Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vain Elämää 2022 Official

Vierailija
13.01.2022 |

Seiska aloitti jo paljastuksilla uudesta kaudesta:
Meiju Suvas, Tommi Läntinen, Pete Parkkonen, Jyrki69, Yona, Redrama, Erika Vikman ja Mikko Alatalo

Mitäs mieltä olette?
Odotan kovasti Yonaa, mutta muut vaikuttavat aika yhdentekeviltä itselleni. Erikalla on tosin ihan hyvä ääni ja Petellä kai myös.

Kommentit (4176)

Vierailija
2961/4176 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kausi raiskasi vain elämää formaatin. Täyttä kuraa !!!

Vierailija
2962/4176 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nähdäänkö Meijun päivänä se tefloneiden kanssa tehty "mä oon tän baarin kuumin ja sexikkäin jäbä..."

Kyllä varmaan. Mitä Meijun biisejä vedettiin silloin kun Meiju oli edellisen kerran Vain Elämässä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2963/4176 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peten esitys Idolsissa 2008 olis kiva nähä, se Sex on fire, mutta eu taida löytyä. Oli ihan sika hyvä esitys se!

Vierailija
2964/4176 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole Jussi, vaan Hemuli69.

Nää menee kyllä helposti sekaisin.

Vierailija
2965/4176 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskeyttikö Jykäys kenenkään teidä muun mielestä Pete Parkkosen selitystä biisivalinnastaan? Ja sitten jatkoi juttuaan niin että Peten piti vaatia menoa?

Onko Jykäys rasisti?

Vierailija
2966/4176 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nähdäänkö Meijun päivänä se tefloneiden kanssa tehty "mä oon tän baarin kuumin ja sexikkäin jäbä..."

Kyllä varmaan. Mitä Meijun biisejä vedettiin silloin kun Meiju oli edellisen kerran Vain Elämässä?

Ei Meiju ole ennen ollut.

Vierailija
2967/4176 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yonan mä tykkään susta ja muu ihme lässytys-miellyttämis-sanailu on jotenkin niin epäaitoa. Vai onko se vaan jääny jollekin teinin kehitysasteelle? En tiiä, mutta ärsyttää.

Onko toi joku opittu juttu? Jostain kommunikaatio-oppaasta? Miten saat kuulijan huomion?

Vierailija
2968/4176 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Tommi oli tän illan paras, niinkuin on ollut aiemmissakin jaksoissa. Redrama ja Pete myös oli hyviä. 69 eys on vaan hyvä.

Vierailija
2969/4176 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpas Jyrki taitava piirtäjä. 😲 Tosta noin vaan vapaalla kädellä piirsi noin upean ja hienon Hirvensalmi-aiheisen kuvan. 😎

Oli kyllä hieno! 😍

Vierailija
2970/4176 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä, ettei Tommilla oo vihreitä silmiä vaan siniset. Aika erikoisen näköiset, kun yleensä punatukkaisilla on vihreät silmät. 😊

Vierailija
2971/4176 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskeyttikö Jykäys kenenkään teidä muun mielestä Pete Parkkosen selitystä biisivalinnastaan? Ja sitten jatkoi juttuaan niin että Peten piti vaatia menoa?

Onko Jykäys rasisti?

Jyrki keskeytti kaikki. Jopa Erikan kappaleen jäleen ulkona kun Erika alotti puhumaan.

Vierailija
2972/4176 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häh? Luulin että on ollut ! Sekoitin sitten vissiin Vicky Rostiiin. Hän on ollut aikaisemmin. No mutta hyvä. Silloin mikä vaan Meijun biiseistä voi tulla. Hänellä on 80- ja 90-luvuilta paljon jumputus-hittejä, jotka kaikki tunnistaa. Vaikka eivät tiedä, että ne ovat Meijun.

Vierailija
2973/4176 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras päivä tähän asti, Redin ja Parkkosen biisit tosi hyviä!

Vierailija
2974/4176 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monet aurinkolasit Jykäyksellä. 😎

Vierailija
2975/4176 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 ekaa kautta oli hyviä. Sen jälkeen iski epäilys, että kyse on vaan rahastuksesta ja raivostutti non-stop uusinnat töllöstä, eikä jaksanut enää yhtään. Tämä kausi pelasti ja yllätti. Jykäys, sata sydäntä ja muutkin aivan mahtavia. Kiitos tästä kaudesta.

Vierailija
2976/4176 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häh? Luulin että on ollut ! Sekoitin sitten vissiin Vicky Rostiiin. Hän on ollut aikaisemmin. No mutta hyvä. Silloin mikä vaan Meijun biiseistä voi tulla. Hänellä on 80- ja 90-luvuilta paljon jumputus-hittejä, jotka kaikki tunnistaa. Vaikka eivät tiedä, että ne ovat Meijun.

Rosti ollut kerran ja Kaija Koo kahdesti.

Vierailija
2977/4176 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika monet aurinkolasit Jykäyksellä. 😎

Ja Marimekon pikku pussukka. 🤗

Vierailija
2978/4176 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipäs mammat nyt jäkätä ja näkätä, kun Tommi hyppäsi pöydälle. Erikaa niin kovasti silloin paheksuttiin;D

Tommilla oli kyllä kova veto👍

Vierailija
2979/4176 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpas Jyrki taitava piirtäjä. 😲 Tosta noin vaan vapaalla kädellä piirsi noin upean ja hienon Hirvensalmi-aiheisen kuvan. 😎

Oli kyllä hieno! 😍

Niin oli kyllä ne muutkin sarjakuvat. Ei ihmekään, että on saanu palkintojakin sillä saralla. 👍

Vierailija
2980/4176 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yonan mä tykkään susta ja muu ihme lässytys-miellyttämis-sanailu on jotenkin niin epäaitoa. Vai onko se vaan jääny jollekin teinin kehitysasteelle? En tiiä, mutta ärsyttää.

Kaikki tällaiset viestit poistuu täältä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme seitsemän