenomaan pyörittiin Redin ja hänen taustojensa ympärillä, kun taas jotkut vierailijat on selkeesti roudattu tonne vaan siksi että saatan tehtyä hitti.