Vain Elämää 2022 Official
Seiska aloitti jo paljastuksilla uudesta kaudesta:
Meiju Suvas, Tommi Läntinen, Pete Parkkonen, Jyrki69, Yona, Redrama, Erika Vikman ja Mikko Alatalo
Mitäs mieltä olette?
Odotan kovasti Yonaa, mutta muut vaikuttavat aika yhdentekeviltä itselleni. Erikalla on tosin ihan hyvä ääni ja Petellä kai myös.
Kommentit (4176)
Jyrki 69 veti kuin Topi Sorsakoski läskibasson ja Lerin pumpun kanssa. Ääni sopii tällaiseen musiikkiin. Hän on vielä Kesken niin kuin me kaikki muutkin mutta niin upea ja kaiken rakkauden arvoinen. Koskaan ei ole liian myöhäistä saada uusia ystäviä.
Historian huonoimmat laulajat tässä formaatissa
1) Neumann
2) Jyrki 69
3) Maarit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eerika erikoinen eroottinen = sitä tää yrittää olla ! Niiiiin äklö 🤮 aina teatteria esittää !
Se on ERIKA! Eikä ole yhtään äklö.
Erika on ihana!! Kulkee Kikan jalanjäljillä ja tässä ajassa toivottavasti ei tule lynkatuksi kuten edeltäjänsä.
Kaikki kaltaistensa naistyypit ovat aikansa eläneet. Näin sanon minä, joka olen syntynyt 60-luvulla. Ällöttää koko Kikka ihailu, oli aikansa irvikuva naisesta. En menisi katsomaan elokuvaa, jossa pääosan esittäjä esittäisi alkoholiongelmaista. Kumma että koskaan hänestä ei tuotu esiin tuota ongelmaa, vasta kuoltuaan. Silloinkin oli aluksi kaikkea turhaa paskanjauhantaa. Katse eteenpäin nuoret naiset! Teillä on jo nyt paremmat mahdollisuudet edistyä missä vain. Ajat ovat muuttuneet!
Hauska, että olet syntynyt noin kauan sitten, mutta olet vielä elossa :) tämä on varmaan viimeinen Vain Elämää -kautesi, nauti täysillä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eerika erikoinen eroottinen = sitä tää yrittää olla ! Niiiiin äklö 🤮 aina teatteria esittää !
Erika on ihana!! Kulkee Kikan jalanjäljillä ja tässä ajassa toivottavasti ei tule lynkatuksi kuten edeltäjänsä.
Kaikki kaltaistensa naistyypit ovat aikansa eläneet. Näin sanon minä, joka olen syntynyt 60-luvulla. Ällöttää koko Kikka ihailu, oli aikansa irvikuva naisesta. En menisi katsomaan elokuvaa, jossa pääosan esittäjä esittäisi alkoholiongelmaista. Kumma että koskaan hänestä ei tuotu esiin tuota ongelmaa, vasta kuoltuaan. Silloinkin oli aluksi kaikkea turhaa paskanjauhantaa. Katse eteenpäin nuoret naiset! Teillä on jo nyt paremmat mahdollisuudet edistyä missä vain. Ajat ovat muuttuneet!
Hauska, että olet syntynyt noin kauan sitten, mutta olet vielä elossa :) tämä on varmaan viimeinen Vain Elämää -kautesi, nauti täysillä!
Ikärasismi on todella syvältä. Täällä on varmaan netin v*t t umaisimmat naiset
Cicciolina biisi olis pitänyt antaa aikoinaan Meijulle. Ja Meiju Euroviisuihin sillä biisillä.
Erika Vikmanin UMK-show pilasi biisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jo tämä yksi on häntä ihaillut ja pääsee nyt elämään unelmaansa niin se tuskin ketään satuttaa
Vierailija kirjoitti:
Miesmies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
E oli kauniimpi ilman täytteitä.
Oli aika järkyttävää nähdä, miten nopeasti hän on muuttunut elähtäneeseen suuntaan. Tuon UMK-biisin aikana oli vielä todella viehättävä ja huomattavasti enemmän sellainen "luonnonlapsi".
Olette inhottavia ihmisiä
Tasan tarkkaan. Arvostelijat ottaneet tämän yhdeksi sylkykupikseen, koska huomiotaherättävää on helppo herjata. On hienoa, miten joku on uskaltanut tehdä näköistään uraa.
Osalle Jyrkin faneista on liikaa, että mies rakastui Erikaan. Paradoksaalisesti eivät voi olla idolinsa puolesta onnellisia, vaan raivona haukkuvat Erikaa
Olen 22-vuotias nainen ja mielestäni Erika on porukan paras
Olen 72-vuotias mies ja Erika on kyllä todella hyvä esiintyjä ja upea nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi sua! Käsitit varmasti väärin. Kikka kuoli nuorena! Mun enokin kuoli nuorena sirpaleitten osuessa päähän sodassa. Sinäkin voit kuolla vielä ennen kuin kun täytät 27! Sehän teille höpsöille on tavoite.
Jyrkillä on matala "miehinen" ääni. Toiset tykkää toiset ei. Mutta komia boy todella ja varmaan sais fiksumman naisen kuin E joka tyrkyllä aina. Toiv. Ei ole sen kanssa 🙏
Olen 42-vuotias nainen (kuukautiset päällä) ja Erika on idolini, upea mimmi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesmies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli aika järkyttävää nähdä, miten nopeasti hän on muuttunut elähtäneeseen suuntaan. Tuon UMK-biisin aikana oli vielä todella viehättävä ja huomattavasti enemmän sellainen "luonnonlapsi".
Tasan tarkkaan. Arvostelijat ottaneet tämän yhdeksi sylkykupikseen, koska huomiotaherättävää on helppo herjata. On hienoa, miten joku on uskaltanut tehdä näköistään uraa.
Osalle Jyrkin faneista on liikaa, että mies rakastui Erikaan. Paradoksaalisesti eivät voi olla idolinsa puolesta onnellisia, vaan raivona haukkuvat Erikaa
Onko se, että Jyrki ja Erika olisivat ohjelmaa kuvattaessa kiinnostuneet toisistaan, edes totta, vai onko kyse pelkästä juorusta?
Vierailija kirjoitti:
Unelmia pitää olla!
Olen sukupuoleton ihminen, enkä paljasta ikääni. Minulla ei ole mielipidettä Eerika Vikmaniin, eikä minulla myöskään ole kuolemanpelkoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesmies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko se, että Jyrki ja Erika olisivat ohjelmaa kuvattaessa kiinnostuneet toisistaan, edes totta, vai onko kyse pelkästä juorusta?
Erikastahan tuli äiti tässä jokin aika sitten.
Vierailija kirjoitti:
Ootko sama kirjoittaja kun alkaa Olen 😄
Vierailija kirjoitti:
Jyrkillä on matala "miehinen" ääni. Toiset tykkää toiset ei. Mutta komia boy todella ja varmaan sais fiksumman naisen kuin E joka tyrkyllä aina. Toiv. Ei ole sen kanssa 🙏
Tyrkkyys on osa artisti-imagoa ja varsin fiksu veto, jolla saadaan mm. sinut puhumaan tästä nimestä. Siviiliminä on erikseen. Hupsua kun te forever-kaupankassat ette näitä juttuja ikinä tajua