Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vain Elämää 2022 Official

Vierailija
13.01.2022 |

Seiska aloitti jo paljastuksilla uudesta kaudesta:
Meiju Suvas, Tommi Läntinen, Pete Parkkonen, Jyrki69, Yona, Redrama, Erika Vikman ja Mikko Alatalo

Mitäs mieltä olette?
Odotan kovasti Yonaa, mutta muut vaikuttavat aika yhdentekeviltä itselleni. Erikalla on tosin ihan hyvä ääni ja Petellä kai myös.

Kommentit (4176)

Vierailija
3541/4176 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luin äsken tuota Mikä kommentti on satuttanut eniten -ketjua, ja sieltä kun tuli tänne lukemaan IHAN SAMOJA kommentteja, mitä jotkut jakelee tälle Erika Vikmanille, niin huh huh. Todella asiatonta.

Naurattaa kun aiemmin vierailin tässä ketjussa ja täällä epäiltiin, ettei Jyrki69:lla ole yläleuassa hampaita. Vaikka hän nauraa ja hymyilee suu auki tuossa ohjelmassa ja suora ihan normaali hammasrivi näkyy.

Hysterian lietsomista milloin mistäkin "puutteesta".

Erika on aikuinen ihminen ja jos tuon valitsema meikki + asuste + rooli näyttää naurettavalta niin sen voi kyllä sanoa ilman että siitä jonkun kukkahatun tarvitsee loukkaantua.

Erika pärjäisi laulutaidoillaankin. Vain drag artistit tarvitsee tuollaista ylikorostettua sotamaalausta ja seksualisointia koska niiltä puuttuu sekä laulutaito että muutkin naiseuden tunnusmerkit. 

Kyllä mä veikkaan, että just kukkahatuille Erikan style tuntuu menevän ihon alle!

Ja samalla itteään maailman suvaitsevimpana pitävät hajuttomat ja mauttomat, ovat niitä pahimman luokan nettikiusaajia. 

Erikan rohkeus hakee vertaistaan ja se, että hänet pitäisi sulloa siihen samaan muottiin, missä me lähes kaikki muut ollaan, on kyllä melkoisen kapeakatseista ja suvaitsematonta.

Se on ihan mahtavaa, että joku uskaltaa olla rohkea ja JULISTAA naisellisuuttaan esiintyessään - miks ihmeessä me toivotaan, että hän ei tekisi sitä? 

Vain kateelliset kukkahatut haluavat hänestä kaltaisensa harmaan, hajuttoman ja mauttoman. Onneksi hänellä ei ole aikomustakaan muuttaa tyyliään. 

Silloin kun me tädit oltiin nuoria, naisen seksuaalisuutta yritettiin rajata.

Nuoret naiset oli vapaata riistaa. Raiskatulle saatettiin sanoa että pojat nyt vaan on tuollaisia ja tytöille nyt sattuu. Mitäs oli minihame päällä (vaikkei olisi ollut).

Mahtavaa että ajat muuttuu ja naisillakin voi olla ihmisoikeudet jonain päivänä.

Vierailija
3542/4176 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läntisellä on tuhannesti enemmän ääntä, läsnäoloa, aitoutta ja karismaa kuin Jyrkillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3543/4176 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yona on niin suloinen, hänessä on hieman kaikkea ja se on paljon! Kaunis tulkitsija, muttei koskaan tyrkyllä, tavalla kuin Erika. Eteerinen keijukainen, erittäin mielenkiintoinen persoona, monipuolinen. Kaunis sielu, josta löytyy syvyyttä ja vihjailevuutta, mielenkiintoisella tavalla.

Yonalla on rooli päällä.

Vierailija
3544/4176 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värjätty ripset on.

Vierailija
3545/4176 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että mä rakastan tätä Never say die 69 esittämänä ja kyllä Läntisen versiokin sai kylmät väreet aikaan. Hyvä Jyrki ja Tommi.

