Vain Elämää 2022 Official
Seiska aloitti jo paljastuksilla uudesta kaudesta:
Meiju Suvas, Tommi Läntinen, Pete Parkkonen, Jyrki69, Yona, Redrama, Erika Vikman ja Mikko Alatalo
Mitäs mieltä olette?
Odotan kovasti Yonaa, mutta muut vaikuttavat aika yhdentekeviltä itselleni. Erikalla on tosin ihan hyvä ääni ja Petellä kai myös.
Kommentit (4176)
Läntisellä on tuhannesti enemmän ääntä, läsnäoloa, aitoutta ja karismaa kuin Jyrkillä.
Vierailija kirjoitti:
Yona on niin suloinen, hänessä on hieman kaikkea ja se on paljon! Kaunis tulkitsija, muttei koskaan tyrkyllä, tavalla kuin Erika. Eteerinen keijukainen, erittäin mielenkiintoinen persoona, monipuolinen. Kaunis sielu, josta löytyy syvyyttä ja vihjailevuutta, mielenkiintoisella tavalla.
Yonalla on rooli päällä.
Että mä rakastan tätä Never say die 69 esittämänä ja kyllä Läntisen versiokin sai kylmät väreet aikaan. Hyvä Jyrki ja Tommi.
Ärsyttää miten jotkut ei vaivaudu edes kuuntelemaan muiden versioita omista biiseistään vaan laulaa päälle, epäkohteliasta!
Mun mielestä toi Jyrki vaikuttaa mukavalta ja sympaattiselta. Parempi vaihtoehto erikalle kuin Danny
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä toi Jyrki vaikuttaa mukavalta ja sympaattiselta. Parempi vaihtoehto erikalle kuin Danny
😂 Siinä onkin kova kilpailu.
Olen kasarilta asti ollut kasarihevin vannoutunut fani, enkä ole juuri kotimaisista bändeistä piitannut. Mutta nyt vain elämää katseltuani olen ihastunut myös 69 eysin musiikkiin ja Tommi Läntinen, niin rock!
Vierailija kirjoitti:
Läntisellä on tuhannesti enemmän ääntä, läsnäoloa, aitoutta ja karismaa kuin Jyrkillä.
Tommi on Päällikkö!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tommi on Päällikkö!
Yllättävän ihastuttava mies.
E oli kauniimpi ilman täytteitä.
Harmi, kun Redrama ei ole paikalla. Mutta tietenkin oma elämä on etusijalla.
Näinkö on, että Jyrki69 vei sydämeni, uskomaton sielunkumppanuus, mitä nyt ensi kertaa häntä kohtaan tunnen. Pääsisinpä hänet tapaamaan joskus huolimatta ikäerosta. Tunnustaudun Meijun kaltaiseksi puumaksi ( olen nuorempi👍👌),joka pitää nuoremmista miehistä. Minulla vain se yhteenkuuluvuus liittyy niin moneen muuhunkin asiaan kuin pelkkään seksuaalisuuteen. En ole ennen tätä kautta välittänyt hänestä lainkaan, mutta nyt kyllä syntyi jotain uskomatonta, sielun sisaruutta, jos muutakin. Erika on hänelle väärä valinta ja hänen täytyy se kokea! Kaikilla meillä on kokemuksemme, halusimme ja sitten kun vähiten haluamme.
Vierailija kirjoitti:
Näinkö on, että Jyrki69 vei sydämeni, uskomaton sielunkumppanuus, mitä nyt ensi kertaa häntä kohtaan tunnen. Pääsisinpä hänet tapaamaan joskus huolimatta ikäerosta. Tunnustaudun Meijun kaltaiseksi puumaksi ( olen nuorempi👍👌),joka pitää nuoremmista miehistä. Minulla vain se yhteenkuuluvuus liittyy niin moneen muuhunkin asiaan kuin pelkkään seksuaalisuuteen. En ole ennen tätä kautta välittänyt hänestä lainkaan, mutta nyt kyllä syntyi jotain uskomatonta, sielun sisaruutta, jos muutakin. Erika on hänelle väärä valinta ja hänen täytyy se kokea! Kaikilla meillä on kokemuksemme, halusimme ja sitten kun vähiten haluamme.
😂😂😂
Meiju 😂ja mitkä on noi kukkakepit tossa heilumassa
Kyllä Jyrki ja Tommi ovat vaan parhaita, Redramakin, mutta hän ei ole nyt valitettavasti paikalla.
Vierailija kirjoitti:
Meiju 😂ja mitkä on noi kukkakepit tossa heilumassa
Ihme rumia ruipeloita.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Jyrki ja Tommi ovat vaan parhaita, Redramakin, mutta hän ei ole nyt valitettavasti paikalla.
Jyrkin paikka on Ilomantsin kunnantalon karaokessa.
Silloin kun me tädit oltiin nuoria, naisen seksuaalisuutta yritettiin rajata.
Nuoret naiset oli vapaata riistaa. Raiskatulle saatettiin sanoa että pojat nyt vaan on tuollaisia ja tytöille nyt sattuu. Mitäs oli minihame päällä (vaikkei olisi ollut).
Mahtavaa että ajat muuttuu ja naisillakin voi olla ihmisoikeudet jonain päivänä.