Vierailija
3546/4176 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tommi<3 tykkäsin

Vierailija
3547/4176 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää miten jotkut ei vaivaudu edes kuuntelemaan muiden versioita omista biiseistään vaan laulaa päälle, epäkohteliasta!

Vierailija
3548/4176 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä toi Jyrki vaikuttaa mukavalta ja sympaattiselta. Parempi vaihtoehto erikalle kuin Danny

Vierailija
3549/4176 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä toi Jyrki vaikuttaa mukavalta ja sympaattiselta. Parempi vaihtoehto erikalle kuin Danny

😂 Siinä onkin kova kilpailu.

Vierailija
3550/4176 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kasarilta asti ollut kasarihevin vannoutunut fani, enkä ole juuri kotimaisista bändeistä piitannut. Mutta nyt vain elämää katseltuani olen ihastunut myös 69 eysin musiikkiin ja Tommi Läntinen, niin rock!

Vierailija
3551/4176 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Läntisellä on tuhannesti enemmän ääntä, läsnäoloa, aitoutta ja karismaa kuin Jyrkillä.

Tommi on Päällikkö!

Vierailija
3552/4176 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tommi on Päällikkö!

Yllättävän ihastuttava mies.

Vierailija
3553/4176 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

E oli kauniimpi ilman täytteitä.

Vierailija
3554/4176 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi, kun Redrama ei ole paikalla. Mutta tietenkin oma elämä on etusijalla.

Vierailija
3555/4176 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinkö on, että Jyrki69 vei sydämeni, uskomaton sielunkumppanuus, mitä nyt ensi kertaa häntä kohtaan tunnen. Pääsisinpä hänet tapaamaan joskus huolimatta ikäerosta. Tunnustaudun Meijun kaltaiseksi puumaksi ( olen nuorempi👍👌),joka pitää nuoremmista miehistä. Minulla vain se yhteenkuuluvuus liittyy niin moneen muuhunkin asiaan kuin pelkkään seksuaalisuuteen. En ole ennen tätä kautta välittänyt hänestä lainkaan, mutta nyt kyllä syntyi jotain uskomatonta, sielun sisaruutta, jos muutakin. Erika on hänelle väärä valinta ja hänen täytyy se kokea! Kaikilla meillä on kokemuksemme, halusimme ja sitten kun vähiten haluamme.

Vierailija
3556/4176 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näinkö on, että Jyrki69 vei sydämeni, uskomaton sielunkumppanuus, mitä nyt ensi kertaa häntä kohtaan tunnen. Pääsisinpä hänet tapaamaan joskus huolimatta ikäerosta. Tunnustaudun Meijun kaltaiseksi puumaksi ( olen nuorempi👍👌),joka pitää nuoremmista miehistä. Minulla vain se yhteenkuuluvuus liittyy niin moneen muuhunkin asiaan kuin pelkkään seksuaalisuuteen. En ole ennen tätä kautta välittänyt hänestä lainkaan, mutta nyt kyllä syntyi jotain uskomatonta, sielun sisaruutta, jos muutakin. Erika on hänelle väärä valinta ja hänen täytyy se kokea! Kaikilla meillä on kokemuksemme, halusimme ja sitten kun vähiten haluamme.

😂😂😂

Vierailija
3557/4176 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meiju 😂ja mitkä on noi kukkakepit tossa heilumassa

Vierailija
3558/4176 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Jyrki ja Tommi ovat vaan parhaita, Redramakin, mutta hän ei ole nyt valitettavasti paikalla.

Vierailija
3559/4176 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meiju 😂ja mitkä on noi kukkakepit tossa heilumassa

Ihme rumia ruipeloita.

Vierailija
3560/4176 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä Jyrki ja Tommi ovat vaan parhaita, Redramakin, mutta hän ei ole nyt valitettavasti paikalla.

Jyrkin paikka on Ilomantsin kunnantalon karaokessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kolme